Espresso

29 sierpnia 2011

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 3
29.08.2011

Kulturowy i konsumencki raport „Męskość 2011”

Semiotic Solutions Polska, Insight Shot oraz firma Metafora w sierpniu 2011 r. przygotowały pierwszy w Polsce syndykatowy raport „Męskość 2011”. Wykorzystuje on wnioski z badań przeprowadzonych czterema metodami jakościowymi. Połączono metody analiz semiotycznych, analiz głębokich metafor, wywiadów etnograficznych oraz zogniskowanych wywiadów grupowych. Efektem jest materiał pokazujący, czym jest męskość w polskiej kulturze, co znaczy męskość oraz jak się zmienia podejście do męskości wśród kobiet i mężczyzn.

28 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2011

„Bloomberg Businessweek Polska” trafi do sprzedaży 19 września

Przedpremierowe wydanie „Bloomberg Businessweek Polska” będzie miało swoją oficjalną premierę podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, które rozpoczyna się 7 września. Ten numer nie trafi do regularnej sprzedaży, lecz zostanie rozdystrybuowany wyłącznie wśród osób, które zarejestrowały się na specjalnej platformie internetowej. Pierwszy numer pisma pojawi się na rynku 19 września: początkowo jako dwutygodnik, docelowo jako tygodnik.

26 sierpnia 2011

Poprzednie Następne