Espresso

28 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2009

Opoczno nadaje ton – rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa

Nabiera rozpędu nowa kampania wizerunkowa Opoczno. Głównymi bohaterami są kolekcje - Snake, Linero, Jazz i Metalic. Hasło "Opoczno nadaje ton" towarzyszy czterem oryginalnym layoutom, przedstawiającym kobiety z instrumentami muzycznymi na tle płytek. Gra słów w czytelny sposób nawiązuje do gry na instrumentach, a jednocześnie sygnalizuje, że Opoczno dyktuje trendy w nowoczesnym wzornictwie płytek ceramicznych. - mówi Maciej Michalak, Dyrektor Marketingu firmy CERSANIT S.A, która jest właścicielem marki Opoczno.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2009

Wrześniowa kampania Universal Channel promująca drugi sezon serialu „Californication”

7 września Universal Channel wyemituje premierowy drugi sezon popularnego serialu "Californication", który pokazany zostanie w poniedziałkowym paśmie komediowym. Tego samego dnia ruszy kampania reklamowa wspierająca serial – na antenie Universal Channel zostanie przeprowadzony pierwszy w historii kanału konkurs, w którym główną nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Parku Rozrywki Universal na Florydzie (USA). Co tydzień do wygrania będzie także 5 aparatów cyfrowych.

27 sierpnia 2009

Poprzednie Następne