Espresso

23 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.07.2009

Jak zmierzyć emocje internautów?

Czy możliwe jest zmierzenie emocji, jakie towarzyszą internautom w surfowaniu po sieci? Takiego wyzwania podjął się profesor Janusz Hołyst z Politechniki Warszawskiej wraz z ekspertami firmy Gemius i zespołem międzynarodowych naukowców. Zrozumienie procesu powstawania emocji oraz stworzenie algorytmu do automatycznego ich wykrywania może mieć przełomowe znaczenie dla osób zajmujących się budowaniem marki produktów i kształtowaniem pozytywnego wizerunku firm. Wykrywanie emocjonalnych konfliktów może okazać się niezwykle ciekawe dla dziennikarzy poszukujących kontrowersyjnych tematów. Zaś wiedza na temat tego, jak przewidzieć i załagodzić skutki wybuchów paniki w społecznościach internetowych może być nieoceniona dla lepszego i skuteczniejszego zarządzania ryzykiem.

22 lipca 2009

Poprzednie Następne