Espresso

24 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
24.07.2009

Nokia Poland sponsorem muzycznego Klubu Festiwalowego

W dniach 23 lipca – 2 sierpnia we Wrocławiu odbywa się 9. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Era Nowe Horyzonty. Jego uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję, by zobaczyć nagradzane i cieszące się dużą popularnością filmy oraz wziąć udział w niezliczonej ilości koncertów i projektów muzycznych towarzyszącym projekcjom filmowym. Nokia Poland wraz z Polską Telefonią Cyfrową Era jest sponsorem muzycznego Klubu Festiwalowego, w ramach którego wystąpią artyści pochodzący m.in. ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Szwecji, Węgier i Islandii. Ponadto specjalnie dla gości festiwalu powstała muzyczna strefa Nokia, w której na odwiedzających czeka wiele atrakcji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2009

Ruszyła kampania 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations

Ponad 900 citylightów i 300 billboardów wykorzystano w kampanii reklamowej 7. Festiwalu Sacrum Profanum Sensations, który w dniach 13-19 września odbędzie się w Krakowie. Poza nośnikami outdoorowymi w kampanii wykorzystano także: reklamy prasowe i działania BTL, a całość wsparto działaniami w internecie. Sponsorami tegorocznej edycji festiwalu są: Enion Energia, PGNiG, Krakowski Park Technologiczny i Port Lotniczy Balice, a współorganizatorem wydarzenia - Arcelor Mittal.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2009

Film „Program Ochrony Księżniczek” pobił rekord oglądalności na Disney Channel w Polsce

Polska premiera najnowszej produkcji Disney Channel „Program Ochrony Księżniczek" z nastoletnimi gwiazdami, Demi Lovato i Seleną Gomez, przyciągnęła podczas premierowego weekendu rekordową liczbę 711 tysięcy widzów*, w tym 359 tysięcy dzieci**. Tak imponujący wynik stanowi rekord oglądalności wśród polskich premier filmów wyprodukowanych i emitowanych przez Disney Channel. „Program Ochrony Księżniczek” pobił tym samym poprzednie rekordy ustanowione przez „High School Musical", „Camp Rock” i „Dziewczyny Cheetah: Jeden Świat".

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2009

Bezpieczeństwo na drogach – jak ograniczyć liczbę wypadków na przykładzie autorskiego projektu Carlsberg Polska

Dbając o bezpieczeństwo i zdrowie swoich pracowników, w 2005 roku Carlsberg Polska rozpoczęła wyjątkowy i unikalny projekt Bezpieczne Auta Carlsberga (BACa). Jego celem jest ograniczenie liczby nieszczęśliwych zdarzeń i kolizji z udziałem samochodów służbowych oraz edukowanie pracowników w zakresie udzielania pierwszej pomocy. W 2009 roku dokonano pierwszego podsumowania, które wyraźnie pokazuje, że bezpieczeństwo na drodze jest w rękach każdego z nas. Projekt doskonale wpisuje się w działania firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).

Poprzednie Następne