2 1 0 20.02.2012Lowe GGK przygotowała kreację kampanii przyprawy Delikat na rynek rumuński i węgierski (wideo)Agencja Lowe GGK przygotowała na rynek rumuński i węgierski trzecią już z kolei edycję spotów wspierających popularną przyprawę uniwersalną Delikat (Unilever).
0 4 0 20.02.2012David Guetta w konkursie „BurnTeaser”Francuski DJ, tworzący muzykę z gatunku house i electro house – David Guetta – jest twarzą konkursu „BurnTeaser”, organizowanego przez markę Burn. Konkurs rozpoczął się 20 lutego i potrwa miesiąc.
0 2 0 20.02.2012Kampania nowych polskich linii lotniczych – OLT ExpressNowe polskie linie lotnicze reklamowane będą w pierwszym etapie kampanii jako linie dla profesjonalistów i ludzi biznesu. Podczas akcji reklamowej zaakcentowane będą ich zalety – oszczędność czasu i dostępność nowej siatki połączeń.
0 8 0 20.02.2012Małgorzata Socha ambasadorką Forum Gliwice (zdjęcia z backstage)Znana aktorka, Małgorzata Socha, została ambasadorką centrum handlowego Forum Gliwice i wzięła udział w sesji zdjęciowej do kampanii „Breaking news”. Autorem zdjęć jest fotograf Marcin Tyszka.
0 2 0 20.02.2012Olivier Janiak i Marcin Prokop ambasadorami PlayStation Vita22 lutego Sony Computer Entertainment Polska wprowadza na rynek PlayStation Vita. Z tej okazji marka nawiązała współpracę ze znanymi prezenterami – Olivierem Janiakiem i Marcinem Prokopem. Dziennikarze zostali ambasadorami nowego systemu z rodziny PlayStation.
1 1 0 20.02.2012Babeczki Nadziane w kampanii reklamowej Delecty (wideo)20 lutego Delecta startuje z produktową kampanią reklamową nowej linii Babeczek Nadzianych budyniem. Reklamowany produkt to babeczki do samodzielnego wypieku z nadzieniem budyniowym instant. Działania potrwają do końca marca i obejmą telewizję, VOD, Internet oraz prasę kobiecą.
1 1 0 20.02.2012Katarzyna Jungowska wyreżyserowała spot reklamujący Stymen (wideo)Spot reklamujący Stymen – środek podnoszący poziom testosteronu – wyreżyserowała Katarzyna Jungowska – córka aktorki Grażyny Szapołowskiej.
0 1 0 20.02.2012Wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach: raportMiędzynarodowe stowarzyszenie IABC (International Association of Business Communicators) wraz z firmą Prescient Digital Media przeprowadziło badania wewnętrznych sieci firmowych. Wyniki opracowania wskazują, że 61% przedsiębiorstw używa przynajmniej jednego narzędzia mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej.
3 1 0 20.02.2012Jerzy Dudek w kampanii Castrol Edge (wideo)20 lutego rozpoczęła się emisja nowych spotów sponsorskich promujących Castrol Edge. Głównym bohaterem spotów jest znany bramkarz – Jerzy Dudek. 8-sekundowe billboardy pojawią się na antenie Telewizji Polskiej przy programie „Droga do Euro”, którego Castrol jest sponsorem.
0 9 1 19.02.2012Nowe logo WindowsMicrosoft informuje o nowym logo, które pojawi się w ósmej wersji systemu Windows. Znak nawiązuje wyglądem zarówno do okien (nie flagi, jak większość dotychczasowych), jak i do nowego interfejsu systemu zwanego Metro, a składającego się z „kafelków” prezentowanych na tym, co dotychczas było pulpitem systemu.