Espresso

29 lipca 2022

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Artystka młodego pokolenia zaprojektowała murale aplikacji Jush w Warszawie

Założony przez Żabkę start-up Lite e-Commerce reklamuje aplikację Jush za pomocą dwóch murali. Powstały one we współpracy z Eweliną Gąską – artystką młodego pokolenia z Warszawy. Obie prace zostały namalowane w charakterystycznej dla marki kolorystyce, a ich główni bohaterowie czerpią z życia pełnymi garściami. Murale będą widoczne w Warszawie przy ul. Ząbkowskiej oraz ul. Jaracza przez najbliższe 5 miesięcy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Długofalowe korzyści z reklamy cyfrowej dla marki – wyniki badań

Nowe badanie przeprowadzone przez Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie firmy Meta pokazuje, że firmy nie doceniają działań reklamowych, jeśli mierzą tylko ich krótkoterminowe efekty. Wyniki pokazały, że reklama cyfrowa, Facebook i Instagram są skuteczne w generowaniu długoterminowych korzyści dla marki. Facebook i Instagram przyniosły lepsze rezultaty niż telewizja w czterech z pięciu badań. Marketerzy, którzy rozumieją, jak budować długofalowy kapitał marki w kanałach cyfrowych, mogą wykorzystać rosnące znaczenie tych kanałów i zyskać przewagę konkurencyjną.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
29.07.2022

Telefon Zaufania Młodych Fundacji Itaka i marki Reserved będzie działał przez kolejny rok

W czerwcu 2021 r. Reserved wspólnie z Fundacją Itaka uruchomili Telefon Zaufania Młodych. Za jego pośrednictwem w ciągu dwunastu miesięcy odbyło się 9321 rozmów telefonicznych, 3045 rozmów na czacie i 840 konsultacji psychologicznych. Inicjatywa została przedłużona o kolejny rok, aby dalej wspierać przedstawicieli pokolenia Z, którzy potrzebują wsparcia psychologicznego.

28 lipca 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2022

Kampania rekrutacyjna Nieagencji: „Nazwę stanowiska wymyślisz sobie sam/a”

W połowie lipca Nieagencja opublikowała ogłoszenie rekrutacyjne. Nie podała w nim nazwy stanowiska, lecz zapowiedziała: „Nazwę wymyślisz sobie sam/a”. Wśród wymagań, zamiast obsługi programów, wylicza odpowiedzialność, ogarnięcie i zajawkę. A co oferuje w zamian? Nie rozlicza sztywno z godzin pracy, lecz z jej efektów. Daje też możliwość prowadzenia projektów, które mają realny wpływ na otoczenie.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
28.07.2022

O technologiach w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwie i dezinformacji – XXII Kongres Public Relations już za półtora miesiąca

XXII Kongres Public Relations odbędzie się 15 i 16 września w Rzeszowie. Gościem specjalnym wydarzenia będzie podpułkownik Brett Lea – oficer ds. public affairs z 82. Dywizji Powietrznodesantowej armii amerykańskiej. Tematem przewodnim spotkania będą technologie w komunikowaniu, cyberbezpieczeństwo, a także zmiany, które następują w narzędziach wykorzystywanych przez specjalistów PR.

27 lipca 2022

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.07.2022

Na czym będą oszczędzać Polacy? Badanie „EY – Future Consumer Index”

Polacy mają inne oczekiwania inflacyjne w porównaniu do Europejczyków. W związku z tym przewidują stosunkowo większy wzrost wydatków na świeżą żywność (33% vs. 21%) i środki czystości (24% vs. 15%). W znacznym stopniu zamierzają zaś ograniczyć zakupy napojów alkoholowych (27% vs. 19%). Równocześnie Polacy w zbliżonym stopniu jak Europejczycy (28% i 31%) planują zwiększenie wydatków na wakacje oraz redukcję produktów luksusowych (37% i 30%). Takie wyniki przynosi „EY – Future Consumer Index”.

Poprzednie Następne