0 1 0 0 0 6.06.2011IAB Polska publikuje standardy briefowania agencji interaktywnychEksperci grup roboczych IAB Polska „Social Media & WoMM” oraz „Gry w marketingu” stworzyli dokumenty precyzujące standardy briefowania agencji interaktywnych. Dokumenty te mają ułatwić klientom współpracę z agencjami realizującymi dla nich kampanie advergamingowe, marketingu szeptanego oraz w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 6.06.2011Tenisistki reklamują OriflameOriflame – główny partner kosmetyczny WTA (Międzynarodowego Turnieju Tenisa Kobiecego) rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem pięciu światowej sławy tenisistek. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki jako wspierającej kobiety na drodze do sukcesu, jak również dotarcie do młodszej, zainteresowanej sportem grupy docelowej.
1 1 0 0 0 6.06.2011Dla pełniejszego i piękniejszego biustu (wideo)6 czerwca rozpoczyna się kampania Dakolenu – nowego suplementu diety. Prowadzona jest przede wszystkim reklama telewizyjna oraz wspierająca kampania prasowa.
0 1 0 0 0 6.06.2011Zostańcie w domach!Dziś rozpoczyna się kampania społeczna promująca Narodowy Eksperyment Bezpieczeństwa „Weekend bez ofiar”. W telewizji, radiu, prasie i Internecie odbiorcy napotkają przekazy stylizowane na oficjalne urzędowe komunikaty, w których kierowców, motocyklistów, rowerzystów i pieszych nieprzestrzegających zasad bezpieczeństwa wzywa się do pozostania w domach w weekend 24–26 czerwca br.
0 1 0 0 0 6.06.2011Marka Hennessy promowana w klubachAgencja kreatywna Pompidou przygotowała Hennessy Coctail Weekends – cykl spotkań w 12 klubach w całej Polsce (Warszawa, Poznań, Kraków, Wrocław, Sopot), podczas których goście poznają tajniki art of blending. Tego wieczoru, pod okiem eksperta, każdy z uczestników imprezy ma okazję przygotować jeden z koktajli z alkoholem tej marki.
0 1 0 0 0 6.06.2011MSL Warsaw nominowana w konkursie IPRAKampania „Wielka miłość do wielkiego ekranu" zrealizowana przez MSL Warsaw dla firmy Panasonic została ponownie doceniona na forum międzynarodowym. Program, którego celem była edukacja w zakresie technologii telewizyjnych, znalazł się w finale konkursu IPRA Golden World Awards for Central and South East Europe 2011.
0 1 0 0 0 6.06.2011Pierwsza w Polsce kampania Polo Ralph LaurenNa wielkoformatowych nośnikach w Warszawie od końca maja realizowana jest pierwsza w Polsce outdoorowa kampania Polo Ralph Lauren.
0 1 0 0 0 6.06.2011Etiudy filmowe promujące markęPanasonic rozpoczyna kampanię reklamową aparatu fotograficznego Lumix TZ20. Siedmiu młodych filmowców, siedem aparatów fotograficznych i siedem etiud filmowych o tym, jak uchwycić najlepszy moment. Wokół ich dzieł zbudowano całą strategię komunikacji.
1 1 0 0 0 6.06.2011Michał Żebrowski w nowej kampanii reklamowej (wideo)„Dołącz do nas. Przejdź na Eneę” – tak brzmi hasło rozpoczynającej się dziś kampanii jednej z największych firm energetycznych w Polsce. W adresowanej do klientów biznesowych akcji reklamowej występuje ambasador marki, Michał Żebrowski.
0 1 0 0 0 6.06.2011Przemysław Saleta twarzą agencji interaktywnejWrocławska agencja interaktywna Virtual Development zmienia wizerunek. Twarzą kampanii został utytułowany polski bokser – Przemysław Saleta.