0 1 0 0 0 2.06.2011Zintegrowana kampania nowego Forda FocusaNa zlecenie domu mediowego Mindshare Polska agencja 6ix WoMM wspiera kampanię marketingową nowego Forda Focusa. Celem kampanii jest budowa wizerunku nowego modelu jako samochodu wyposażonego w zaawansowane systemy technologiczne pomagające kierowcy na co dzień.
0 1 0 0 1 2.06.2011Potencjał serwisów geolokalizacyjnych w PolscePotencjał serwisów geolokalizacyjnych w Polsce prezentuje najnowszy raport „Check-In” agencji interaktywnej SoInteractive i IRCenter. Autorzy analizują najpopularniejsze dostępne dla polskich użytkowników serwisy: Foursquare, Facebook Places i Gowalla.
0 1 0 0 0 2.06.2011Partner of Promotion czwarty rok liderem wśród agencji PRPartner of Promotion zajęła pierwsze miejsce w najnowszym rankingu firm public relations. Raport opracowała firma audytorska KPMG na zlecenie Związku Firm Public Relations.
0 1 0 0 0 2.06.2011Nowy klient On Board PROn Board PR Ecco Network wygrał przetarg na realizację kampanii public relations marki Termisil, lidera w produkcji szkła żaroodpornego.
0 1 0 0 0 2.06.2011Rusza konkurs i kampania Blow Energy Drink2 czerwca zaczyna się konkurs marki Blow Liquid Energy Drink, który potrwa do końca sierpnia. W tym czasie co tydzień można wygrać 8 razy po 5 tys. zł. Nagroda główna to tygodniowy pobyt dla dwóch osób w Nowym Jorku oraz wejście na tamtejszy Fashion Week.
0 1 0 0 0 2.06.2011Kołysanki w kampanii Ustronianki„Kołysanki z miłością” to kampania produktowa z elementami akcji społecznej i charytatywnej Ustronianki z jodem. Osią kampanii przygotowanej przez agencje wchodzące w skład Grupy Marketingowej ArtGroup jest dbałość i troska zarówno o rozwój fizyczny, jak i emocjonalny dziecka.
0 1 0 0 0 2.06.2011Eska z nowym konkursem „Wielkie Wakacjobranie”W poniedziałek, 6 czerwca w Radiu Eska rozpoczyna się nowy konkurs „Wielkie Wakacjobranie”. Będzie towarzyszyć mu akcja promocyjna obejmująca działania w Internecie, prasie oraz na antenie Radia Eska.
0 1 0 0 0 2.06.2011Luksusowa rozdaje złoto„Czyste złoto, czysty Luksus” – brzmi hasło nowej kampanii promocyjnej wódki Luksusowej należącej do spółki Wyborowa. Pomysł i kreację kampanii opracowała agencja Lowe GGK.
0 1 0 0 0 2.06.2011Finlandia wydaje „Pure Magazine”W maju do czytelników trafił trzeci numer „Pure Magazine”, wydawanego przez Finlandia Vodka.
0 1 0 0 0 2.06.2011Presspublica otwiera serwis giełdowyPresspublica uruchomiła Parkiet News (parkietnews.com) – płatny serwis agencyjny z informacjami giełdowymi, skierowany do inwestorów giełdowych, którzy chcą mieć stały dostęp do najważniejszych informacji z rynku kapitałowego, szczególnie użytecznych przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych.