Espresso

13 października 2011

12 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2011

Klient zbada jakość obsługi w restauracjach Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło

Sfinks Polska – właściciel marek Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło – wprowadził w restauracjach swoich sieci autorski program badania jakości usług, pod nazwą „Smak Jakości”. Program jest zbliżony do badania typu „tajemniczy klient”, z tą różnicą, że ankieterem może stać się każdy klient zarejestrowany w bazie danych Sfinksa i zaproszony przez spółkę do udziału w badaniu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2011

Wydatki na reklamę wyborczą (szacuje dom mediowy Equinox)

Wydatki na reklamę wyborczą, mniejsze niż przed 4 laty, nie wpłyną na wzrost wartości rynku reklamowego w Polsce. Tegoroczne wydatki reklamowe wygenerowane podczas wyborów nie będą miały znaczącego wpływu na całkowity wzrost wartości tego rynku w 2011 roku. W opinii Equinox Polska tempo wzrostu rynku reklamowego w 2011 będzie stabilne i powinno wynieść ok. 4–5 proc., a jego wartość na koniec roku szacowana jest na poziomie 7 mld zł.

Poprzednie Następne