0 1 0 0 0 12.08.2022Erling Haaland ambasadorem Viaplay na dziewięciu europejskich rynkachNapastnik Manchesteru City i reprezentacji Norwegii wystąpi w produkcjach platformy Viaplay. Będą to produkcje dokumentalne na temat historii jego błyskawicznej kariery, jak i życia prywatnego. Haaland zostanie również ambasadorem Viaplay w dziewięciu krajach europejskich, w których platforma ma prawa do transmisji rozgrywek Premier League, w tym w Polsce.
1 1 0 0 0 12.08.2022Dorota Szelągowska w nowej kampanii farb Magnat KolorLoveKampania promuję nową farbę Magnat KolorLove. Linia komunikacyjna produktu budowana jest wokół nowego hasła „Z miłości do koloru”.
0 3 0 0 0 12.08.2022Konkurs Art Moves 2022 rozstrzygnięty. Wybrano najlepsze prace billboardoweW tym roku konkurs Art Moves odbywał się pod hasłem „Miłość czy nienawiść? Prawda czy fałsz? Co warto docenić w niepewnych czasach”. Znamy już laureatów konkursu – zwycięzcę i autorów pięciu prac wyróżnionych.
1 3 0 0 0 12.08.2022Vinted z kampanią o drugim życiu ubrańVinted rusza z nową, międzynarodową kampanią. Celebruje w niej moc zakulisowych historii i emocji związanych z modą second hand.
1 4 0 0 0 12.08.2022Cośki – Aldi ma brand heroesCelem kampanii jest poinformowanie klientów o ofercie artykułów szkolnych. Komunikacja została wzbogacona o bohaterów marki – drużynę królików „Cośków”: Ryśka, Zośkę, Tośkę, Stefka i Tymka.
1 1 0 0 0 12.08.2022„Technologia nie buduje granic” – Accenture z kampanią employer brandingowąZ początkiem wakacji zaprezentowana została nowa kampania employer brandingowa promująca wartości organizacji. Lejtmotywem jest stwierdzenie, że ludzka pomysłowość w połączeniu z technologią ma nieograniczony potencjał, aby zmieniać świat na lepsze.
0 6 0 0 0 12.08.2022Pokolenie Z przyszłością e-sportu – badanie ESL PolskaPodczas polskiej transmisji Intel Extreme Masters Katowice 2022 ESL przeprowadził ankietę. Młodzi widzowie, głównie z pokolenia Z, wykazali duże zainteresowanie turniejami e-sportowymi.
1 2 0 0 0 11.08.2022Mery Spolsky i Kuba Karaś przypominają, że nie ma wymówek od stosowania prezerwatyw. Kampania marki Durex„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex (Reckitt). Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. Marka podjęła współpracę z artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem. Motywem przewodnim kampanii jest stworzony przez ten duet utwór zatytułowany „Bez wymówek”.
0 1 0 0 0 11.08.2022Bricomarché rozwija e-commerce z AF.agencySieć supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarché rozstrzygnęła przetarg na działania e-commerce. Sklep internetowy Bricomarché rozwijać będzie agencja AF.agency.
0 1 0 0 0 11.08.2022Powierzchnia handlowa powstaje głównie w małych miastach. W dużych urozmaica się ofertę i otwiera food halleCałkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe miasta – wynika z najnowszego raportu CBRE.