0 1 0 0 0 16.05.2011SteelSeries nowym klientem TabascoAgencja Tabasco Media Communications, specjalizująca się w usługach public relations dla branży IT, zajmie się obsługą PR firmy SteelSeries – producenta profesjonalnego sprzętu dla graczy komputerowych.
0 1 0 0 0 16.05.2011Nestle rusza z promocją Nestle Musli12 maja przed wybranymi hipermarketami Carrefour stanęły siedmiometrowe, podświetlane nośniki pneumatyczne w kształcie promocyjnych opakowań Nestle Musli. Są one częścią trwającej od marca do września promocji „Gwarancja supersmaku albo zwrot pieniędzy”. Promocja polega na możliwości zwrotu klientowi pieniędzy za kupione 2 opakowania Nestle Musli, jeśli ich nowy smak nie spełni jego oczekiwań.
0 1 0 0 0 16.05.2011Zerwij toksyczny związekDwa spoty radiowe pod wspólnym konceptem „Zerwij toksyczny związek i piękniej z każdym dniem” rozpoczęły kampanię leczniczych gum do żucia Nicorette Icy White. Koncepcje przygotowała agencja Niezależni Kreatywni z Krakowa.
0 1 0 0 0 16.05.2011City stawia na mobilnośćAgencja City proponuje swoim klientom nowy nośnik reklamy zewnętrznej. Mobilny ekran LED o powierzchni ponad 84 m2 usytuowany został w centrum Warszawy, na rogu Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej.
1 1 0 0 0 16.05.2011Święty w kampanii reklamowej banku (wideo)Rozpoczyna się nowa kampania reklamowa mBanku. Głównymi bohaterami kampanii są święty Krzysztof – patron kierowców oraz zestresowany kierowca, który przepłacił za ubezpieczenie swojego auta. Przekaz reklamowy eksponuje mocne strony oferty ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku.
0 1 0 0 0 16.05.2011Pierwsze urodziny MobilviMobilvi, pierwsza polska sieć reklamy w mobilnym Internecie, działa już ponad rok. Spółka szybko osiągnęła pozycję lidera branży zarówno pod względem dostępnej powierzchni reklamowej, jak i zrealizowanych projektów. W ciągu roku liczba odsłon w sieci wzrosła ponad ośmiokrotnie: z 10 mln do 92 mln miesięcznie.
0 1 0 0 0 16.05.2011Kampania radiowa Toyota Banku– To virus podatcus, ale jest na to lekarstwo – mówi w najnowszym spocie radiowym Toyota Banku doktor do pacjenta skarżącego się na kłopoty z portfelem. Lekarz przepisuje Plan depozytowy +19 – lokatę krótkoterminową oprocentowaną na nawet 4,6 proc. w skali roku.
0 5 0 0 0 13.05.2011Promocja nowej kolekcji Reserved w InternecieKampania „Beautiful Story” Reserved, której główną bohaterką jest Magda Frąckowiak, jedna z najbardziej rozpoznawalnych topmodelek na świecie, w Internecie prowadzona jest przede wszystkim w serwisie WWW. Dużym jej wsparciem jest fan page na portalu Facebook (pierwszym w Polsce w branży odzieżowej i trzecim w ogólnym rankingu popularności) oraz blog www.ThisBlogIsReserved.com.
2 1 0 0 0 13.05.2011Kampania Plusa na kartę w konwencji brytyjskiego sitcomu (wideo)Spoty w stylizacji angielskiego sitcomu, zrealizowane przez Agencję 303, to najnowsza odsłona nowego Plusa na Kartę. Polkomtel odświeża wizerunek swoich marek. Wszystkie dotychczasowe zostają zastąpione jedną marką Plus, a istniejące do tej pory submarki Simplus oraz 36i6 będą występowały jako nazwy taryf.
0 2 0 0 0 13.05.2011Adidas na podłogach interaktywnych w kinachW Multikinach emitowane są reklamy Adidasa – nie tylko przed seansami na ekranach, ale również w sieci reklamy podłogowej iFoot Aduma Interactive Network.