0 1 0 0 0 24.11.2020Kampania przeciw werbalnej przemocy wobec kobietPlatforma do nauki języków obcych Babbel wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowały kampanię mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25 listopada. Zaangażowali się w nią celebryci, m.in. Anna Wendzikowska.
0 1 0 0 1 24.11.2020Grupa Żywiec daje butelkom drugie życie i wspiera służbę zdrowia oraz lokalną gastronomięGrupa Żywiec po raz kolejny promuje butelki zwrotne jako opakowania najbardziej przyjazne dla środowiska. W ramach realizowanej od lat kampanii „Daj butelce drugie życie” w miastach, w których firma warzy swoje piwa, postawi specjalne strefy. Mieszkańcy będą w nich mogli oddawać butelki zwrotne bez paragonu. Dodatkowo za każdą oddaną butelkę Grupa Żywiec przeznaczy 1 zł na posiłki dla służby zdrowia z lokalnych restauracji.
0 1 0 0 0 24.11.2020Postępowania UOKiK względem Banku Handlowego i Banku Pocztowego – wcześniejsza spłata kredytuPrezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił zarzuty Bankowi Handlowemu i Bankowi Pocztowemu, które nie rozliczają prawidłowo kosztów pożyczek i kredytów konsumenckich spłaconych przed terminem i nie zwracają pieniędzy konsumentom. Bankom tym grozi kara finansowa w wysokości do 10 proc. obrotu i nakaz usunięcia trwających skutków naruszenia
1 1 0 0 0 24.11.2020W świątecznej kampanii Visa zachęca do płacenia za prezenty zbliżeniowo i w InternecieRuszyła świąteczna kampania Visy. Marka podkreśla w niej, że niezależnie od tego, jakimi prezentami konsumenci zdecydują się obdarować najbliższych oraz gdzie postanowią zrealizować swoją listę zakupów na święta, mogą szybko, wygodnie i bezpiecznie zapłacić.
0 1 0 0 1 24.11.2020Nagrody KTR 2020 rozdaneJury konkursu KTR 2020 przyznało 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. W rankingu rocznym na pierwszym miejscu znalazły się: agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, studio projektowe Osom Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako Reklamodawca Roku.
1 1 0 0 0 23.11.2020„Lodowa piosenka” w świątecznej kampanii BurberryMarka Burberry w świątecznej kampanii nawiązuje do filmu „Deszczowa piosenka”. W spocie grupa tancerzy wykonuje nowoczesny układ choreograficzny wśród spadających z nieba brył lodu.
0 1 0 0 1 23.11.2020Google będzie płacić francuskim wydawcom prasyGoogle ogłosił, że podpisał umowy z wydawcami prasy we Francji. Uwzględniają one prawa autorskie wydawców do ich publikacji internetowych indeksowanych w wyszukiwarce. W ramach umów gigant technologiczny będzie płacić za wykorzystywanie treści mediów.
0 3 0 0 0 23.11.2020Bakoma z kampanią wizerunkową „To tak naturalne”Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Bakomy „To tak naturalne”. Spoty telewizyjne koncentrują się na samej marce. Utożsamiają ją z prostym składem produktów, naturalnością składników, wysoką jakością oraz polskim pochodzeniem.
1 1 0 0 0 23.11.2020Świąteczna impreza firmowa z lat 90. w spocie domu mody GucciDom mody Gucci przygotował kampanię świąteczną. Jej akcja toczy się w 1994 r. w biurowcu podczas bożonarodzeniowej imprezy.
0 5 0 0 0 23.11.20200% alkoholu. 100% smaku – Kompania Piwowarska publikuje raport o piwach bezalkoholowychLubią je kobiety i mężczyźni. Wybierają je Rozsądni, Świadomi i Rozsmakowani. Piwo bezalkoholowe – bo o nim mowa – to aktualnie ważny i ciekawy trend w piwnym świecie. Pod lupę bierze go publikacja „0% alkoholu. 100% smaku. Raport Kompanii Piwowarskiej o piwach bezalkoholowych w Polsce w 2020 roku”.