0 1 0 0 0 26.05.2011Pełka PR i Pełka Creatives przedłuża współpracę z Tata SteelAgencja Pełka PR i Pełka Creatives w zeszłym roku zrealizowała kilka projektów komunikacyjnych dla marek Colorcoat firmy Tata Steel. Teraz koncern postanowił nawiązać stałą współpracę z agencją w Polsce. Pełka PR będzie odpowiedzialna za prowadzenie media relations, zwłaszcza z pismami budowlanymi z segmentu mieszkaniowego.
0 1 0 0 0 26.05.2011Anioły Avonu w Mieście AniołówZakończyła się stworzona i zrealizowana przez agencję InDreams na zlecenie Avon Cosmetics kampania wsparcia sprzedaży. Osiągnięto response rate na poziomie 29,26 proc. (przy oczekiwanych 10 proc.). Ponadto w trakcie kampanii zwiększyła się sprzedaż oraz liczba nowych konsultantek Avonu. Program prowadzony jest przez cztery miesiące w ośmiu krajach Europy.
0 2 0 0 0 25.05.2011Raport specjalny Skąpiec.pl dotyczący rynku AGD w InternecieRaport dotyczący preferencji zakupowych internautów został przygotowany na podstawie analizy ruchu ponad dwóch milionów potencjalnych e-konsumentów, którzy w okresie od stycznia do końca kwietnia br. odwiedzili ponad sto kategorii tematycznych z zakresu AGD w serwisie Skąpiec.pl.
0 1 0 0 0 25.05.2011Gerbery uczą żucia większych kawałkówW czerwcu rozpoczną się działania marketingowe dotyczące nowych produktów marki Gerber – obiadków i deserków w dwustugramowych opakowaniach, z większymi kawałkami składników. Produkty przeznaczone są dla dzieci pomiędzy ósmym a dwunastym miesiącem życia.
0 1 0 0 0 25.05.2011Metrio Publishing wydawcą magazynu „Peso Perfecto”Magazyn „Peso Perfecto” dla osób ceniących zdrowy i aktywny tryb życia, obecny na rynkach w Portugalii, Francji, Hiszpanii i we Włoszech, w Polsce zaś od 4 lat, wydawany będzie przez Metrio Publishing.
1 1 0 0 0 25.05.2011BNP Paribas zachęca do budowania relacji sąsiedzkich (wideo)W piątek 27 maja BNP Paribas zaprasza sąsiadów do swoich oddziałów na kawę i croissanta. Zachęca jednocześnie do podejmowania lokalnych inicjatyw społecznych, ogłaszając konkurs grantowy „Dzień dobry sąsiada”. W ten sposób bank po raz drugi w Polsce świętuje Międzynarodowy Dzień Sąsiada.
1 1 0 0 0 25.05.2011PZU kieruje reklamę do młodych kierowców (wideo)26 maja rozpoczyna się kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU, pod hasłem „Kiedy młodość uskrzydla, koszty uziemiają”. Kampania jest skierowana do młodych posiadaczy pojazdów, którzy dopiero zaczynają swoje doświadczenia z rynkiem ubezpieczeń.
2 1 0 0 0 25.05.2011Szymon Majewski uczy dykcji (wideo)„Cztery wielce wymowne zera” reklamują kredyt mieszkaniowy Własny Kąt Hipoteczny w najnowszej kampanii PKO Banku Polskiego.
0 2 0 0 0 25.05.2011Cena rządzi przy wyborze dostawcy usług telekomunikacyjnych w MSPKompleksowość oferty telekomunikacyjnej, cena proporcjonalna do poziomu jakości świadczonych usług oraz dostępność serwisu to kluczowe kryteria wyboru dostawców usług dla sektora małych i średnich firm w Polsce. Takie są wnioski z raportu z badań przeprowadzonych na próbie 600 firm przez PMR Research na zlecenie Aster Biznes.
1 1 0 0 3 25.05.2011PTC informuje o rebrandingu (wideo)23 maja br. wystartowała kampania reklamowa Polskiej Telefonii Cyfrowej, która ma na celu poinformowanie wszystkich konsumentów o rebrandingu oraz budowanie świadomości międzynarodowej marki T-Mobile wśród odbiorców.