0 3 0 0 0 1.12.2011Tłuste święta e-sprzedawcówW ubiegłym roku w sklepach i na platformach aukcyjnych wydaliśmy przeszło 15,5 miliarda złotych. Prognozy na ten rok mówią o kolejnych wzrostach, w przedziale 10–20 procent. Decydujący wpływ będzie miał – tradycyjnie najlepszy w e-handlu – okres przedświąteczny.
1 1 0 0 0 1.12.2011Raport: „Seksualność Polaków 2011” (wideo)Odbyła się szósta już edycja badania „Seksualność Polaków”. Prowadzącym je ekspertem jest profesor Zbigniew Izdebski, stały współpracownik Naukowego Instytutu ds. Badań nad Seksem, Płciowością i Prokreacją im. Kinseya na Uniwersytecie Indiana w USA.
1 1 0 0 0 1.12.2011Kampania ekspresu De’Longhi (wideo)Kampania telewizyjna ekspresu do kawy Primadonna S rozpocznie się 5 grudnia i potrwa do końca miesiąca.
2 1 0 0 0 1.12.2011Na rynek wkracza Moico (wideo)Enjoy Airspace i Enjoy Fashion to pierwsze projekty zrealizowane w ramach kampanii wprowadzającej na rynek markę Moico – nowego operatora Internetu światłowodowego z Wrocławia.
0 1 0 0 0 1.12.2011Makrowikinomia. Reset świata i biznesuW „Wikinomii”, bestsellerze z 2007 roku, Don Tapscott i Anthony Williams uzmysłowili nam, w jaki sposób dzięki masowej współpracy zmienia się w życiu gospodarczym obieg informacji, wytwarzanie wartości i konkurencja na globalnych rynkach. Obecnie, na skutek kryzysu finansowego, zasady wikinomii zyskały na znaczeniu, a ich stosowanie może uchronić nas od następnych zawirowań.
1 1 0 0 0 1.12.2011„Fajne rzeczy dla mieszczuchów” – reklama Red Onion (wideo)W warszawskich kinach Cinema City rozpoczęły się emisje spotu reklamującego salon wyposażenia wnętrz Red Onion, otwarty w starej fabryce czekolady w centrum Warszawy.
0 1 0 0 0 1.12.201112. edycja konkursu Galerii Plakatu AMSNa dwunasty konkurs Galerii Plakatu AMS, zorganizowany pod hasłem „Miłość nie cukierki”, wpłynęła rekordowa liczba 500 prac. Do ścisłego finału jury zakwalifikowało 44 plakaty. 30 listopada jurorzy wybrali zwycięzcę oraz pięciu wyróżnionych – ich nazwiska poznamy 5 grudnia.
0 1 0 0 0 1.12.2011„Reklamo, oddaj krew!” – podsumowanie akcjiTegoroczna akcja propagująca krwiodawstwo, skierowana do przedstawicieli branży reklamy, mediów, PR i marketingu, odbyła się pod hasłem „Sprawdź, czy masz błękitną krew!”. Udało się pobić rekord z zeszłego roku – pobrano ponad 10 litrów krwi.
0 1 0 0 0 1.12.2011Eurotel kupuje udziały w call centerEurotel kupił 33 proc. udziałów w spółce Media System i dzięki tej transakcji wszedł w segment telesprzedaży.
1 1 0 0 0 1.12.2011Zamaskowani w świątecznej kampanii Orange (wideo)Co robią świąteczne figurki znane z jasełek, gdy uwaga ludzi skupiona jest na rozpakowywaniu świątecznych prezentów? Odpowiedź przynosi świąteczna reklama Orange emitowana we Francji.