0 2 0 0 1 22.12.2011Kampania promocyjna ekspresu BoschaZakończyła się prowadzona w tym miesiącu akcja promująca najnowszy produkt firmy Bosch: ekspres na kapsułki Tassimo.
0 1 0 0 0 22.12.2011Merlin tworzy własny serwis społecznościowyFirma Merlin.pl, by doskonalić świadczone przez siebie usługi, uruchomiła własny serwis społecznościowy.
3 1 0 0 0 22.12.201125 filmów efektem warsztatów „Warszawa w 3 minuty” (wideo)Ostatni cykl warsztatów odbył się w sobotę, 3 grudnia, w warszawskim Centrum Sztuki Współczesnej. Spośród 25 etiud dokumentalnych, które powstały w trakcie spotkania, wybrano trzy najlepsze filmowe opowieści o stolicy.
3 1 0 0 0 22.12.2011Konkurs „Matma mnie kręci” dobiegł końca (wideo)Matematyka jako pośrednik między duchem a materią, szczurzy pasjonat matmy i matematyczne dylematy: to scenariusze tegorocznych zwycięzców ogólnopolskiego konkursu filmowego „Matma mnie kręci IV”.
0 1 0 0 0 22.12.2011David Guetta ambasadorem HP PolskaFirma HP poinformowała o nawiązaniu strategicznej współpracy z francuskim DJ-em tworzącym muzykę z gatunku house i electro house – Davidem Guettą. W ten sposób firma chce promować swoje komputery i laptopy z technologią dźwięku „Beats Audio”.
0 1 0 0 0 22.12.2011Adobe Systems wybrał agencję interaktywnąAdobe Systems Incorporated podpisał umowę z agencją interaktywną Think Kong.
0 1 0 0 0 22.12.2011Presspublica kończy współpracę z ARBOmediaZarząd Presspublica podjął decyzję o niekontynuowaniu współpracy z ARBOmedia Polska w zakresie obsługi powierzchni reklamowej online.
1 1 0 0 0 22.12.2011Społeczny odbiór Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (wideo)Animowany obraz wyników badań podsumowujących społeczną percepcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest już dostępny w Internecie, a 26 grudnia będzie miał premierę w telewizji jako spot reklamujący finał WOŚP.
0 1 0 0 0 22.12.2011Zamożni w święta sięgają po zakupy grupowe – raportJak wynika z danych MultiBanku, jego zamożni użytkownicy częściej niż przeciętni klienci banku kupują na portalach oferujących zakupy grupowe. W grudniu wydadzą na ten cel nawet o 40 proc. więcej niż w pozostałych miesiącach roku.
1 1 0 0 0 22.12.2011Kampania: „Być kochanym za to, jaki naprawdę jesteś” (wideo)Agencje Hypermedia Isobar, Carat, Vizeum i Posterscope oraz Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce przygotowały świąteczną akcję zwracającą uwagę na problemy osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.