0 1 0 0 0 23.01.2012Planet49 zmienia nazwę na eGenticFirma Planet49, zajmująca się generowaniem leadów on-line, 24 stycznia zmieni nazwę na eGentic.
0 1 0 0 0 23.01.2012VI edycja Art of PackagingCelem konkursu Art of Packaging jest wyłonienie najlepszego opakowania roku oraz zaprezentowanie potencjalnych możliwości wykorzystania go w praktyce. Do konkursu można zgłaszać się do 15 marca. Gala finałowa odbędzie się w połowie kwietnia w Poznaniu.
4 1 0 0 0 23.01.2012Kampania barszczu czerwonego marki Winiary (wideo)9 stycznia ruszyła kampania ekspresowego barszczu czerwonego marki Winiary.
0 1 0 0 0 23.01.2012Najważniejsze trendy rozwoju mediów społecznościowych w 2012 roku: raportWorldcom PR Group przeprowadziła badanie mające m.in. określić rolę mediów społecznościowych w poszczególnych krajach oraz umożliwić ocenę ich wpływu na kampanie consumer engagement. Dzięki badaniu możliwe było także określenie trendów w zakresie wykorzystania potencjału social media w nadchodzących kampaniach promocyjnych.
0 1 0 0 0 23.01.2012Wojciech Szczęsny w reklamie Pepsi?Jak podaje Press, Wojciech Szczęsny – piłkarz grający w reprezentacji polski, a także zawodnik Arsenalu Londyn – prawdopodobnie wystąpi w spocie reklamowym Pepsi.
2 4 0 0 0 23.01.2012Plakatowa kampania Żywca Bock „Ciemny i przyjemny” (wideo)Z okazji 155-lecia powstania browaru w Żywcu na rynku pojawiła się limitowana seria piwa Żywiec Bock. Z tej okazji marka stworzyła serię plakatów. Umieszczone na nich postacie wznoszą toast razem z przechodzącymi obok mieszkańcami czterech największych miast Polski.
0 1 0 0 0 23.01.2012Oknoplast sponsorem Interu MediolanFirma Oknoplast, producent okien, została top sponsorem włoskiego klubu piłkarskiego Inter Mediolan (m.in. trzykrotnego triumfatora Ligi Mistrzów). Zawarta umowa obowiązuje do końca czerwca 2013 roku.
1 1 0 0 0 23.01.2012Narodowe Archiwum Cyfrowe reklamuje się w 3D (wideo)Serwis Narodowego Archiwum Cyfrowego (NAC) umożliwia dostęp online do zdigitalizowanych fotografii archiwalnych, a także innych materiałów cyfrowych, w tym dokumentów elektronicznych. Animacja ma na celu promocję serwisu NAC.
6 4 0 0 1 23.01.2012Trela, Zawadzka, Mikulski i inni w kampanii „Wnuki w sieci” (wideo)23 stycznia fundacja Kidprotect.pl wspólnie z partnerami rozpoczyna kampanię „Wnuki w sieci”, dotyczącą bezpieczeństwa dzieci w Internecie, a skierowaną do babć i dziadków. W kampanii udział wzięli aktorzy Kazimiera Utrata, Jerzy Trela, Stanisław Mikulski, piosenkarz Andrzej Rybiński, a także rajdowiec Maciej Wisławski i psycholog dziecięca Dorota Zawadzka.
0 1 0 0 0 23.01.2012Finansowysupermarket.pl wybrał agencję PRFinansowysupermarket.pl – porównywarka produktów finansowych – nawiązał współpracę z agencją public relations InnerLook.