0 1 0 0 0 14.04.2011Komórka wskaże ci drogę do TelepizzyTelepizza we współpracy z firmą Vooch uruchomiła usługę, dzięki której amatorzy pizzy będą mogli łatwo odszukać w najbliższej okolicy pizzerię tej sieci, dowiedzieć się o ofertach promocyjnych, jak również aktywować i wykorzystać kupon promocyjny.
0 1 0 0 0 14.04.2011Idea Awards – XX edycja zakończona11 kwietnia w Casinos Poland w warszawskim hotelu Hyatt odbyło się uroczyste wręczenie Idea Awards 2010.
1 1 0 0 0 14.04.2011„Prowadź ciekawe życie” – kampania Kii Ceed (wideo)W kwietniu rozpoczęła się kampania promująca trzy modele aut marki Kia: Ceed, Pro Ceed, Ceed SW. Działania przygotowała agencja Paralotna.
0 1 0 0 0 14.04.2011Przepis na dobry start-up – na najbliższym Kraków PR20 kwietnia o 18.30 w Hotelu Kossak odbędzie się kolejne spotkanie Stowarzyszenia Kraków PR. Tym razem wnikliwej analizie zostaną poddane najciekawsze start-upy w Polsce. Sformułowany zostanie przepis na ich tworzenie i efektywne wykorzystywanie ich potęgi w Internecie.
2 1 0 0 0 14.04.2011„Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia” – Tomasz Karolak w kolejnej kampanii jazd testowych Hyundaia (wideo)Co jest gotowy zrobić Tomasz Karolak, żeby odbyć kolejną jazdę testową Hyundaiem? Wiele! Przebierze się za kobietę i będzie udawać Ślązaka, a jeśli trzeba, to nawet...
0 1 0 0 0 13.04.2011Nominacje do Sabre AwardsSabre Awards to międzynarodowy konkurs branży public relations, którego organizatorem jest The Holmes Group. Do tegorocznego konkursu zgłoszonych zostało ponad 2 tys. prac. Wśród nominowanych do nagród znajdują się również polskie agencje. Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie nagród odbędzie się 18 maja w Pradze.
0 1 0 0 0 13.04.2011Konkurs Mazdy na projekt opakowania perfum. Zapach dobierze KayahAgencja Upside realizuje dla Mazda Motor Poland wielowymiarowy projekt komunikacyjny „Poczuj radość tworzenia”. Główną osią projektu jest ogólnopolski konkurs designu „Poczuj radość tworzenia”, polegający na zaprojektowaniu flakonów perfum Zoom-Zoom (wersja dla kobiet i mężczyzn). Obie wersje zapachowe zostaną stworzone wspólnie ze znaną wokalistką Kayah oraz we współpracy z perfumerią Douglas.
0 1 0 0 0 13.04.2011Wiosenna kampania Europejskiego Funduszu LeasingowegoKampania skierowana jest do przedsiębiorców – dotychczasowych klientów oraz nowych, którzy dotychczas nie korzystali z leasingu. Podkreślana jest oferta produktowa, elastyczność oraz bliskość wobec klienta, osiągnięta dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży. Grupa docelowa to m.in. lekarze, prawnicy, informatycy, firmy budowlane, firmy transportowe.
0 1 0 0 0 13.04.2011Konkurs na staż w agencji TequilaPolskaKonkurs „Tequila dla najlepszych” rozpoczyna się 13 kwietnia po raz ósmy. Najlepsi studenci kierunków artystycznych, ekonomicznych, marketingowych i humanistycznych będą mieli szansę na płatne miesięczne staże w agencji.
0 1 0 0 0 13.04.2011Lipton Ice Tea w Internecie lepiej niż zakładanoW ponad dwa miliony interakcji z marką Lipton Ice Tea weszli konsumenci w czasie kilkumiesięcznej akcji przygotowanej i prowadzonej przez agencję Digital One. Celem było wsparcie rynkowego debiutu nowego wariantu smakowego tego brandu – Lipton Ice Tea Raspberry (malinowa) oraz stworzenie dla całej Lipton Ice Tea platformy do działań marketingowych w Internecie. Wcześniej marka ta w Polsce nie działała aktywnie online.