0 2 0 0 0 4.11.2011Start kampanii reklamowej sieci multimarketów JulaRozpoczęła się kampania reklamowa nowej szwedzkiej sieci multimarketów Jula, która wkrótce otwiera dwa pierwsze sklepy w podwarszawskich parkach handlowych Janki i Targówek. Faza teaserowa, której pierwszymi hasłami będą „Pierwszy multimarket dla chcących” i „Wszystko, co zawsze chciałeś...” jest już prowadzona w outdoorze, a wkrótce kampania obejmie Internet i radio.
1 7 0 0 0 4.11.2011Kulturalna inwazja Katowic (wideo)Pod hasłem „Inwazja kultury” rozpoczęła się kampania reklamowa Katowic. Jej celem jest podkreślenie kulturowego potencjału miasta poprzez promocję organizowanych w Katowicach wielkich wydarzeń artystycznych. Rawa Blues, OFF Festival czy biennale plakatu to trzy z sześciu festiwali promowanych w kampanii.
1 1 0 0 1 4.11.2011Porsche za Blacka – rusza promocja konsumencka Foodcare (wideo)4 listopada rozpoczyna się kampania promocyjna napojów Black połączona z konkursem SMS-owym, w którym można wygrać Porsche.
0 1 0 0 0 3.11.2011Mniejsze wydatki na reklamę wielkoformatowąO ponad milion złotych spadły wydatki na reklamę wielkoformatową po trzech kwartałach 2011 r. – wynika z raportu CAM Media. Szacowana wartość rynku po pierwszych trzech kwartałach br. wyniosła 62,39 mln zł. Rok wcześniej w tym samym okresie było to 63,47 mln zł, co oznacza spadek o 1,7 proc.
0 1 0 0 1 3.11.2011Tomasz Lis rusza z nowym projektem w InternecieZgodnie z informacjami podanymi przez IAB, Tomasz Lis od miesięcy pracuje nad uruchomieniem nowego opiniotwórczego serwisu internetowego. Jego start zaplanował na początek 2012 roku. Szczegóły dotyczące projektu zostaną przedstawione w czasie Forum IAB, którego Tomasz Lis będzie gościem.
1 1 0 0 1 3.11.2011Krystyna Czubówna kąśliwie na Facebooku (wideo)Nowa aplikacja Serwisu Ochrony Konsumenta na Facebooku pozwala użytkownikowi zbadać własne zachowania konsumenckie. Bohaterem marki jest Krystyna Czubówna, która wciela się w rolę rzeczowego, acz kąśliwego eksperta ds. zachowań konsumenckich.
0 1 0 0 0 3.11.2011Nowa kampania Orange: by klienci mieli lepiejKampania „W Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej” prowadzona będzie w telewizji, prasie, Internecie oraz na bilbordach. Przez cały listopad będzie można dowiedzieć się, jak łatwiej i wygodniej korzystać z oferty operatora dzięki nowym usługom.
0 1 0 0 0 3.11.2011Od firm oczekujemy rzeczowych informacji zamiast reklamPolacy na stronach internetowych firm najczęściej poszukują informacji o cenach lub usługach i zakresie działalności przedsiębiorstwa – wynika z badania Millward Brown SMG/KRC dla Rzetelnej Firmy. Najczęstszym problemem, z jakim spotykają się konsumenci, są natarczywe reklamy, które uniemożliwiają pełne zapoznanie się z treścią firmowych witryn internetowych.
1 1 0 0 0 3.11.2011Bloger i diler grają na Fordzie (wideo)„Wszystko Gra” – tak nazywa się wspólny projekt śląskiego dilera Forda, firmy Auto-Boss i blogera motoryzacyjnego Michała Jaraczewskiego. Celem jest zaprezentowanie możliwości najnowszego Forda Focusa i pokazanie auta z nieco innej perspektywy.
0 1 0 0 0 3.11.2011Psy to uwielbiają – nowa kampania producenta karmyFirma Butcher’s Pet Care, producent karmy dla zwierząt, rozpoczyna drugą odsłonę kampanii „Naturalnie – psy to uwielbiają”, obejmującą m.in. reklamę outdoorową, sponsoring, niestandardową obecność w telewizji, działania PR oraz konkursy w prasie kobiecej.