Espresso

11 października 2018

10 października 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2018

Reakcje marek na samozniszczenie obrazu Banksy’ego. Real-time marketing z motywem niszczarki

5 października w Sotheby's w Londynie odbyła się aukcja, na której sprzedano m.in. obraz Banksy’ego „Dziewczynka z balonikiem”. Za kopię muralu legendarnego twórcy uzyskano kwotę ponad miliona funtów. Tuż po licytacji dzieło uległo jednak samozniszczeniu na oczach przerażonych koneserów sztuki. Uruchomiła się wprawiona w ramę niszczarka. Ze znanego wizerunku cały pozostał tylko czerwony balonik.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2018

59% firm z sektora MŚP nie jest gotowych na cyfrową transformację – pokazuje badanie firmy Ricoh

34% zarządzających europejskimi małymi i średnimi przedsiębiorstwami uważa, że ich organizacja nie przetrwa do 2020 r., jeśli nie postawi na innowacyjność. Takie wyniki przyniosło badanie zrealizowane na zlecenie firmy Ricoh. Jednocześnie wyraźne jest asekuracyjne podejście do zmian. Niemalże połowa badanych (47%) przyznała, że ich branża nie lubi dużych zmian. Według 59% innowacje powinny być wprowadzane metodą małych kroków.

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.10.2018

„Stolica do sześcianu” – Microsoft ogłasza konkurs na zaprojektowanie parku w grze „Minecraft”

„Jak powinien wyglądać Park Centralny w Warszawie?” – takie pytanie postawił przed dziećmi polski oddział Microsoftu. W ramach akcji „Stolica do sześcianu” firma wraz z MindCloud zachęca młodych graczy do zbudowania z charakterystycznych bloków „Minecrafta” ich własnej wizji parku przed Pałacem Kultury i Nauki. Konkurs potrwa do 30 października. Wyniki zostaną ogłoszone 3 listopada.

Poprzednie Następne