0 1 0 0 0 15.02.2012Światovid – narzędzie służące do monitoringu sieciAgencja Harder&Harder opracowała metodologię Światovid. Daje ona kontrolę nad działaniami on-line i ułatwia szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci. To system monitorujący i analizujący treści powstałe w sieci.
0 1 0 0 0 15.02.2012Nowa oferta AMS – pakiet mobilnyW lutym AMS uruchomił pakiet mobilny – ofertę kampanii reklamowej na citylightach AMS oraz w serwisie jakdojade.pl, ułatwiającym korzystanie z komunikacji miejskiej. Jest to rozwiązanie łączące dwa obszary – reklamę w przestrzeni miejskiej oraz reklamę w sieci.
1 1 0 0 0 15.02.2012Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych: raportW całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych – wynika z „Raportu AdBranch”, opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.
0 1 0 0 0 15.02.2012Strategiczne partnerstwo TNS i ActiskuTNS i Actisku podpisały globalne, wyłączne partnerstwo, mające na celu rozwój oferty online w zakresie badań i testów sprzedaży detalicznej, z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości 3D. TNS stworzy wirtualną przestrzeń zakupową w rzeczywistości 3D, dostępną za pomocą każdego rodzaju łącza internetowego.
2 1 0 0 0 15.02.2012Kampania Fruciaków od Bakomy (wideo)Kampania reklamowa napojów Fruciaki marki Bakoma rozpoczęła się 13 lutego. Jej hasło brzmi: „Fruciaki lecą na owoce”. Działania w zakresie ATL, BTL, social media, interactive, PR i mobile potrwają rok, a skierowane są do młodzieży w wieku 13–19 lat.
1 1 0 0 0 15.02.2012Durex Global Sex Wellbeing SurveyMarka Durex przygotowała kolejny raport na temat życia seksualnego. Wyniki raportu zostały ogłoszone 10 lutego podczas konferencji rozpoczynającej kolejną kampanię marki („Bezwstydnie o...”).
0 1 0 0 0 15.02.2012Havas Worldwide wybiera Wojciecha Borowskiego na Człowieka Roku w EuropieNa światowym zjeździe Havas Worldwide „Global Leadership Meeting" Wojciech Borowski, CEO grupy Euro RSCG Poland oraz dyrektor zarządzający agencji Euro RSCG Warsaw, został Człowiekiem Roku w Europie.
0 1 0 0 0 15.02.2012„Art & Business” z rocznikiem aukcyjnymNa rynku ukazał się nowy numer miesięcznika „Art & Business” z rocznikiem aukcyjnym zawierającym zestawienie wszystkich transakcji aukcyjnych w Polsce w 2011 roku. Rocznik aukcyjny to flagowy produkt magazynu. Ukazuje się cyklicznie w pierwszym kwartale roku od początku istnienia czasopisma.
0 1 0 0 0 15.02.2012Gorące Serce Miasta w Warszawie14 lutego na Pasażu Wiecha pojawiła się ponad trzymetrowa, emitująca ciepło instalacja w kształcie serca – Gorące Serce Miasta.
0 1 0 0 0 15.02.2012Telekomunikacja Polska wybrała agencję reklamowąWraz z początkiem roku Telekomunikacja Polska podpisała umowę z agencją ArtGraph na obsługę w zakresie działań BTL i marketingu bezpośredniego.