0 1 0 0 0 1.06.2011Ekologiczna jazda na billboardach1 czerwca rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa promująca ekojazdę. Plakat eksponowany na tablicach wybrany został w otwartym konkursie. Zwyciężyła praca autorstwa Pauliny Kosmy. Organizatorem przedsięwzięcia jest Centrum Informacji o Środowisku UNEP/GRID-Warszawa.
0 1 0 0 0 1.06.2011Electro World kolejnym partnerem w programie Payback1 czerwca do grona partnerów programu bonusowego Payback dołącza firma specjalizująca się w sprzedaży elektroniki użytkowej – Electro World.
0 1 0 0 0 1.06.2011Kampania i konkurs miesięcznika „Moda na Zdrowie”Pod hasłem Anioły Farmacji magazyn „Moda na Zdrowie” – miesięcznik kierowany do klientów aptek inauguruje kampanię reklamową połączoną z akcją poszukiwania najbardziej oddanych pacjentom farmaceutów w Polsce. Celem akcji jest wyróżnienie tych aptek i farmaceutów, którzy otaczają swoich klientów najlepszą opieką farmaceutyczną oraz podkreślenie roli farmaceuty w kształtowaniu zdrowego stylu życia każdego konsumenta.
0 1 0 0 0 1.06.2011Nadal odwiedzamy banki (raport Internet Banking Monitor)Tegoroczna fala badania Internet Banking Monitor przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia potwierdza, że wciąż duża grupa posiadaczy kont internetowych odwiedza placówki banków. Robi to aż 70 proc. korzystających z bankowości elektronicznej. Głównym powodem wizyty w placówce jest chęć dokonania wypłaty gotówki w kasie.
0 1 0 0 0 1.06.2011Joanna Jabłczyńska dla Kelly MeluFirma Kelly Melu wybrała ambasadorkę marki swojej biżuterii. Została nią aktorka Joanna Jabłczyńska („Dlaczego nie”, „Nigdy w życiu”, a wcześniej solistka zespołu dziecięcego Fasolki, a także wieloletnia prowadząca w Teleranku).
0 2 0 0 0 1.06.2011Polka ciągle bez antyperspirantuWedług badań TNS OBOP 91% kobiet deklaruje, że używa antyperspirantu każdego dnia. Dane sprzedażowe wykazują jednak, że przeciętna Polka kupuje rocznie jedynie dwa antyperspiranty. Przy codziennym stosowaniu ilość ta wystarczyłaby jedynie na 143 dni w roku. Tymczasem Brytyjki zużywają nieco ponad pięć antyperspirantów rocznie – przy deklaracji codziennego ich używania na poziomie 84%.
1 1 0 0 0 1.06.2011Lowe GGK promuje kulturę na zlecenie (wideo)Agencja Lowe GGK Warszawa opracowała strategię komunikacji i kreację kampanii promocyjnej dla Krajowego Programu Kulturalnego Polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej na zlecenie Narodowego Instytutu Audiowizualnego.
3 1 0 0 2 31.05.2011Filmowe winiety marki Żywiec (wideo)W maju rozpoczęła się pierwsza odsłona kampanii reklamowej Grupy Żywiec realizowanej we współpracy z Brand Partnership – działem projektów niestandardowych Discovery Media. Celem działań jest rozszerzenie głównej komunikacji dotyczącej wprowadzenia na rynek nowej butelki piwa Żywiec.
0 1 0 0 0 31.05.2011CenterNet rozpoczyna współpracę z agencją reklamową Tenton19 maja CenterNet, operator sieci telefonii komórkowej wRodzinie nawiązał współpracę z agencją reklamową Tenton. Przedmiotem umowy jest realizacja długofalowych działań w zakresie strategii i komunikacji reklamowej.
0 1 0 0 0 31.05.2011Urodzinowa kampania billboardowa Drogerii PolskichW czerwcu sieć drogeryjno-kosmetyczna Drogerie Polskie obchodzi swoje pierwsze urodziny. Z tej okazji planowane są szeroko zakrojone działania promocyjne, których głównym elementem będzie kampania billboardowa w południowych regionach Polski.