1 1 0 0 0 8.03.2012Franciszek Gellwe i jego kawiarenka w kampanii telewizyjnej marki Gellwe (wideo)9 marca rozpocznie się telewizyjna kampania wizerunkowa marki Gellwe. Jej motywem przewodnim jest kawiarenka Franciszka Gellwe. Kampania potrwa do 8 kwietnia.
1 1 0 0 0 8.03.2012Małgorzata Socha w spocie Rexony (wideo)Ruszyła trzecia kampania promocyjna marki Rexona należącej do firmy Unilever. Występująca w spocie Małgorzata Socha została przedstawiona jako ikona mody oraz ambasadorka marki. Aktorka jest twarzą marki od dwóch lat.
0 1 0 0 0 8.03.2012Agnieszka Maciąg ambasadorką marki SanteAgnieszka Maciąg – modelka, dziennikarka, autorka książek „Smak życia” oraz „Smak szczęścia” – została ambasadorką marki Sante (firma oferuje zdrową żywność).
0 1 0 0 0 8.03.2012„Poczuj swobodę przemieszczania” – kampania ultrabooka SamsungaRuszyła kampania reklamowa pierwszego ultrabooka Samsung – Seria 5 Ultra. Kreacja kampanii podkreśla najważniejsze cechy tej kategorii urządzeń – lekkość, mobilność i wygodną pracę.
0 1 0 0 0 8.03.2012Pkt.pl promuje swoją aplikację turystycznąSpółka pkt.pl promuje swój nowy produkt – aplikację turystyczną Welcome2Poland przeznaczoną na smartfony. Produkt ułatwia dostęp do informacji dotyczącej lokalnej bazy noclegowej, punktów gastronomicznych itp. Na początku marca w największych polskich miastach rozpoczęła się kampania outdoorowa promująca aplikację.
0 1 0 0 0 8.03.2012JuraPark z agencją public relationsAgencja Planet PR rozpoczęła współpracę z marką JuraPark – siecią największych parków tematycznych w Polsce: JuraPark Bałtów, Krasiejów i Solec.
0 1 0 0 0 8.03.2012Krakus świątecznie na billboardachMarka Krakus (Agros-Nova) od kilku dni prowadzi ogólnopolską świąteczną kampanię outdoorową. W największych aglomeracjach miejskich na kilkuset nośnikach pojawiły się wizerunkowe billboardy oraz citylighty ze sztandarowymi Wielkanocnymi produktami Krakusa: ogórkami konserwowymi i żurkiem.
1 3 0 0 0 8.03.2012Panie od społeczeństwa, panowie od polityki: raportDzienniki telewizyjne są nadal podstawowym źródłem informacji o otaczającym świecie dla ogromnej większości społeczeństwa. Tymczasem wizerunek kobiety prezentowany w serwisach informacyjnych w dużym stopniu potwierdza stereotypy i brak parytetów. „Press-Service Monitoring Mediów” zbadał przekaz głównych wydań „Faktów”, „Panoramy”, „Wiadomości” i „Wydarzeń” pod względem obecności kobiet i mężczyzn.
0 1 0 0 0 8.03.2012Renault i Ferrari najbardziej widoczne w europejskich mediach społecznychNajpopularniejszymi markami samochodowymi w social media w Europie są Renault i Ferrari – wynika z raportu „Cars & Social Media” opublikowanego przez międzynarodową sieć eBuzzing, reprezentowaną w Polsce przez agencję social media Think Kong.
2 1 0 0 1 8.03.2012Lech Wałęsa opowiada o Hymnie Narodowym (wideo)85 lat temu „Mazurek Dąbrowskiego” stał się Hymnem Rzeczypospolitej Polskiej. W ramach programu „Gen Wolności” Instytut Lecha Wałęsy rozpoczął kampanię na rzecz przywrócenia znajomości tekstu i właściwej formy wykonywania Hymnu.