1 1 0 13.07.2012Viva promuje swój nowy wizerunek (wideo)17 lipca rozpocznie się kampania pod hasłem „Viva wyraźnie inna”. Promuje ona odświeżony wizerunek stacji telewizyjnej, na który składa się nowa identyfikacja wizualna, nowości programowe oraz emisja w formacie 16:9. Działania potrwają do końca wakacji, obejmując telewizję, kina, Internet oraz outdoor.
0 1 0 13.07.2012Ergo Hestia promuje bezpieczeństwo nad wodąErgo Hestia uruchamia akcję edukacyjną w zakresie bezpiecznego odpoczynku nad wodą oraz odpowiedzialnego uprawiania sportów wodnych. Zaplanowano: poradnik dla turystów, audycje radiowe oraz specjalną aplikację na Facebooku.
0 1 0 13.07.2012Niedługo polska wersja „Harper’s Bazaar”Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing rozpoczyna wydawanie w Polsce luksusowego magazynu dla kobiet – „Harper’s Bazaar”. Na bazie licencji uzyskanej od amerykańskiego wydawnictwa Hearst Inc. jesienią tego roku ukaże się pierwszy, pilotażowy numer polskiej edycji miesięcznika. Regularne wydawanie rozpocznie się wiosną przyszłego roku.
3 1 0 13.07.2012Kampania społeczna poświęcona uzależnieniu od komputerów i Internetu (wideo)17 lipca rozpoczyna się kampania społeczna „W którym świecie żyjesz?”, poświęcona problemowi nadmiernego korzystania z komputera i Internetu przez dzieci i młodzież.
1 1 0 13.07.2012Nowa reklama Procter & Gamble na igrzyska olimpijskie w Londynie (wideo)Dwa tygodnie przed rozpoczęciem olimpiady w Londynie Procter & Gamble zaprezentował w Internecie kolejną reklamę w ramach globalnej kampanii „Dziękuję Ci, Mamo!". .
0 1 0 12.07.2012Ikea Kraków ma agencję public relationsNa początku lipca Ikea Kraków podjęła współpracę z krakowską agencją public relations Open Media w zakresie realizacji działań PR w środowisku lokalnym.
0 1 0 12.07.2012Energa zakończyła przetarg na obsługę PRDostawca energii w północnej części Polski, firma Energa zakończyła postępowanie przetargowe na obsługę public relations. Najwyżej ocenioną ofertę złożyła agencja Euro RSCG Sensors.
0 1 0 12.07.2012Zapaśnik Damian Janikowski pod opieką agencji PRDamian Janikowski, polski zapaśnik, wicemistrz świata i Europy w wadze do 84 kilogramów, nawiązał współpracę z agencją Monday PR. Rolą agencji jest promocja sportowca przed tegorocznymi letnimi igrzyskami olimpijskimi w Londynie.
0 1 0 12.07.2012Pierwsza kampania Play z dynamicznym retargetingiemPlay prowadzi pierwszą kampanię reklamową wykorzystującą dynamiczny retargeting. Operator chce dotrzeć do osób bezpośrednio zainteresowanych konkretnymi propozycjami z jego oferty.
0 1 0 12.07.2012Fabryka Formy z agencją public relationsFabryka Formy – spółka działająca w branży fitness, notowana na rynku NewConnect, rozpoczęła współpracę z agencją LTM Communications.