0 1 0 0 0 13.03.2012Fortuna sponsoruje produkcje TVN i PolsatuPrzez kilka najbliższych tygodni telewizyjne billboardy sponsorskie Fortuny (Agros-Nova) będą towarzyszyć programom z czołówki rankingów popularności stacji TVN: „Na Wspólnej”, „Superkino” oraz Polsatu: nowej edycji „Must Be the Music”.
0 4 0 0 0 13.03.2012„Meet Friends. Meet Patrol” – kampania odzieży Patrol„Meet Friends. Meet Patrol” – pod takim hasłem marka odzieżowa Patrol będzie prowadziła kampanię promującą najnowszą kolekcję odzieży na sezon wiosenno-zimowy.
0 1 0 0 0 13.03.2012Streetcom rozpoczyna program „Rekomendujcie!”15 marca Streetcom rozpoczyna długofalowy program społeczny o nazwie „Rekomendujcie!”. Jego celem jest zachęcenie konsumentów do dzielenia się ze znajomymi tym, co uważają za godne polecenia. Hasło przewodnie programu brzmi: „Mamy prawo do rekomendowania tego, co dobre!”.
0 1 0 0 0 13.03.2012„Twoje mieszkanie, twoje królestwo” – billboardowa kampania Osiedla Europejskiego w KrakowieBohaterem kampanii billboardowej, zrealizowanej dla dewelopera Novo Maar i jego inwestycji – Osiedla Europejskiego w Krakowie – jest lew, odpoczywający na łóżku we wnętrzu nowo wybudowanego budynku. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Twoje mieszkanie, twoje królestwo”.
1 1 0 0 0 13.03.2012Kampania z okazji 100-lecia ciasteczek Oreo (wideo)Ciasteczka Oreo obchodzą w marcu 100-lecie istnienia. Urodziny marki zostaną wsparte działaniami reklamowymi na całym świecie. Od 2 marca w wielu krajach pojawiły się nowe, globalne reklamy w mediach cyfrowych, sklepach i telewizji. Reklama Oreo będzie emitowana przez cały rok w największych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN.
0 1 0 0 0 13.03.2012PepsiCo przedłuża umowę z agencją interaktywnąPepsiCo przedłużyła współpracę w zakresie obsługi korporacyjnego profilu w serwisie Facebook z agencją Digital One. Umowa potrwa do końca 2012 roku.
0 1 0 0 0 13.03.20125. edycja konkursu Young DesignYoung Design to program stypendialny, którego celem jest wyłonienie projektanta o największym potencjale rynkowym, gotowego podjąć profesjonalną współpracę z przedsiębiorcami. Zgłoszenia można przesyłać do 30 kwietnia.
1 1 0 0 0 13.03.2012„Poznaj przyjemność totalną!” – kampania reklamowa marki Jeżyki (wideo)9 marca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki prowadzona pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną!”. Kampania ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest zbudowanie skojarzenia marki Jeżyki z uczuciem przyjemności towarzyszącej szczęśliwym chwilom, a także prezentacja nowej linii ciastek Jeżyki Dark Cocoa oraz Jeżyki Dark Cherry.
0 3 0 0 0 13.03.2012Bitwa o sportowych fanów na FacebookuAplikacja catNapoleon.com przeanalizowała sportowe fan page związane z największymi polskimi portalami. Celem analizy było zbadanie, jak bardzo takie strony angażują swoich użytkowników. Okazało się, że nad sercami sportowych fanów na Facebooku zapanowała Gazeta.pl; bardzo zaangażowaną grupę miłośników ma także Onet.
1 1 0 0 0 13.03.2012Reklama zachęcająca do uczestnictwa w konkursie Polish National Sales Awards (wideo)Spot został wyemitowany w telewizyjnych stacjach branżowych, m.in. TVN24, TVN CNBC. Głosu do spotu użyczył członek komisji sędziowskiej PNSA – Jacek Rozenek.