0 1 0 0 0 20.05.2011United PR z Pepsi-Cola General Bottlers PolandAgencja United PR rozpoczęła współpracę z firmą Pepsi-Cola General Bottlers Poland, spółką wchodzącą w skład grupy PepsiCo. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za realizację projektów z zakresu PR korporacyjnego.
0 1 0 0 0 20.05.2011Demotywatory.pl na wyłączność w sieci reklamowej Ad-ViceOd maja serwisy z grupy Demotywatory.pl współpracują na zasadach wyłączności z siecią reklamową Ad-Vice.
0 1 0 0 0 20.05.2011Jarosław Paszkowski w Radiu ZetJarosław Paszkowski od 20 maja pełni obowiązki dyrektora programowego Radia Zet. Zastąpi Mateusza Kirsteina, który 30 czerwca odchodzi z Grupy Eurozet.
0 1 0 0 0 20.05.2011Infornext.pl rezygnuje z IDMnetInfornext.pl, wydawca m.in. serwisów Wieszjak.pl, Gotujmy.pl, Commed.pl, Rynekmedyczny.pl, będzie samodzielnie sprzedawał swoją reklamę w serwisach internetowych. Spółka zakończyła kilkumiesięczną współpracę z IDMnet.
1 1 0 0 0 20.05.2011Kampania społeczna „Nie uciekaj” Fundacji Itaka (wideo)Fundacja Itaka – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych uruchamia kampanię edukacyjną pod hasłem „Nie uciekaj”. Celem kampanii jest ograniczenie liczby ucieczek z domu, które są główną przyczyną zaginięć wśród nieletnich. Działania edukacyjne i promocyjne w ramach akcji potrwają przez całe wakacje – do połowy września.
0 0 0 0 0 20.05.2011Niedługo ruszy pociąg Let’s Color w kampanii DuluksaEkipa promocyjnego pociągu wspólnie z mieszkańcami miast zużyje setki litrów farby, ożywiając tysiące metrów kwadratowych przestrzeni przydworcowych w Warszawie, Sopocie i Krakowie.
0 1 0 0 0 20.05.2011PKO BP chwali udział Szymona Majewskiego w kampaniiDzięki reklamom z popularnym showmanem bank zaczął być postrzegany jako bardziej przyjazny dla klienta, dynamiczny i nowoczesny. Również pod względem czysto biznesowym, czyli sprzedaży nowych ROR-ów, kampania okazuje się sukcesem.
1 1 0 0 0 20.05.2011Fox i Cyfrowy Polsat we wspólnej kampanii promocyjnejCyfrowy Polsat i Fox w ramach wspierania oferty programowej kanału przygotowały kampanię telewizyjną oraz konkurs dla widzów. Na potrzeby kampanii promocyjnej przygotowano spot promujący główne propozycje programowe Fox: „The Simpsons”, „Modern Family” oraz „Glee”.
0 3 0 0 0 20.05.2011Cin&Cin designersko na wiosnę i latoWiosną tego roku weszła na rynek limitowana kolekcja wina musującego Cin&Cin demi-sec w trzech wariantach: Classic Elegance, Glamour i Street. Towarzyszy temu kampania marketingowa, która potrwa od kwietnia do sierpnia.
0 1 0 0 3 20.05.2011Bacardi Together – nowa światowa strategia w 2011 rokuMotywem przewodnim kampanii jest zwiększanie optymistycznego podejścia do życia poprzez budowanie silnych relacji między ludźmi. Nowa strategia Bacardi promowana będzie przez specjalnie powołane teamy Bacardi Bat's. Podczas imprez w całej Polsce będą one badać relacje międzyludzkie poprzez specjalne multimedialne ankiety i przybliżać ludziom nową strategię marki. Idea Bacardi Together wspierana będzie też działaniami marketingowymi w mediach.