1 1 0 0 0 23.03.2012Spot reklamujący soczewki kontaktowe Vision Express (wideo)W spocie występują dwie młode kobiety, które rozmawiają o tym, że bardzo chciałyby zobaczyć pewnego przystojnego trenera fitness. Wówczas pojawia się sam trener, który zachwala tanie soczewki Vision Express.
0 1 0 0 0 23.03.2012Cyberbadania po raz drugi19 i 20 kwietnia 2012 r. obędzie się druga edycja konferencji Cyberresearch – najważniejszego w Polsce wydarzenia poświęconego badaniom Internetu oraz przez Internet. Według analiz Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii jest to najszybciej rozwijająca się dziedzina badań, na którą wydatki od 2008 roku uległy potrojeniu.
0 1 0 0 0 22.03.2012Da Vinci Learning z agencją public relationsEdukacyjna stacja telewizyjna przeznaczona dla dzieci i młodzieży Da Vinci Learning rozpoczęła w styczniu współpracę z agencją Ciszewski MSL. Umowa została podpisana na okres sześciu miesięcy.
3 1 0 0 2 22.03.2012Maciej Stuhr znowu „występuje” w filmach nominowanych do Orłów (wideo)Znany aktor – Maciej Stuhr – ponownie „wystąpił” w filmach nominowanych do nagrody Orły. Tym razem aktor wkleił swój wizerunek do filmu „Sala samobójców” oraz „Szalony sen Roberta Więckiewicza”.
0 2 0 0 0 22.03.2012Street View z Polski już na Mapach GoogleGoogle uruchamia usługę Street View dla Polski. Od dziś, dzięki panoramicznym zdjęciom, internauci z całego świata mają możliwość oglądania z perspektywy przechodnia atrakcyjnych turystycznie miejsc Polski oraz ulic głównych miast.
0 1 0 0 0 22.03.2012Heineken wybrał agencje do realizacji projektu Star PlayerAgencje 24/7PR oraz 24/7Digital zajmą się polską edycją globalnego projektu marki Heineken – Star Player. Jest to aplikacja mobilna bazująca na rozgrywkach piłkarskiej Ligi Mistrzów UEFA.
0 1 0 0 0 22.03.2012Festiwal Przedsiębiorczości BOSS„Otwórz oczy!” – tak Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club zachęca do wzięcia udziału w dziewiątej edycji Festiwalu Przedsiębiorczości BOSS, który rozpoczyna się 24 marca w Krakowie. Szkolenia, które będą przeprowadzone podczas wydarzenia, są certyfikowane i bezpłatne.
0 1 0 0 0 22.03.2012Jak nowe media zmieniły komunikację pomiędzy firmą a jej klientami?Od kilku lat jesteśmy świadkami ogromnej rewolucji technologicznej, skutki której dostrzegamy również w branży public relations i marketingu. Choć czasy tradycyjnej reklamy telewizyjnej nie odeszły jeszcze całkowicie do przeszłości, to jednak sposób, w jaki dziś firmy komunikują się ze swoimi klientami, nie jest (i nie może być) taki sam jak kiedyś.
0 4 0 0 1 22.03.2012Banki na FacebookuNie takie internetowe jak się malują – tak można podsumować obecność polskich instytucji finansowych w mediach społecznościowych. Według aplikacji catNapoleon.com, 10 największych fan pages polskich banków ma w sumie ponad 210 tys. fanów.
0 1 0 0 0 22.03.2012Payback rozpoczyna współpracę z SMB oraz IABProgram bonusowy Payback w marcu stał się członkiem SMB oraz IAB Polska. Jego eksperci podzielą się z rynkiem doświadczeniem programu w dotarciu do konsumentów i widzą o ich zachowaniach.