0 2 0 0 0 3.04.2012Kampania 1% Banku Żywności w KrakowieMisją Banku Żywności w Krakowie jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności oraz zmniejszanie obszarów niedożywienia w regionie. Pracownicy i wolontariusze Banku zajmują się pozyskiwaniem żywności oraz jej racjonalną dystrybucją wśród najbardziej potrzebujących za pośrednictwem organizacji pozarządowych i placówek pomocy społecznej.
0 1 0 0 0 3.04.2012Startuje aukcja miesięcznika „Elle” dla „Dziewczyn Przyszłości”11 kwietnia w serwisie Allegro rozpocznie się aukcja miesięcznika „Elle”. Dochód z aukcji zostanie przekazany na stypendia naukowe dla uczestniczek III edycji konkursu „Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Skłodowskiej-Curie”. Organizatorami konkursu są miesięcznik „Elle” oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Aukcja potrwa do 25 maja.
1 1 0 0 0 3.04.2012Rusza kampania „Przekaż 1% podatku dla Lambdy Warszawa” (wideo)2 kwietnia rozpoczęła się kampania „Przekaż 1% podatku dla Lambdy Warszawa”. Jej celem jest kształtowanie akceptacji społecznej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transseksualnych oraz zachęcenie do przekazania 1% podatku na rzecz Lambdy. Akcję zainaugurowała premiera spotu „Jestem lesbijką”, w kolejnych dniach pojawią się m.in. plakaty w warszawskiej komunikacji miejskiej, reklamy prasowe, kinowe i internetowe. Kampania potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 3.04.2012Verco współpracuje z agencją public relationsFirma Verco, zajmująca się tworzeniem oraz wprowadzaniem nowych produktów farmaceutycznych oraz FMCG na rynek polski, podjęła współpracę z agencją Public Dialog.
1 1 0 0 0 3.04.2012„Przesyłam pieniądze – bo mogę!” – kampania reklamowa Western Union (wideo)W kwietniu rozpoczęła się kampania reklamowa polskiego oddziału Western Union Payment Services „Przesyłam pieniądze – bo mogę!”. Kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji oraz w Internecie. Pokazuje możliwości, jakie daje Western Union oraz zachęca do zapoznania się ze szczegółową ofertą krajowych przekazów pieniężnych.
0 2 0 0 0 3.04.2012„Królewskie Chwile Chwały” – kampania piwa KrólewskiegoKampania wykorzystuje fakt, że marka Królewskie jest sponsorem Legii Warszawa i odwołuje się bezpośrednio do sukcesu, jakim jest ośmiokrotne zdobycie tytułu Mistrza Polski przez ten klub. Rozpoczęta 1 kwietnia akcja będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej i w prasie.
2 1 0 0 0 3.04.2012Szymon Majewski promuje w kosmosie wiosenną ofertę kredytów hipotecznych w PKO BP (wideo)Ofertę kredytową PKO BP promuje rozpoczęta 1 kwietnia kampania pod hasłem „Wyląduj we własnym mieszkaniu”. Szymon Majewski tym razem wyrusza z misją kredytową w kosmos.
1 1 0 0 0 3.04.2012„Zapanuj nad zielenią” – kolejna odsłona kampanii reklamowej Husqvarna (wideo)Na początku kwietnia rusza najnowsza kampania reklamowa marki Husqvarna – producenta sprzętu do pielęgnacji terenów zieleni. Jest ona kontynuacją ogólnoeuropejskich działań reklamowych prowadzonych pod hasłem „Taming the Wild” – „Zapanuj nad zielenią”. Jej celem jest prezentacja najnowszej oferty produktowej oraz aktualnych promocji.
0 1 0 0 0 3.04.2012Wspólna kampania Lot i Play1 kwietnia rozpoczęła się wspólna kampania operatora oraz linii lotniczych „Lot z Play”. Jej istotą jest konkurs, w którym można wygrać m.in. smartfony, gadżety oraz dodatkowe mile w programie Miles & More.
0 2 0 0 0 3.04.2012Wyłoniono finalistów Solal Marketing Awards 2012Znani są już finaliści konkursu Solal Marketing Awards 2012, organizowanego przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Na liście znalazły się także polskie centra handlowe. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w czerwcu podczas gali finałowej, która odbędzie się w Budapeszcie.