0 2 0 0 0 3.04.2012Gemius wprowadza fusion panel w TurcjiGemius – po sukcesie fusion panelu na Ukrainie – wprowadza nową metodologię badania gemiusAudience również w Turcji. Wykorzystanie tego rozwiązania pozwoli na dalszy rozwój pomiaru lokalnego rynku internetowego. Gemius funkcjonuje w Turcji od 2009 roku.
0 1 0 0 0 3.04.2012Ekspertki Streetcom testują produkty z linii Eucerin Omega800 ekspertek Streetcom sprawdza działanie produktów z linii Eucerin Omega. Ambasadorkami marki są mamy dzieci w wieku 1–4 lat, które chorują na atopowe zapalenie skóry.
0 1 0 0 0 3.04.2012Sport Zone z agencją public relationsZ początkiem kwietnia agencja eventowo-ambientowa Sport Zone nawiązała współpracę z Kostrzewa PR.
0 1 0 0 0 3.04.2012„Środocena – extra cięcie” – Lukoil rozpoczyna międzynarodową kampanię sprzedażowąW kwietniu spółka Lukoil rozpoczyna międzynarodową kampanię sprzedażową opartą na promocji cenowej paliw. Akcja potrwa przez cały kwiecień. W tym czasie klienci stacji mogą tankować taniej w każdą środę. Promocja obejmuje Polskę, Belgię, Węgry, Republikę Czeską oraz Słowację.
0 1 0 0 0 3.04.2012Festiwal Transatlantyk z agencją komunikacji zintegrowanejRe:view, poznańska agencja specjalizująca się w komunikacji zintegrowanej, nawiązała współpracę z Międzynarodowym Festiwalem Filmu i Muzyki Transatlantyk 2012.
0 2 0 0 0 3.04.2012Kampania 1% Banku Żywności w KrakowieMisją Banku Żywności w Krakowie jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności oraz zmniejszanie obszarów niedożywienia w regionie. Pracownicy i wolontariusze Banku zajmują się pozyskiwaniem żywności oraz jej racjonalną dystrybucją wśród najbardziej potrzebujących za pośrednictwem organizacji pozarządowych i placówek pomocy społecznej.
0 1 0 0 0 3.04.2012Startuje aukcja miesięcznika „Elle” dla „Dziewczyn Przyszłości”11 kwietnia w serwisie Allegro rozpocznie się aukcja miesięcznika „Elle”. Dochód z aukcji zostanie przekazany na stypendia naukowe dla uczestniczek III edycji konkursu „Dziewczyny Przyszłości. Śladami Marii Skłodowskiej-Curie”. Organizatorami konkursu są miesięcznik „Elle” oraz Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Aukcja potrwa do 25 maja.
1 1 0 0 0 3.04.2012Rusza kampania „Przekaż 1% podatku dla Lambdy Warszawa” (wideo)2 kwietnia rozpoczęła się kampania „Przekaż 1% podatku dla Lambdy Warszawa”. Jej celem jest kształtowanie akceptacji społecznej wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transseksualnych oraz zachęcenie do przekazania 1% podatku na rzecz Lambdy. Akcję zainaugurowała premiera spotu „Jestem lesbijką”, w kolejnych dniach pojawią się m.in. plakaty w warszawskiej komunikacji miejskiej, reklamy prasowe, kinowe i internetowe. Kampania potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 3.04.2012Verco współpracuje z agencją public relationsFirma Verco, zajmująca się tworzeniem oraz wprowadzaniem nowych produktów farmaceutycznych oraz FMCG na rynek polski, podjęła współpracę z agencją Public Dialog.
1 1 0 0 0 3.04.2012„Przesyłam pieniądze – bo mogę!” – kampania reklamowa Western Union (wideo)W kwietniu rozpoczęła się kampania reklamowa polskiego oddziału Western Union Payment Services „Przesyłam pieniądze – bo mogę!”. Kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji oraz w Internecie. Pokazuje możliwości, jakie daje Western Union oraz zachęca do zapoznania się ze szczegółową ofertą krajowych przekazów pieniężnych.