1 3 0 0 0 3.04.2012Adrien Brody twarzą kampanii Lacoste (wideo)Twarzą kampanii Lacoste został w tym roku znany aktor – Adrien Brody. Kampania rozpocznie sie w kwietniu i będzie prowadzona pod hasłem „Unconventional Chic”.
0 1 0 0 0 3.04.2012Piotr Bałtroczyk twarzą 2KCPiotr Bałtroczyk – znany satyryk – został twarzą preparatu na kaca 2KC. Producent tego suplementu diety (Colfarm) został sponsorem jubileuszowej trasy koncertowej Bałtroczyka i jednocześnie podpisał z nim umowę na użyczenie wizerunku w kampanii reklamowej, która rozpocznie się w kwietniu.
1 1 0 0 3 3.04.2012Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi – kampania fundacji Rak’n’Roll (wideo)Kampania zachęcająca do przekazywania 1% podatku na rzecz Fundacji Rak’n’Roll prowadzona jest pod hasłem „Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi”. Kontrowersyjny przekaz ma służyć zbieraniu środków na działania statutowe fundacji, czyli m.in. wsparcie chorych, społeczne akcje świadomościowe oraz organizację warsztatów edukacyjnych.
0 13 0 0 0 3.04.2012Nominowani w dziewiątej edycji Polskiego Konkursu Reklamy136 agencji komunikacji marketingowej, mediów, jednostek samorządowych i indywidualnych twórców zgłosiło prace do tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy. Łącznie zgłoszeń było 730. Nagrody zostaną wręczone podczas Gali KTR, która odbędzie się 24 kwietnia w Teatrze Dramatycznym w Warszawie.
0 1 0 0 0 3.04.2012Współpraca Narodowego Archiwum Cyfrowego i FilmwebuNarodowe Archiwum Cyfrowe, we współpracy z serwisem Filmweb.pl, uruchomiło nowy misyjny projekt edukacyjny.
0 1 0 0 0 3.04.2012Digital Avenue i TRO Media promują swoje markiTRO Media i Digital Avenue – notowane na GPW w Warszawie grupy medialne – postanowiły kontynuować rozpoczętą w ubiegłym roku współpracę. Spółki będą wzajemnie promować swoje serwisy internetowe. Wartość podpisanej umowy to ponad 1,25 mln złotych.
1 3 0 0 0 3.04.2012Ruszyła kampania telewizyjna gry World of Tanks (wideo)Playlink rozpoczyna promocję World of Tanks – gry typu MMO, w której gracz wciela się w dowódcę czołgu i bierze udział w starciach taktycznych. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.
0 2 0 0 1 3.04.2012„Elbląg przyspiesza” – nowe hasło i logo promujące miastoW związku z powstawaniem Strategii Promocji Elbląga na lata 2012–2015 stworzono nowe logo miasta oraz hasło – „Elbląg przyspiesza”. Logo, jak również strategia miasta zostały opracowane po raz pierwszy. Dotychczas w promocji wykorzystywano herb Elbląga.
0 1 0 0 0 3.04.2012Kolejna kampania wizerunkowa marki ŻywiecRozpoczyna się kampania telewizyjna piwa Żywiec, która podkreśla atrybuty piwa: jakość oraz wieloletnią tradycję.
1 1 0 0 0 3.04.2012Kampania reklamowa serwisu eDarling.pl w telewizji i Internecie (wideo)1 kwietnia w telewizji i Internecie rozpoczęto kampanię reklamową serwisu randkowego eDarling.pl. Bohaterowie sześciu spotów podkreślają, że jest to miejsce w Internecie, gdzie osoba samotna może z profesjonalną pomocą znaleźć partnera.