0 1 0 0 0 5.04.2012Atmedia rozpoczyna sprzedaż majowych kampaniiAtmedia rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na maj. Podwyżka kosztu dotarcia wyniesie 14 proc. dla pasm prime time i 10 proc. dla pasm off-peak. W pierwszym kwartale udział stacji tematycznych w rynku reklamy telewizyjnej wzrósł o 15 proc.
0 1 0 0 0 5.04.2012Coca-Cola stworzy w Warszawie trójwymiarową instalację9 kwietnia o godzinie 20:30 na jednej z kamienic niedaleko Kolumny Zygmunta Coca-Cola wyświetli film w technologii wideo 3D mappingu.
0 1 0 0 0 5.04.2012Marquard realizuje ekspansję w InternecieMarquard Media Polska poinformował o podpisaniu umowy zakupu portali internetowych: kozaczek.pl, zeberka.pl, plotkara.pl oraz platformy blogowej bloblo.pl. Łączna liczba unikalnych użytkowników serwisów po połączeniu wyniesie prawie 3,5 mln przy ponad 30 mln odsłon.
0 1 0 0 0 5.04.2012Fanpage Trends – marzec 2012Jak można się było spodziewać, „Wcisnij L!” było jedną z najpopularniejszych treści udostępnianych na Facebooku w marcu. Wśród specjalistów zaś gorąco dyskutowanym tematem był przede wszystkim Timeline dla firm – wynika z raportu przedstawionego przez firmę Sotrender.
0 1 0 0 0 5.04.2012Somersby wkracza do Polski i zadba o public relationsAgencja Ciszewski MSL realizuje działania PR wspierające wprowadzenie marki Somersby na polski rynek, poszerzając tym samym współpracę z Carlsberg Polska.
0 1 0 0 0 5.04.2012HP-Sferis Racing Team z agencją marketingu sportowegoAgencja marketingu sportowego Sport Evolution będzie zajmować się obsługą promocyjną zawodowej grupy kolarskiej HP-Sferis Racing Team. Celem współpracy jest maksymalizacja korzyści dla tytularnych sponsorów teamu – firm HP i Sferis.
0 1 0 0 0 5.04.2012Gemius prezentuje profil polskiego i ukraińskiego e-kibicaJak pokazuje badanie Megapanel PBI/Gemius za styczeń 2012 roku oraz gemiusAudience Ukraine, serwisy sportowe cieszą się zdecydowanie większą popularnością wśród polskich niż wśród ukraińskich internautów. Już co drugi użytkownik w Polsce i co jedenasty na Ukrainie śledzi wydarzenia sportowe w Sieci.
4 1 0 0 0 5.04.2012Wiosenna viralowa kampania Columbia Sportswear (wideo)Columbia Sportswear prezentuje nową kampanię viralową Wiosna 2012 – krótkie filmy w zabawny sposób wyjaśniają, w jaki sposób działają technologie stosowane w ubraniach i obuwiu marki Columbia.
0 1 0 0 0 5.04.2012Cube Group poszerza portfolio swoich usług – startuje Appsynt.plAppsynt koncentruje się wokół obsługi MŚP w serwisie Facebook. Spółka zajmie się m.in. zakładaniem i prowadzeniem stron fanowskich, codzienną komunikacją, tworzeniem ankiet, quizów, konkursów oraz dodatkowo kampaniami reklamowymi na Facebooku i ich optymalizacją.
0 1 0 0 0 5.04.2012Ubisoft rozpoczął współpracę z domem mediowymUbisoft, producent gier komputerowych, m.in takich tytułów, jak „Assassin Creed”, „Prince of Persia”, „Heroes of Might & Magic”, „Rayman”, od początku kwietnia podejmie współpracę w zakresie planowania mediów z domem mediowym Arena Media.