0 1 0 0 0 7.02.2012Andrzej Grabowski w kampanii dla Grodziska MazowieckiegoAndrzej Grabowski, znany i lubiany aktor, mieszkaniec Grodziska Mazowieckiego, zgodził się nieodpłatnie promować kampanię społeczną „Płać podatki tam, gdzie mieszkasz”.
0 1 0 0 0 7.02.2012Kross wybrał agencję PRZ początkiem lutego agencja Tabasco Media Communications rozpoczęła współpracę z firmą Kross – producentem rowerów i sprzętu rowerowego w Polsce i Europie.
0 2 0 0 0 7.02.2012Najpopularniejsze kreacje reklamowe online i najchętniej reklamujące się branże w IV kw. 2011: raportGemius prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za IV kw. 2011 r. Zrealizowane w tym czasie kampanie online analizowano pod kątem wykorzystywanych form kreacji, osiąganych przez nie wskaźników oraz branż, które były reklamowane. W najnowszej edycji raportu dodano dwa zestawienia: uCTR oraz analizę poziomu CTR dla najpopularniejszych kreacji w podziale na godziny.
0 1 0 0 0 6.02.2012Premierowy koncert Red Hot Chili Peppers emitowany na stronie OrangeZapis koncertu Red Hot Chili Peppers, zarejestrowanego w Paryżu, będzie można obejrzeć bezpłatnie na orange.pl. Emisja rozpocznie się we wtorek 7 lutego o godz. 21:00.
1 2 0 0 0 6.02.2012Głos Krzysztofa Kolbergera w spotach Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (wideo)Na początku lutego wystartowała kolejna kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem agresji wobec zwierząt i uświadomienie Polakom, że są one bezbronne wobec przemocy ze strony ludzi. Kampania jest adaptacją akcji „Skazane na śmierć przez obojętność, okrucieństwo i zaniedbanie”.
0 1 0 0 0 6.02.2012Rusza nowa kampania reklamowa OnetuOnet rozpoczyna kolejną w tym roku produktową kampanię reklamową – tym razem pod hasłem „Dziś w Onecie”. Działania prowadzone będą w Internecie, w radiu, prasie i na nośnikach zewnętrznych. Kampania jest kontynuacją ubiegłorocznych działań reklamowych wspierających zmianę pozycjonowania Onetu.
0 1 0 0 0 6.02.2012Kampania Kas Stefczyka „Masz alternatywę”1 lutego ruszyła internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka. W ramach kampanii trzy interaktywne bannery widoczne będą w takich portalach, jak WP, Onet, Interia, NK i Pracuj.pl. Kreacje reklamowe komunikują trzy główne hasła kampanii – społeczność, zaufanie i bezpieczeństwo.
0 1 0 0 0 6.02.2012„Digital Marketing Landscape”Informacje zawarte w „Digital Marketing Landscape” omawiają wzrost znaczenia mediów tabletowych i mobilnych, wzmocnienie działań interaktywnych oraz dalszą popularyzację działań marketingowych w sieci. Infografika została stworzona przez CMO.com – międzynarodowy portal zaadresowany do marketingowej kadry firm.
1 1 0 0 0 6.02.2012Acerola w reklamie Actimela (wideo)5 lutego ruszyła kolejna część kampanii promocyjnej mlecznego napoju probiotycznego Actimel PowerWitamina C, która potrwa do 3 marca. Kompleksowa strategia komunikacji obejmie takie media, jak telewizja, radio, outdoor oraz działania in-store.
0 1 0 0 0 6.02.2012Social Media Day tym razem o technologiachO tym, jak nowoczesne technologie zmieniły nasz sposób korzystania z mediów społecznościowych, będą mówić prelegenci podczas najbliższej konferencji Social Media Day, która odbędzie się 23 lutego 2012 o godzinie 16.30 we Wrocławiu. To już siódma edycja tego wydarzenia.