0 1 0 0 0 17.04.2012Raport z badania: „Polskie firmy w mediach społecznościowych”By ocenić, jak czołowe polskie przedsiębiorstwa, zainteresowane wykorzystaniem mediów społecznościowych, są przygotowane do działań w tym obszarze, Harvard Business Review Polska wraz z firmą doradczą Capgemini przeprowadziły badania jakościowe, do udziału w których zaproszone zostały 22 polskie duże firmy z pięciu branż.
0 1 0 0 0 17.04.2012Polscy laureaci konkursu EMEA Sabre Awards 2012Lista zwycięzców EMEA Sabre Awards 2012 zostanie ogłoszona 31 maja podczas uroczystej gali w Brukseli.
2 4 0 0 0 17.04.2012„Podaruj psa-pomocnika” razem z marką Velvet (wideo)Firma Kimberly-Clark, producent marki Velvet, w ramach programu „Pomóżmy Razem”, stworzyła aplikację „Podaruj psa-pomocnika”. Dzięki niej każdy będzie mógł pomóc w zakupie szczeniaków, które zostaną przekazane organizacjom zajmującym się szkoleniem psów m.in. dla osób z niepełnosprawnością oraz niewidomych.
1 1 0 0 0 17.04.2012Raport AdBranch: branża motoryzacyjna wydała w radiu 321 mln złW 2011 roku firmy z branży motoryzacyjnej wydały na reklamę blisko 1,6 mld zł. Z tego ponad 20 proc. – 321,2 mln zł – przeznaczone było na reklamę radiową – wynika z Raportu AdBranch, opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.
0 2 0 0 0 17.04.2012Ile miasta-gospodarze zyskały przed Mistrzostwami? – raportPrzygotowania do Mistrzostw Europy w piłce nożnej to czas intensyfikacji działań promocyjnych wielu podmiotów bezpośrednio zaangażowanych w organizację tego wydarzenia. Wyniki kwartalnej analizy obecności w mediach miast-gospodarzy pozwalają stwierdzić, że każde z nich ma świadomość potencjału marketingowego oraz wizerunkowego turnieju i optymalnie go wykorzystuje – wynika z badania, przeprowadzonego przez agencję „Press-Service Monitoring Mediów” .
1 1 0 0 0 17.04.2012Iloma łyżeczkami cukru została posłodzona bostońska herbatka? – kontynuacja kampanii dotyczącej cyfryzacji telewizji (wideo)Pytanie za milion: „Iloma łyżeczkami cukru została posłodzona bostońska herbatka?" – zostaje postawione w kolejnej odsłonie kampanii informacyjnej dotyczącej procesu cyfryzacji telewizji.
1 3 0 0 0 17.04.2012Rozpoczęła się wiosenna kampania serwisu Allegro (wideo)„Wejdź do świata mody” – takie hasło towarzyszy tegorocznej, wiosennej kampanii modowej serwisu Allegro. W ramach akcji firma przekonuje, że nie trzeba polować na okazje w Londynie czy Berlinie, żeby być modnym, wystarczy zajrzeć na Allegro. W kampanii wykorzystano zdjęcia autorstwa Szymona Brodziaka. Akcja potrwa do końca maja.
0 1 0 0 0 17.04.2012Zawody społecznego zaufania w świadomości Europejczyków. Wyniki badania European Trusted Brands 2012Przeprowadzane co roku badanie European Trusted Brands sprawdza zaufanie społeczne do marek, instytucji i zawodów. Polacy wiele profesji postrzegają tak samo, jak inni Europejczycy. Największym zaufaniem darzymy strażaków i pilotów, a w zbliżonym stopniu – lekarzy, pielęgniarki i farmaceutów. Szczególnie nieufni jesteśmy w odniesieniu do polityków, sprzedawców samochodów i piłkarzy.
1 1 0 0 0 17.04.2012Przygody Jupik TEAM – Tajnych Ekspertów Aktywnej Mocy (wideo)16 kwietnia rozpoczęła się kampania telewizyjna i internetowa marki Jupik, która potrwa do końca maja.
4 1 0 0 0 17.04.2012„Słowa ranią na całe życie” – kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje (wideo)„Słowa ranią na całe życie” – pod tym hasłem 17 kwietnia rusza pierwsza ogólnopolska kampania przeciwko przemocy werbalnej wobec dzieci. Akcja potrwa do końca maja.