Espresso

17 kwietnia 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
17.04.2012

Ile miasta-gospodarze zyskały przed Mistrzostwami? – raport

Przygotowania do Mistrzostw Europy w piłce nożnej to czas intensyfikacji działań promocyjnych wielu podmiotów bezpośrednio zaangażowanych w organizację tego wydarzenia. Wyniki kwartalnej analizy obecności w mediach miast-gospodarzy pozwalają stwierdzić, że każde z nich ma świadomość potencjału marketingowego oraz wizerunkowego turnieju i optymalnie go wykorzystuje – wynika z badania, przeprowadzonego przez agencję  „Press-Service Monitoring Mediów” .

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.04.2012

Zawody społecznego zaufania w świadomości Europejczyków. Wyniki badania European Trusted Brands 2012

Przeprowadzane co roku badanie European Trusted Brands sprawdza zaufanie społeczne do marek, instytucji i zawodów. Polacy wiele profesji postrzegają tak samo, jak inni Europejczycy. Największym zaufaniem darzymy strażaków i pilotów, a w zbliżonym stopniu – lekarzy, pielęgniarki i farmaceutów. Szczególnie nieufni jesteśmy w odniesieniu do polityków, sprzedawców samochodów i piłkarzy.

Poprzednie Następne