0 1 0 0 0 18.04.2012Rusza Kongres Profesjonalistów Public Relations 201219 kwietnia rozpocznie się kolejna odsłona Kongresu Profesjonalistów Public Relations. W tym roku na Uniwersytecie Wrocławskim będą prowadzone dyskusje na temat nowych mediów oraz innowacyjnych technologii stosowanych w public relations. Wydarzenie zgromadzi blisko 200 uczestników, wśród których będą znani eksperci z zakresu komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 18.04.2012BNP Paribas Real Estate Polska z agencją public relationsCiszewski MSL Financial Communications powiększa portfolio klientów o BNP Paribas Real Estate Polska. Współpraca obejmuje doradztwo strategiczne oraz planowanie i egzekucję działań komunikacyjnych public relations. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.
0 2 0 0 0 18.04.2012Akcje promocyjne SGB-BankuSpółdzielcza Grupa Bankowa zorganizowała promocję dla kibiców poznańskiego Lecha. Akcja „Wygrywa, kto używa” ma aktywizować posiadaczy Kart Kibica do wykorzystywania ich także jako środka płatniczego. Promocja trwa od 26 marca do 6 maja.
1 1 0 0 0 18.04.2012Mariola „o kocim spojrzeniu” powraca w reklamie Okocimia (wideo)18 kwietnia rozpocznie się nowa kampania promocyjna marki Okocim. Spot stanowi nawiązanie do jednej z najważniejszych kampanii reklamowych tej marki. W połowie lat 90. ambasadorką brandu była Mariola „o kocim spojrzeniu”.
0 1 0 0 0 18.04.2012Kto w Polsce nie korzysta z usług bankowych: raportNiemal 40% Polaków nie korzysta z usług banków. Są to, wbrew obiegowym opiniom, często osoby młode, mieszkające w dużych miastach, z wykształceniem co najmniej średnim, aktywne zawodowo, korzystające z Internetu – wynika z badania przeprowadzonego przez Ipsos.
0 1 0 0 0 18.04.2012Facebook w Polsce – raport za pierwszy kwartał 2012 r.Socialbakers przygotował zestawienie największych i najbardziej angażujących fan pages w Polsce w pierwszym kwartale 2012 roku (zakres 1 stycznia – 31 marca). Całkowita liczba użytkowników Facebooka w Polsce to ponad 8 milionów.
3 1 0 0 0 18.04.2012Kontynuacja kampanii Media Markt „ Nie sponsorujemy gwiazd futbolu. Sponsorujemy kibiców!”14 kwietnia rozpoczął się nowy etap kampanii Media Markt „Sponsorujemy kibiców!”, który potrwa aż do rozpoczęcia piłkarskiego turnieju. Firma zorganizowała konkurs, w którym należy nagrać krótki, zabawny i zaskakujący film przedstawiający entuzjazm podczas kibicowania. Nagrodą główną jest emisja zwycięskiego filmu w telewizji, w bloku reklamowym poprzedzającym mecz otwarcia mistrzostw Polska – Grecja.
0 1 0 0 0 18.04.2012Sharp Electronics Poland z agencją public relationsDział innovation and tech w Edelman Polska rozpoczął pracę dla firmy Sharp Electronics Poland.
0 1 0 0 0 18.04.2012Kampania wspierająca wprowadzenie na rynek czasopisma (Slow)(Slow) to nowy miesięcznik, który trafi na polski rynek w 26 kwietnia. Na jego łamach poruszane będą tematy z zakresu szeroko pojętego „slow life” – slow fashion, slow food oraz slow design. Projekt realizowany jest przez wydawnictwo Yoso.
0 1 0 0 0 18.04.2012„Milion ofert nieruchomości” – kampania wizerunkowa serwisu Domiporta.plRozpoczęła się kampania wizerunkowa Domiporta.pl, promująca ofertę nieruchomości dostępnych w serwisie. Kampania realizowana będzie w serwisach internetowych i prasie do końca maja.