0 1 0 0 0 26.04.2012Douwe Egberts zaprasza do oceny smaku swojej kawyDo 31 sierpnia potrwa promocja, w której marka Douwe Egberts zaprasza miłośników kawy do oceny smaku swoich kaw.
0 1 0 0 0 26.04.2012BoboVita Minima wsparta kampanią reklamowąBoboVita Minima to nowy, bezglutenowy produkt, przeznaczony dla dzieci alergicznych, zrobiony z mączki z kiełków ziaren chlebowca świętojańskiego i mąki ryżowej.
1 1 0 0 0 26.04.2012Kampania wprowadzająca czasopismo „Dinopociąg” (wideo)Wydawnictwo Egmont rozpoczyna sprzedaż nowego czasopisma „Dinopociąg”, przeznaczonego dla chłopców i dziewczynek w wieku od 3 do 6 lat. W każdym numerze znajdzie się historyjka z wybranego odcinka serialu animowanego o tym samym tytule.
0 1 0 0 0 26.04.2012PZU kontynuuje współpracę z agencją interaktywnąPo roku wspólnych działań grupa PZU kontynuuje współpracę z OS3 multimedia.
0 1 0 0 0 26.04.2012Korzeniowski, Jędrzejczak, Kusznierewicz, Życki i Domachowska wesprą portal SportConnect.plOtylia Jędrzejczak, Paweł Korzeniowski, Mateusz Kusznierewicz, Dominik Życki, Marta Domachowska to sportowcy, którzy postanowili wesprzeć swoim wizerunkiem portal SportConnect.pl. W ramach współpracy olimpijczycy zgodzili się na udostępnienie swoich wizerunków w celach promocyjnych portalu.
0 1 0 0 0 26.04.2012Rusza kampania reklamowa kolekcji Autograph Marks & SpencerTop modelka Rosie Huntington-Whiteley i hollywoodzki aktor Ryan Reynolds kontynuują współpracę z M&S. Gwiazdorską parę będzie można oglądać w majowej kampanii reklamowej kolekcji Autograph, która rozpocznie się 1 maja i będzie prowadzona w Polsce oraz w Czechach.
1 1 0 0 0 26.04.2012Serce i Rozum zachęcają do wygrywania biletów na Euro 2012 (wideo)Akcja spotu rozgrywa się w salonie fryzjerskim. Serce doradza włosom odpowiedni dla nich specyfik, za co włosy odwdzięczają mu się głosowaniem na niego w konkursie Orange.
0 1 0 0 0 26.04.2012Komandor zadba o media społecznościoweNowopowstała agencja kreatywna SocialUp! wprowadziła do mediów społecznościowych grupę Komandor. Agencja zajmie się koncepcją oraz strategią obecności marki Komandor w portalu Facebook.
0 4 0 0 0 26.04.2012Kampania: „Bank Millennium pomaga spełniać marzenia Polaków’’Bank Millenium rozpoczął kampanię, reklamującą kredyt hipoteczny. Na potrzeby akcji przygotowano trzy linie kreatywne. Pierwsza z nich obrazuje marzenia Polaków dotyczące lokalizacji ich przyszłego domu, druga pokazuje ich wymarzony typ nieruchomości, a trzecia prezentuje dane na temat osób, które w najbliższym czasie planują wziąć kredyt hipoteczny.
2 2 0 0 0 26.04.2012„Magiczna” latarka reklamuje nową kolekcję mebli Ikei (wideo)W nowym spocie Ikei można zobaczyć, jak właściciel mieszkania, za pomocą „magicznej” latarki, całkowicie je odmienia. Reklama promuje najnowsza kolekcję firmy – PS 2012.