1 1 0 0 0 24.04.2012„W KFC wszystko jest jasne!” – KFC promuje B-smarta (wideo)„W KFC wszystko jest jasne!” – takim hasłem sieć restauracji KFC rozpoczyna nową kampanię promującą B-smarta – mini-przekąskę, dostępną w czterech wariantach smakowych.
0 2 0 0 0 24.04.2012Ogłoszono wyniki konkursu Media Trendy 2012Podczas uroczystej gali 23 kwietnia wyłoniono laureatów konkursu Media Trendy 2012. Przyznano 19 nagród i 19 wyróżnień.
3 3 0 0 0 23.04.2012Kampania reklamowa nowej usługi biznesowej OnetuReklamy Biznes.pl mają podkreślać, że nie jest on jedynie branżowym portalem biznesowym, lecz mobilną usługą oferującą m.in. spersonalizowane informacje i narzędzia działające na wielu platformach. Biznesmeni zachęcani są do pobrania aplikacji mobilnej i korzystania z jej funkcjonalności – spersonalizowanych alertów.
0 1 0 0 0 23.04.2012Zostań ambasadorem podróży MyDeal.plSerwis zakupów grupowych MyDeal.pl rozpoczyna rekrutację na stanowisko ambasadora podróży. Zwycięzca będzie mógł odwiedzić najpiękniejsze miejsca w Polsce i na świecie. Jego zadaniem będzie odwiedzanie wybranych przez siebie miejsc i relacjonowanie podróżniczych przygód na specjalnym blogu oraz na profilu MyDeal.pl w serwisie Facebook.
0 1 0 0 0 23.04.2012Telewizja dla przedsiębiorców i miłośników technologii – StartuoTV.pl – rozpoczęła działalnośćNowe medium oferuje internautom programy podzielone na kategorie: startupy, testy telefonów, aplikacje, kobieta i biznes, mentoring, trendy.
0 1 0 0 0 23.04.2012SML Concept z agencją public relationsAgencja 7peak od kwietnia rozpoczęła współpracę z firmą SML Concept. W ramach umowy agencja będzie świadczyć usługi w zakresie PR dla ekskluzywnych francuskich marek wyposażenia i dekoracji wnętrz, których wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma SML Concept.
0 1 0 0 0 23.04.2012Totalizator Sportowy rozstrzygnął przetarg na dom mediowyTotalizator Sportowy zakończył postępowanie przetargowe na wybór domu mediowego. Miało ono charakter przetargu ograniczonego. Wygrała je firma ZenithOptimedia Group.
0 1 0 0 0 23.04.2012„Nakręcamy Ząbkowice Śląskie” – konkurs na film promocyjny miastaCelem konkursu jest wyłonienie najlepszego filmu o Ząbkowicach Śląskich, który będzie mógł być użyty jako film reklamowy i stanie się wizytówką miasta w Internecie, na targach i telewizji. Konkurs jest skierowany do osób, które zajmują się produkcją profesjonalnych spotów oraz do amatorów.
0 1 0 0 0 23.04.2012Rusza badanie Trust CheckW dniu 23 kwietnia rozpoczyna się badanie Trust Check. Głównym celem projektu, przygotowanego przez agencję Procontent Communication, jest sprawdzenie, jak firmy działające w Polsce komunikują się ze swoim otoczeniem, oraz czy firmy są przygotowane na sytuacje kryzysowe.
0 1 0 0 0 23.04.2012Oficjalna strefa kibica UEFA Euro 2012 w Gdańsku zadba o media społecznościoweAgencja Brandish wygrała przetarg na kompleksową obsługę profilu oficjalnej strefy kibica UEFA Euro 2012 w Gdańsku w serwisie społecznościowym Facebook.