0 9 0 0 0 25.06.2012Najbardziej opiniotwórcze media majaW maju 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła „Rzeczpospolita” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Drugą pozycję zajęła „Gazeta Wyborcza”, a trzecią: „Dziennik Gazeta Prawna”. Tuż za podium uplasowały się: Radio Zet, Radio RMF FM oraz TVN24.
0 3 0 0 0 24.06.2012„Miłość. Lepiej na całe życie” – niebawem kolejna kampania Fundacji Mamy i TatyW lipcu rozpocznie się nowa kampania Fundacji Mamy i Taty. W ubiegłym roku organizacja ta apelowała do zniechęconych małżonków: „Rozwód? Przemyśl to”, czym wzbudziła spore kontrowersje. Chciała wtedy zwrócić uwagę na długoterminowe skutki rozwodu dla dzieci.
0 1 0 0 0 24.06.2012Srebrne Młode Lwy dla Polaków w Cannes w kategorii FilmMałgorzata Nierodzińska (art director) i Kamil Kowalczyk (copywriter) z agencji Leo Burnett zdobyli srebrną nagrodę Film Young Lions w zakończonym 23 czerwca Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.
2 1 0 0 0 24.06.2012„Powrót do początku” i „Niedźwiedź” zwycięskimi spotami Cannes Lions 2012 (wideo)23 czerwca zakończył się tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Reklamy w Cannes. Ostatniego wieczoru przyznano nagrody w kategoriach: Film, Film Craft oraz Branded Content & Entertainment.
1 1 0 0 0 22.06.2012Bill Clinton apeluje do branży reklamowej w Cannes (wideo)„Użyjcie swoich umiejętności perswazji, by pomóc w rozwiązywaniu największych problemów świata” – zaapelował były prezydent Stanów Zjednoczonych Bill Clinton do przedstawicieli branży reklamowej, zgromadzonych na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.
0 1 0 0 0 22.06.2012Brytyjskie Tesco zmienia strategię w social mediaTesco usprawnia komunikację na YouTube. Zawartość wszystkich istniejących kanałów firmy zostanie zintegrowana, a nowy kanał rozpocznie swą działalność latem tego roku. W przyszłości Tesco planuje wprowadzenie takiego samego rozwiązania na wszystkich swoich platformach społecznościowych.
5 1 0 0 0 22.06.2012Nagrody Grand Prix w konkursie Cannes Lions (wideo)Do tej pory w konkursie Cannes Lions przyznano nagrody w kategoriach: Direct, PR, Promo & Activation, Creative Effectiveness, Media, Mobile oraz Outdoor.
0 1 0 0 0 22.06.2012OMD poszerza liczbę formatów dostępnych w systemie RTB Audience Targeting o double billboardDom mediowy OMD rozpoczyna strategiczną współpracę z firmą iBillboard – dostawcą polskiej powierzchni reklamowej, dostępnej w modelu zakupu RTB.
0 1 0 0 0 22.06.2012UOKiK wygrywa z UEFAWarunki sprzedaży biletów na Euro 2012 w Polsce zawierają sprzeczne z prawem postanowienia. Argumenty prezes UOKiK potwierdził sąd, uznając 19 z 25 zakwestionowanych klauzul za niedozwolone.
0 1 0 0 0 22.06.2012Załoga rajdowa Adam Małysz/Rafał Marton z agencją marketingu sportowegoGrupa Codex zajmie się wyłączną reprezentacją teamu rajdowego cross country Adam Małysz/Rafał Marton w kontaktach ze sponsorami. Będzie również prowadzić działania komunikacyjne zespołu.