1 1 0 0 1 11.05.2012„Lot. Naszym horyzontem jest przyszłość” – polski przewoźnik rusza z nową kampanią (wideo)14 maja Polskie Linie Lotnicze Lot startują z multimedialną kampanią reklamową, której celem jest zaprezentowanie odświeżonego wizerunku marki jako światowej klasy przewoźnika dumnego z polskich korzeni. Kampania potrwa do 30 czerwca.
3 2 0 0 0 11.05.2012„Wszyscy jesteśmy drużyną narodową” – Smuda, Błaszczykowski i Adamiakowie ponownie w kampanii Biedronki (wideo)Biedronka, oficjalny sponsor reprezentacji Polski w piłce nożnej, rozpoczyna 11 maja trzecią odsłonę piłkarskiej kampanii „Wszyscy jesteśmy drużyną narodową”. Pojawią się w niej znani z wcześniejszych spotów: trener Franciszek Smuda, Jakub Błaszczykowski oraz rodzina Adamiaków.
0 1 0 0 0 11.05.2012Niestandardowa reklama Nissana Juke w mobilnym OnecieKampania Nissana Juke w mobilnej wersji Onetu składa się z dwóch elementów: komercyjnego magazynu oraz form rich media.
0 1 0 0 0 10.05.2012Kolejny zwrot w wojnie Michalczewskiego z FoodCare o markę TigerSąd Okręgowy w Krakowie oddalił pozew Dariusza Michalczewskiego przeciwko firmie FoodCare o zakazanie używania przez FoodCare oznaczenia Tiger.
1 1 0 0 0 10.05.2012Kampania margaryny Rama na rynek Europy Środkowo-Wschodniej (wideo)Trwająca od kwietnia kampania Ramy opiera się na idei: „Są rzeczy, których nie widać, chociaż istnieją”. Podkreśla roślinne pochodzenie tej margaryny oraz jej wartości odżywcze, a prowadzona jest w dziesięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
0 1 0 0 0 10.05.2012XII spotkanie w ramach projektu „Przedsiębiorcza kobieta” w Krakowie23 maja w Krakowie, w siedzibie Wyższej Szkoły Europejskiej odbędzie się spotkanie w ramach projektu „Przedsiębiorcza kobieta”. Poruszone zostaną tematy tzw. life coachingu i mental coachingu, mediacji w relacjach interpersonalnych oraz personal brandingu.
0 1 0 0 0 10.05.2012PTC zyskuje dzięki marce T-MobileW pierwszym kwartale 2012 r. w PTC widoczny był dalszy wzrost liczby klientów, zapoczątkowany po wprowadzeniu marki T-Mobile na polski rynek. Spontaniczna znajomość nowego brandu wzrosła w ciągu dziesięciu miesięcy z 3% do 64%.
0 1 0 0 0 10.05.2012Nowa kampania marki ScrabbleRozpoczęła się kampania marki Scrabble, pod hasłem „Słowne potyczki”. W celu dotarcia do młodych odbiorców wykorzystano silne wśród nich mechanizmy rywalizacji i zabaw językowych, a także powrót mody na gry planszowe.
0 1 0 0 2 10.05.2012Dariusz Michalczewski i Maspex komentują wyrok sądu– To orzeczenie sądu jest jednym z wielu, które do tej pory zostały podjęte, ale nie ostatnim i nie ostatecznym – komentuje wyrok sądu Dariusz Michalczewski. Sąd oddalił pozew byłego boksera przeciwko firmie FoodCare o zakaz używania przez FoodCare oznaczenia Tiger.
0 2 0 0 0 10.05.2012Zdrowie i uroda w reklamie wczoraj i dziś – wystawa w Warszawie19 maja, w ramach tegorocznej Nocy Muzeów w stolicy, Warszawska Szkoła Reklamy przedstawi kolejną wystawę przygotowaną przez Polskie Muzeum Reklamy. Jej tytuł to „Zdrowie i uroda. Zderzenie reklamy sprzed 100 lat z reklamą współczesną”.