0 4 0 0 0 23.05.2012Na Facebooku jest coraz śmieszniej12,8 miliona. Tyle razy w tym roku klikaliśmy „lubię to” na 100 największych stronach rozrywkowych w serwisie Facebook. Według analizy catNapoleon.com, przeciętny użytkownik Facebooka jest bardziej aktywny na profilach, które go bawią.
0 1 0 0 0 23.05.2012Podsumowanie Social Media Day PolandPierwsza z dwóch odsłon ósmej edycji Social Media Day Poland – tym razem poświęcona technologi wideo – odbyła się 22 maja we Wrocławiu. Goście konferencjii uczestniczyli w przeglądzie filmów viralowych, poznali kulisy programu partnerskiego YouTube oraz przepisy na zaistnienie w wideosferze.
0 3 0 0 0 23.05.2012Natalia Vodianova i Justyna Steczkowska promują obuwie CentroFirma obuwnicza Centro ogłosiła, że ambasadorką marki została topmodelka Natalia Vodianova. Firma Centro współpracuje również z polską piosenkarką, Justyną Steczkowską.
0 1 0 0 0 23.05.2012Plus reklamuje swoją nową ofertęKampania Plusa, promujaca nową ofertę operatora, będzie prowadzona w prasie, na outdoorze, indoorze oraz poprzez materiały BTL. Akcja reklamowa rozpoczeła się w maju i potrwa do końca czerwca.
0 14 0 0 0 23.05.2012Jesienna sesja zdjęciowa Top SecretNa ulicach Łodzi została zrealizowana sesja na potrzeby kampanii jesień-zima Top Secret. Autorem zdjęć jest artysta i fotografik Tomasz Sikora.
0 1 0 0 0 23.05.2012Konferencja Kraków PR – Marketing i komunikacja w social media31 maja o 18.30 w Auli Wyższej Szkoły Europejskiej im. Ks. J. Tischnera odbędzie się spotkanie Stowarzyszenia Kraków PR. Tematem konferencji będzie marketing i komunikacja w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 23.05.2012Grupa Neonet rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediowąArena Media wygrała przetarg na obsługę mediową Grupy Neonet. W przetargu brał udział Carat, uczestnictwo innych domów mediowych nie zostało oficjalnie potwierdzone.
0 1 0 0 0 23.05.2012Skuteczna komercjalizacja wiedzyAgencja Rozwoju Innowacji (ARI) wraz z Dolnośląskim Związkiem Pracodawców (DZP) wspólnie przygotowały projekt, w ramach którego uczą, jak komercjalizować innowacje.
3 1 0 0 1 23.05.2012Lidl ogłasza Wielką Noc Okazji (wideo)Po raz pierwszy sieć Lidl Polska otworzy swoje sklepy na jedną noc, przygotowując na ten czas oferty specjalne. W akcji uczestniczyć będzie dziesięć sklepów, które zdobyły najwięcej głosów od fanów profilu Lidl Polska na Facebooku. Wielka Noc Okazji w pierwszych trzech sklepach odbędzie się 26 maja, a kolejne 2 i 3 czerwca.
2 1 0 0 0 23.05.2012Play reklamuje swoją ofertę dla firm oraz usługę Play Fresh (wideo)Pierwsza reklama promuje Formułę 4.0, skierowaną do firm i oferującą nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne. Druga skupia się na usłudze Play Fresh, która umożliwia darmowe SMS-owanie.