0 1 0 0 0 24.05.2012Już prawie 40% internautów korzysta z Internetu mobilnego – wyniki badania Research.NKKorzystanie z Internetu w dowolnym miejscu staje się dla użytkowników coraz bardziej podstawową czynnością. Z mobilnej wersji portalu nk.pl każdego miesiąca aktywnie korzysta 1,3 mln internautów, generując 160 mln odsłon. Polski portal społecznościowy, we współpracy z agencją Socializer, prezentuje wyniki badania omnibusowego dotyczącego preferencji internautów mobilnych.
0 4 0 0 0 24.05.2012Kampania wspierająca wprowadzenie na rynek piwa Redd’s CranberryKomunikacja BTL, wspierająca kampanię wprowadzającą na rynek piwo Redd's Cranberry, nawiązuje do czarno-czerwonego świata marki.
0 22 0 0 0 24.05.2012Szpalty Roku 2012 wręczoneNajlepsze polskie magazyny custom publishing już wybrane. Jury pod przewodnictwem Tomasza Raczka oceniło niemal sto magazynów wewnętrznych i zewnętrznych, wydawanych przez polskie firmy. Najlepszym wręczono 24 maja Szpalty Roku – nagrody Stowarzyszenia Prasy Firmowej. Nagrody przyznano po raz piąty.
0 1 0 0 0 23.05.2012Google zakończyło proces przejęcia Motoroli22 maja Google ogłosiło zakończenie procesu przejęcia firmy Motorola Mobility Holdings przy wartości MMI równej 40 dol. za akcję.
2 1 0 0 0 23.05.2012„U nas nie ma lipy” – nowa kampania T-Mobile (wideo)Nowa kampania reklamowa T-Mobile skierowana jest do właścicieli firm i promuje możliwość negocjowania z operatorem warunków, na jakich zawierana będzie umowa.
0 1 0 0 0 23.05.2012Media Contacts rozszerza swoją ofertęMedia Contacts rozszerza swoją ofertę, wprowadzając na polski rynek dwie globalne marki – Mobext i Socialyse. Tym samym agencja rozbudowuje portfolio o usługi z zakresu marketingu mobilnego i mediów społecznościowych.
1 1 0 0 1 23.05.2012Reklama Orange nawiązuje do konkurencyjnego Playa (wideo)W najnowszym spocie „Lojalność” Orange występuje dziewczynka, która zbiera pomarańczowe owoce z tajemniczego drzewa. Im dłużej je zbiera, tym większe się one stają, co ma sugerować, że Orange nagradza swoich klientów za lojalność.
0 1 0 0 0 23.05.2012Zmiany w badaniu Megapanel PBI/GemiusRada badania Megapanel PBI/Gemius podjęła dwie decyzje: „aplikacje” i „witryny” prezentowane będą w jednym drzewku, a w niedalekiej przyszłości czas oczekiwania na wyniki zostanie skrócony o około trzy tygodnie.
0 1 0 0 0 23.05.2012Publicat z agencją marketingu interaktywnegoAgencja eFresh wygrała przetarg na obsługę budżetu internetowego grupy Publicat. Na mocy umowy agencja zajmie się wykonaniem sklepu internetowego, serwisu korporacyjnego oraz stron poświęconych edukacji dziecięcej.
0 6 0 0 0 23.05.2012Ranking cytowań i informacji: kwiecień 2012W kwietniu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Gazeta Wyborcza” (241). Najczęściej przytaczano i komentowano różne publikacje „GW” dotyczące katastrofy smoleńskiej (zarówno te sprzed dwóch lat, jak i te dotyczące obchodów drugiej rocznicy katastrofy, m.in. sondaż TNS OBOP dla „GW”, według którego 32 proc. Polaków uważa, że to błędy rosyjskich kontrolerów doprowadziły do tragedii, czy wywiad z prokuratorem generalnym Andrzejem Seremetem). Ranking został stworzony przez firmę Newton Media.