0 1 0 0 0 18.06.2012„Kompendium CSR” z „Rzeczpospolitą”18. czerwca w „Rzeczpospolitej” ukazała się kolejna edycja publikacji „Odpowiedzialny Biznes - Kompendium CSR”. Tematem przewodnim „Kompendium” jest Polska na światowej mapie odpowiedzialności i zaangażowania biznesu.
0 2 0 0 0 18.06.2012Korzystamy z telefonów czy smartfonów nawet podczas… mszy i seksu! – raport badawczy Generation Mobile 2012W marcu 1 035 polskich internautów odpowiedziało na szereg pytań związanych z używaniem telefonów i smartfonów. Badanie pokazało, kto w Polsce używa urządzeń mobilnych i w jaki sposób je wykorzystuje. Zbadano również popularność marek i systemów operacyjnych. Sprawdzono, jakich aplikacji używają ankietowani i na co są skłonni wydawać pieniądze.
0 1 0 0 0 18.06.2012Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej zadba o public relationsAgencja Ciszewski MSL podpisała umowę na działania public relations z Polskim Stowarzyszeniem Energetyki Wiatrowej – organizacją pozarządową, zajmującą się promocją wykorzystania wiatru jako odnawialnego źródła energii.
0 1 0 0 0 18.06.2012Sony promuje letnią kolekcję notebookówSony reklamuje nową kolekcję notebooków – Sony Vaio 2012. Wykorzystane w kampanii kreacje podkreślają charakterystyczny design produktów i aktywny styl życia ich użytkowników.
0 1 0 0 0 18.06.2012Oglądalność Euro 2012 w InternecieW dniach zmagań reprezentacji Polski serwis TVP z informacjami na temat XIV Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej – www.euro2012.tvp.pl – odwiedziło średnio 150 tys. unikalnych użytkowników. W obu przypadkach niemal 1/5 stanowili zagraniczni e-kibice – wynika z badania, dostarczonego przez Gemiusa.
0 1 0 0 0 18.06.2012Endemic Events – nowy podmiot na rynku eventowymWydawnictwo Endemic Press wyodrębniło ze swojej struktury nowy dział – Endemic Events.
0 1 0 0 0 18.06.2012Przyznano nagrody „Employer Branding Stars”13 czerwca w Warszawie odbyła się konferencja HRcamp „Rekrutacyjne Rewolucje”, podczas której zostały przyznane pierwsze w Polsce nagrody Employer Branding Stars. Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w ostatnim roku. Jego organizatorem jest HRstandard.pl.
0 1 0 0 0 18.06.2012„Zrób krok w przyszłość” – sprzedażowo-wizerunkowa kampania RWEPod hasłem „Zrób krok w przyszłość” rozpoczęła się sprzedażowo-wizerunkowa kampania RWE, skierowana do dużego biznesu, która potrwa do końca lipca. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktu „Energia z wiatraków” – ekologicznego rozwiązania, przeznaczonego dla nowoczesnych przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 18.06.2012„Nie stosujesz? Nie masz szans” – kampania Str818 czerwca Str8 rozpoczął kampanię reklamową, promującą linię dezodorantów antyperspiracyjnych Str8 Cool+Dry.
0 2 0 0 0 18.06.2012Usuń ducha molocha w internetowej kampanii PZU4 czerwca rozpoczęła się internetowa kampania marki PZU, wspierająca rebranding firmy. Akcja potrwa do 15 lipca. Celem działań jest wzmocnienie świadomości przemian ubezpieczyciela oraz promowanie nowego wizerunku firmy.