0 1 0 0 0 18.06.2012„Zrób krok w przyszłość” – sprzedażowo-wizerunkowa kampania RWEPod hasłem „Zrób krok w przyszłość” rozpoczęła się sprzedażowo-wizerunkowa kampania RWE, skierowana do dużego biznesu, która potrwa do końca lipca. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży produktu „Energia z wiatraków” – ekologicznego rozwiązania, przeznaczonego dla nowoczesnych przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 18.06.2012„Nie stosujesz? Nie masz szans” – kampania Str818 czerwca Str8 rozpoczął kampanię reklamową, promującą linię dezodorantów antyperspiracyjnych Str8 Cool+Dry.
0 2 0 0 0 18.06.2012Usuń ducha molocha w internetowej kampanii PZU4 czerwca rozpoczęła się internetowa kampania marki PZU, wspierająca rebranding firmy. Akcja potrwa do 15 lipca. Celem działań jest wzmocnienie świadomości przemian ubezpieczyciela oraz promowanie nowego wizerunku firmy.
0 1 0 0 0 18.06.2012Eveline Cosmetics z agencją interaktywnąEveline Cosmetics rozpoczęła współpracę z agencją interaktywną Eura7. Agencja zadba o prowadzenie działań komunikacyjnych marki na Facebooku.
1 1 0 0 0 18.06.2012„4Move: rusz 4 litery” – pierwsza telewizyjna kampania marki (wideo)15 czerwca rozpoczęła się pierwsza kampania telewizyjna marki 4Move. Hasło kampanii „4Move: rusz 4 litery” zachęca do aktywności na różnych płaszczyznach życia. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, którzy lubią ruch i zabawę.
0 1 0 0 0 18.06.2012Laureaci IV edycji konkursu Telemarketer RokuPo trzech dniach przesłuchań blisko 30 konsultantów, jury IV. edycji konkursu na najlepszego Telemarketera Roku 2012 ogłosiło listę laureatów. Wręczenie nagród odbędzie się podczas gali Golden Arrow, 26 czerwca w Teatrze&Clubie Capitol w Warszawie.
0 1 0 0 0 18.06.2012Coca-Cola i Warka znieważyły polską flagę – były sędzia Trybunału Konstytucyjnego zawiadomił prokuraturęByły sędzia Trybunału Konstytucyjnego Wiesław Johann złożył zawiadomienie do prokuratury, zarzucając Coca-Coli i Warce wykorzystanie podczas Euro 2012 polskich symboli narodowych w celach marketingowych – informuje „Gazeta Polska Codziennie”.
0 1 0 0 1 18.06.2012Firma Freshmail opublikowała raport „Technologia CSS w aplikacjach pocztowych 2012”Zastosowanie CSS nie ominęło e-mail marketingu, w którym arkusze stylów wyznaczyły nowe trendy w projektowaniu szablonów. Firma Freshmail po raz czwarty przeprowadziła badania i publikuje jego wyniki w postaci obszernego raportu. Po raz pierwszy przeanalizowane w nim zostały właściwości technologii CSS 3, które mogą znaleźć zastosowanie w e-mail marketingu.
0 1 0 0 0 18.06.2012Rozpoczął się nabór zgłoszeń do 19. Festiwalu Golden DrumMożna już zgłaszać swój udział w 19. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum, który będzie trwał od 2 do 5 października w słoweńskim Portorožu.
0 1 0 0 0 18.06.2012Plus z agencją performance marketinguPolkomtel, właściciel marki Plus, zawarł umowę na wyłączność z Online Media Group Poland, agencją performance marketingu. Kontrakt dotyczy przede wszystkim wsparcia sprzedaży usług Polkomtela poprzez wykorzystanie efektywnościowych kampanii online oraz mobile.