0 1 0 0 0 21.06.2012Provident prowadzi postępowanie przetargowe na obsługę public relationsProvident Polska prowadzi postępowanie przetargowe, którego celem jest wyłonienie agencji PR, która zajmie się doradztwem wizerunkowym i wspieraniem działań reputacyjnych spółki. Firma zamknęła właśnie krótką listę agencji, wyłonionych na podstawie ich doświadczeń, a także obszarów specjalizacji.
0 1 0 0 0 21.06.2012Jak polscy internauci korzystają z telefonu komórkowego? – badanieMEC analytics & insight, dział badawczy domu mediowego MEC, latem 2012 roku już po raz drugi przeprowadził badania ilościowe wśród polskich internautów i zbadał ich zwyczaje związane z korzystaniem z telefonu komórkowego. Jak wynika z raportu, już ponad połowa internautów korzysta z Internetu za pośrednictwem smartfona; to cztery razy więcej niż rok temu.
1 1 0 0 0 21.06.2012Specjalny spot T-Mobile z ujęciami, których nie ma w telewizji (wideo)Nowa kampania promująca ofertę T-Mobile „2 x więcej na konto” cieszy się dużą popularnością, dlatego operator przygotował specjalny spot ze scenami, które nie znalazły się w reklamach telewizyjnych.
0 2 0 0 0 21.06.2012Polski e-commerce rośnie najszybciej w Europie – raport2,5 mln transakcji na rynku handlu elektronicznego, przy trzycyfrowym wzroście sprzedaży, to wyniki z ostatnich dwunastu miesięcy. Największe udziały w rynku miały: sektor telekomunikacyjny, serwisy zakupów grupowych oraz sprzedawcy biletów lotniczych. Dane te przynosi najnowszy raport firmy Zanox.
0 3 0 0 0 21.06.2012Mars Reklamodawcą Roku, twórca Twittera Człowiekiem Roku Mediów. Nagrody specjalne w Cannes Lions 2012Do tej pory w Cannes ogłoszono zwycięzców w kategoriach specjalnych: Direct Agency of the Year, Media Agency of the Year, Advertiser of the Year oraz Media Person of the Year.
0 1 0 0 0 21.06.2012Polskie marki nie dbają o fanów w social media?Socialbakers ogłosił ranking marek osiągających najlepsze wyniki w zakresie social customer service. Żadna z polskich marek nie znalazła się w zestawieniu.
1 1 0 0 0 21.06.2012Wysiłki i sukcesy nie tylko w sporcie: kampania Pampers (wideo)Na początku czerwca rozpoczęła się emisja spotu, promującego pieluszki Pampers Active Baby. Kampania jest skierowana do mam dzieci noszących pieluszki, a jej celem jest wsparcie sprzedaży reklamowanego produktu.
0 1 0 0 0 20.06.2012Promocja Gdańska podczas Euro 2012 liczona według przestarzałego standardu?Euro 2012 zapewniło dotychczas Gdańskowi obecność w zagranicznych mediach wartą 28 mln zł. To kwota, która trzeba by wydać, aby wykupić porównywalną powierzchnię reklamową. Problem w tym, że wielu ekspertów kwestionuje taki sposób mierzenia efektywności działań public relations.
0 2 0 0 0 20.06.2012Sport.pl reklamowany w digital out of homeDo końca czerwca wszystkie informacje sportowe ze Sport.pl będą emitowane na żywo na cyfrowych nośnikach sieci digital OOH, należącej do Screen Network.
0 1 0 0 0 20.06.2012Consultronix z agencją interaktywnąW czerwcu krakowska agencja interaktywna MKI podpisała umowę z producentem sprzętu medycznego Consultronix, pomysłodawcą kampanii edukacyjno-informacyjnej „Z accentem na harmonię”.