0 1 0 0 0 21.06.2012Hypermedia Isobar otwiera oddział w ManiliW lipcu agencja otworzy oddział w Manili na Filipinach, który zajmie się realizacją działań dla globalnych klientów na rynkach azjatyckich.
0 1 0 0 0 21.06.2012BRE Bank zmieni nazwę na mBank?Jak informuje „Rzeczpospolita”, prezes BRE Banku, Cezary Stypułkowki, planuje ujednolicenie nazwy w ramach całej grupy na mBank. Zmianie miałaby ulec zarówno nazwa BRE Bank, jak i Multi Bank.
2 1 0 0 0 21.06.2012„Przyszła bankowość” – kampania reklamowa wirtualnego banku Alior Sync (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Alior Sync – wirtualny bank nowej generacji. Działania marketingowe zostały podzielone na dwa etapy – kampanię wizerunkową oraz kampanie produktowe, które podkreślą funkcjonalności oraz benefity oferowane przez Alior Sync.
0 1 0 0 0 21.06.2012Euro 2012 – sukces mimo porażkiSystematycznie maleją obawy Polaków związane z organizacją Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012 – wynika z badania „Euro 2012 Tracking marek”, prowadzonego w trybie codziennym przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).
0 3 0 0 0 21.06.2012Konkurs Kasy Stefczyka „Zaprojektuj kartę” rozstrzygniętyZnane są już wyniki konkursu Kasy Stefczyka na projekt karty płatniczej dla młodych. Jury wybierało z ponad 2,5 tysiąca projektów, które wpłynęły na konkurs.
0 2 0 0 0 21.06.2012Cafe Monitor 2012: częściej odwiedzamy kawiarnie sieciowePopularność kawiarni sieciowych rośnie – od trzech lat systematycznie przybywa im klientów, a coraz więcej z nich deklaruje, że kawiarnie sieciowe to miejsce, w którym najczęściej piją kawę. Wybierając kawiarnię, klienci najczęściej kierują się smakiem kawy i innych napojów, jednak w porównaniu z poprzednim rokiem wzrosło znaczenie dwóch innych czynników: dobrego smaku ciast i deserów oraz atrakcyjnych promocji – wynika z piątej edycji badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 21.06.2012ESKK rozpoczęła współpracę z agencją interaktywnąESKK, europejska instytucja edukacyjna zajmująca się kształceniem na odległość, rozpoczęła współpracę z OX Media. Agencja kreatywna poprowadzi dla niej działania w mediach społecznościowych i zajmie się marketingiem w wyszukiwarkach.
0 1 0 0 0 21.06.2012Provident prowadzi postępowanie przetargowe na obsługę public relationsProvident Polska prowadzi postępowanie przetargowe, którego celem jest wyłonienie agencji PR, która zajmie się doradztwem wizerunkowym i wspieraniem działań reputacyjnych spółki. Firma zamknęła właśnie krótką listę agencji, wyłonionych na podstawie ich doświadczeń, a także obszarów specjalizacji.
0 1 0 0 0 21.06.2012Jak polscy internauci korzystają z telefonu komórkowego? – badanieMEC analytics & insight, dział badawczy domu mediowego MEC, latem 2012 roku już po raz drugi przeprowadził badania ilościowe wśród polskich internautów i zbadał ich zwyczaje związane z korzystaniem z telefonu komórkowego. Jak wynika z raportu, już ponad połowa internautów korzysta z Internetu za pośrednictwem smartfona; to cztery razy więcej niż rok temu.
1 1 0 0 0 21.06.2012Specjalny spot T-Mobile z ujęciami, których nie ma w telewizji (wideo)Nowa kampania promująca ofertę T-Mobile „2 x więcej na konto” cieszy się dużą popularnością, dlatego operator przygotował specjalny spot ze scenami, które nie znalazły się w reklamach telewizyjnych.