1 1 0 0 0 12.04.2012Kampania Sphinxa promująca shoarmę (wideo)Sieć restauracji Sphinx rozpoczyna ogólnopolską telewizyjną kampanię reklamową. Spot, emitowany w 41 kanałach telewizyjnych, będzie promował markę Sphinx i zachęcał do spróbowania shoarmy. Organizowana przez Sphinx przy współpracy z Pepsi kampania wizerunkowo-produktowa potrwa od 13 do 29 kwietnia.
1 2 0 0 0 12.04.2012Spot promujący usługi sieci COIE (wideo)5 kwietnia rozpoczęła się kampania promocyjna Ministerstwa Gospodarki – „Otwieramy dostęp do światowych rynków” – zachęcająca przedsiębiorców do korzystania z usług COIE. Kampania potrwa do 27 kwietnia i będzie prowadzona w telewizji (spot 30-sekundowy), Internecie oraz poprzez reklamy prasowe. Dodatkowo zostały wyprodukowane materiały BTL oraz gadżety.
0 1 0 0 0 12.04.2012Klub Kobiet Przedsiębiorczych zadba o public relationsPoznański Klub Kobiet Przedsiębiorczych rozpoczął współpracę w zakresie obsługi PR z agencją LTM Communications.
0 1 0 0 0 12.04.2012Grupa Inco z agencją public relationsGrupa Inco – producent chemii gospodarczej i nawozów ogrodniczych, właściciel m.in. marek Ludwik, Florovit, Azofoska i Buwi – nawiązała stałą współpracę z agencją Made in PR. Agencja zajmie się realizacją działań z zakresu PR korporacyjnego.
1 1 0 0 0 12.04.2012Trejdoo.com w nowej odsłonie rusza z kampanią reklamową (wideo)Od 11 kwietnia platforma finansowa Trejdoo.com działa w nowej wersji. Zmiany dotyczą zarówno obsługi serwisu, jak i samych usług, które Trejdoo.com oferuje. Równolegle wystartowała kampania reklamowa, obejmująca swoim zasięgiem telewizję, outdoor oraz Internet.
1 1 0 0 0 12.04.2012Danone Fantasia zatrzymała plac Zbawiciela (wideo)23 marca na placu Zbawiciela w Warszawie odbył się flash mob zorganizowany przez markę Danone Fantasia. Kobiety przechodzące przez plac były zachęcane do spróbowania jogurtu. Gdy decydowały się na skosztowanie produktu, wszyscy ludzie wokół nich zastygali w bezruchu.
0 4 0 0 0 12.04.2012Kampania reklamowa i zmiana identyfikacji wizualnej Pałacu MierzęcinPałac Mierzęcin Wellness & Wine Resort – kompleks wypoczynkowy w województwie lubuskim – zmienia komunikację marki. Nowy przekaz podkreśla bogactwo oferty i otwartość na gości poszukujących różnych form aktywnego wypoczynku oraz miłośników wina. Odświeżona identyfikacja wizualna, utrzymany w stonowanym brązie znak z sygnetem obrazującym winne grono oraz dopiskiem „Wellness & Wine Resort” ma akcentować wszechobecny motyw winny.
0 1 0 0 0 12.04.2012Rozstrzygnięto przetarg na obsługę fan zone Carlsberga na Euro 2012Red8 Events wygrała zorganizowany przez Carlsberg Polska przetarg na obsługę działań sponsoringowych podczas tegorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. W przetargu brały udział agencje z wielu krajów Europy.
0 1 0 0 0 12.04.2012Stary Browar Kościerzyna z agencją public relationsSigma International (Poland) od kwietnia świadczy usługi PR na rzecz obiektu handlowego-usługowego Stary Browar Kościerzyna (woj. pomorskie), którego otwarcie zaplanowano na początku przyszłego roku.
1 1 0 0 0 12.04.2012„Roślina Plusssz” – nowa animowana kampania (wideo)Fabuła spotu ukazuje proces rośnięcia rośliny. W ujęciach prezentujących dany produkt widać efekty stosowania Plusssza.