0 1 0 0 2 19.04.2012TV Flash: najlepiej zarabiający celebryciPo raz pierwszy w historii rankingu TV Flash pozycję nr 1 opuścił Robert Janowski, prowadzący program „Jaka to melodia”. Muzyczny teleturniej zdeklasowała Magda Gessler ze swoim kulinarnym show – „Kuchenne rewolucje”. Prowadząca awansowała w stosunku do ubiegłego roku o siedem oczek i to ona zarobiła w I kwartale 2012 r. najwięcej dla swojej stacji – wynika z analizy domu mediowego PanMedia Western.
1 1 0 0 0 19.04.2012Joanna Jabłczyńska w kampanii wspomagającej wprowadzenie pisma „Happy!” (wideo)„Happy!” to nowy magazyn dla kobiet, opisujący zdrowy styl życia, i wydawany przez Agorę. Zawartość pisma tworzą cztery główne działy tematyczne: sport i fitness, uroda, zdrowie oraz dieta. Pierwszy numer pojawi się na rynku 20 kwietnia. W reklamie wystąpiła znana aktorka, Joanna Jabłczyńska.
1 1 0 0 0 19.04.2012Kampania Plusa dla ofert Bez Limitu (wideo)20 kwietnia rozpocznie się kampania reklamowa Plusa Bez Limitu. Na jej potrzeby stworzono spot „Zielone światło”.
1 1 0 0 0 19.04.2012Wideo 3D mapping jako element kampanii Coca-Coli (wideo)Coca-Cola zaprezentowała w Warszawie specjalny pokaz światła i dźwięku pt. „Transformacja”, oparty na technologii wideo 3D mappingu. Pokaz jest częścią komunikacji marki przed UEFA Euro 2012.
0 1 0 0 0 19.04.2012Grupa Sare z agencją komunikacji zintegrowanejW marcu agencja komunikacji zintegrowanej Montrilo podjęła współpracę z Grupą Sare, zajmującą się e-mail marketingiem.
0 1 0 0 0 19.04.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYBenhauer podsumowuje cykl seminariów wokół SALESmanago Marketing AutomationJak osiągnąć 50-procentowy wzrost konwersji na pozyskiwanych potencjalnych klientach? Jak obniżyć koszt pozyskiwanego leadu o 30%? To możliwe dzięki programom Lead Nurturing, które opisywane były w cyklu seminariów o Marketing Automation. Od teraz szkolenia z automatyzacji marketingu dostępne są online.
0 1 0 0 0 19.04.2012Cheesecat rozpoczyna współpracę z FacebookiemFacebook wybrał polską firmę na zaufanego partnera w rozwoju swoich narzędzi marketingowych. Cheesecat.com uzyskał status Preferred Marketing Developer (PMD).
0 6 0 0 0 19.04.2012Najbardziej opiniotwórcze media marca 2012: raportW marcu 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła „Gazeta Wyborcza”. Inne media odwołały się do informacji z „GW” prawie 900 razy, w tym ponad 200 cytowań dotyczyło sprawy tajnych więzień CIA w Polsce i zarzutów dla Zbigniewa Siemiątkowskiego – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 19.04.2012Trend Micro kontynuuje współpracę z agencją PRFirma Trend Micro, zajmująca się zagadnieniami bezpieczeństwa IT, przedłużyła na kolejny rok umowę z agencją Monday PR.
0 1 0 0 0 19.04.2012Kampania wizerunkowa marki Slime „Gumy nie łapię”Slime to produkt przeznaczony do zabezpieczania i naprawy przebitych opon rowerowych. Marka rozpoczęła kampanę wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Gumy nie łapię”. Kampania potrwa 6 miesięcy.