0 3 0 0 0 28.06.2012Konkurs „Pokaż się!” zakończonyNawiązujący do trzeciej odsłony kampanii twójoutdoor.pl, zrealizowanej przez Cityboard Media oraz Grupę Ströer, konkurs "Pokaż się!" został rozstrzygnięty, a jury wybrało zwycięskie projekty plakatów outdoorowych.
0 1 0 0 0 28.06.2012Zouza z agencją public relationsFashion PR rozpoczęła współpracę w zakresie działań public relations z wchodzącą na polski rynek marką Zouza, oferującą ręcznie robione skórzane torebki.
0 1 0 0 0 28.06.2012Raport „Polska piłka”: majDrugi raz z rzędu warszawska Legia zajęła pierwsze miejsce w comiesięcznym rankingu medialności klubów T-Mobile Ekstraklasy. „Wojskowi” wyprzedzają Śląsk Wrocław i Lecha Poznań – wynika z raportu „Polska piłka”, przygotowywanego przez agencję informacyjną Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 28.06.2012Nowa, piłkarska edycja gry z Sercem i RozumemTo już druga gra mobilna, która wykorzystuje brand heroes marki Orange. Tym razem gra nawiązuje do mistrzostw Europy w piłce nożnej. Gracze mają do dyspozycji dwie postaci, których zadaniem jest strzelanie goli.
1 1 0 0 0 28.06.2012Rogowska, Noceti-Klepacka oraz Winiarski w kampanii wizerunkowej PGE (wideo)1 lipca w ogólnopolskich mediach rozpocznie się kampania wizerunkowa Grupy Kapitałowej PGE, którą wspierają sponsorowani przez spółkę sportowcy – Anna Rogowska, Zofia Noceti-Klepacka oraz Michał Winiarski. Kampania potrwa do 26 lipca.
1 1 0 0 0 28.06.2012Martyna Wojciechowska promuje Orange (wideo)Orange obniża stawki na rozmowy i transmisję danych w roamingu na terenie Unii Europejskiej i Rosji. Nowej ofercie towarzyszy kampania reklamowa z udziałem Martyny Wojciechowskiej.
0 2 0 0 0 28.06.2012Stolica przoduje w zarobkach: badaniePodobnie jak w latach ubiegłych Warszawa była liderem płacowym wśród polskich miast. W ubiegłym roku mediana zarobków w stolicy wynosiła 5500 zł – wynika z raportu „Wynagrodzenia w Warszawie w 2011 roku”, wydanego przez Sedlak & Sedlak.
0 4 0 0 0 28.06.2012Auto dla Polaka – raportWymarzone auto Polaka musi być przede wszystkim tanie, jak samochód używany, ale w stanie idealnym, jak prosto salonu, i kupione dzięki całkowicie bezpiecznej transakcji. Powinno być autem popularnym, żeby serwis i części nie były zbyt kosztowne, ale też musi być autem niepowtarzalnym, by wzbudzało podziw i zdumienie sąsiadów – Instytut Monitorowania Mediów w ramach raportu Kompas Social Media przyjrzał się samochodowym preferencjom Polaków.
0 4 0 0 0 28.06.2012Profil użytkowniczek serwisów nieruchomości: badanieSerwis Domiporta.pl sprawdził upodobania użytkowniczek serwisów nieruchomości. W badaniu starano się odpowiedzieć na pytania: kim one są, gdzie mieszkają, jak działają i jakie są ich upodobania.
0 1 0 0 0 28.06.2012System identyfikacji wizualnej województwa łódzkiego zostanie poddany rebrandingowi27 czerwca w Łodzi odbyła się konferencja prasowa, na której przedstawiono projekt „Program kreacji i promocji marki województwa łódzkiego z planem wdrożenia w latach 2012–2016”, realizowany z inicjatywy Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.