1 1 0 0 0 21.08.2012Kampania stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce (wideo)Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię „Powrót do szkoły”, która potrwa do końca września 2012. Stowarzyszenie zbiera fundusze na szkolne wyprawki i zajęcia pozalekcyjne dla opuszczonych i osieroconych dzieci.
0 1 0 0 0 21.08.2012Wspólny projekt Onetu i EurosportuGrupa Onet oraz Grupa Eurosport podpisały umowę w sprawie współpracy redakcyjnej oraz reklamowej, tworząc tym samym nowy serwis www.eurosport.onet.pl. Partnerska strona, której oficjalny debiut nastąpi 27 sierpnia, wypełniona będzie treściami, które do tej pory można było znaleźć w serwisach należących do obu stron porozumienia.
0 1 0 0 0 21.08.201286 milionów złotych warte wzmianki o Euro 2012 w social mediaPonad 86 milionów złotych może wynosić wartość promocyjna wzmianek o Euro 2012 w mediach społecznościowych w pięciu europejskich krajach – wynika z analizy międzynarodowej sieci eBuzzing, reprezentowanej w Polsce przez agencję Think Kong. Wartość liczona jako ekwiwalent reklamowy wzmianek na Twitterze, Facebooku, forach i blogach dotyczących Euro 2012 w ciągu jednego miesiąca.
0 2 0 0 0 21.08.2012Chcemy latać po kraju za 200 złotych (badanie)80% internautów uważa, że w Polsce potrzebna jest konkurencyjna do PLL LOT i Eurolot linia lotnicza oferująca loty krajowe w miejsce upadłego OLT Express. 87% respondentów przyznaje, że częściej podróżowałaby samolotem po kraju, gdyby było więcej połączeń między miastami i gdyby bilety były tańsze. 200 złotych za krajowy bilet lotniczy to cena, która przez większość internautów (65%) została uznana za konkurencyjną w stosunku do innych środków transportu – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.
1 10 0 0 0 21.08.2012„Powrót do szkoły” w wydaniu TescoRuszyła nowa kampania Tesco – „Powrót do szkoły”. Rozpoczęła się 19 lipca spotem „Zeszyt”, a obecnie kontynuowana jest w Internecie i mediach społecznościowych. W jej ramach powstały aplikacja i mikrostrona z możliwą do personalizacji reklamą. W promocję aplikacji zostali wciągnięci blogerzy. Kampania potrwa do 12 września.
1 1 0 0 0 21.08.2012Pierwszy katalog Ikei z poradami interaktywnymi (wideo)21 sierpnia odbyła się oficjalna prezentacja katalogu „IKEA 2013”, zatytułowanego „W nowym wystroju, w lepszym nastroju”. Jego tematem przewodnim są tekstylia w mieszkaniach. Dzięki aplikacji na smartfon i tablet użytkownicy będą mieli dostęp do materiałów interaktywnych, dostarczających porad i inspiracji z zakresu zmiany wystroju wnętrza.
0 1 0 0 0 20.08.2012Samsung Hope Relay – podsumowanie efektów akcji olimpijskiej w PolsceSamsung Hope Relay to wyposażona w GPS aplikacja na smartfony, która zliczała kilometry pokonane przez użytkownika w biegu, jeździe na rowerze czy deskorolce, a następnie przeliczała je na złotówki przekazywane przez Samsunga na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W Polsce aplikacja działała od 25 czerwca do 12 sierpnia. W tym czasie Polacy pokonali wspólnie ponad 334 tys. km, dzięki czemu na wakacje dla dzieci udało się zebrać kwotę 334 202 zł.
0 1 0 0 1 20.08.2012Point Group porządkuje portfolio w Internecie. Stawia na Wprost.pl, sprzedaje Machinę i Sport24.plPlatforma Mediowa Point Group SA koncentruje swoją działalność w Internecie. Spółka zamierza skupić się na rozwoju kluczowych serwisów powiązanych z wydawanymi tytułami, w tym przede wszystkim na Wprost.pl. Pozostałe serwisy i domeny internetowe zostają wystawione na sprzedaż.
0 1 0 0 0 20.08.2012Muzyka od IMS nadal w parkach handlowych Inter IKEAPrzez kolejne trzy lata o oprawę muzyczną parków handlowych Ikei w całej Polsce dbać będzie firma Internet Media Services, specjalizująca się w marketingu sensorycznym.
0 1 0 0 0 20.08.2012Słonie na Balkonie pod opieką HealthThink PRW sierpniu do grona partnerów agencji HealthThink Public Relations dołączyła Fundacja Słonie na Balkonie, pomagająca dzieciom z problemami psychicznymi.