0 1 0 0 0 29.06.2012Wprowadzenie na rynek marki Książęce wsparte kampanią reklamowąW portfelu Kompanii Piwowarskiej pojawiła się nowa marka premium – piwo Książęce, sprzedawane w trzech smakach: Czerwony Lager, Ciemne Łagodne i Złote Pszeniczne. W działaniach komunikacyjnych Książęce skupi się nie tylko na walorach smakowych, ale również na budowaniu i rozwoju kultury piwnej w Polsce.
0 1 0 0 0 29.06.2012Coca-Cola zadba o działania w strefach kibica w Polsce i na UkrainieEuro RSCG 4D zajęła się aktywacją marki Coca-Cola we wszystkich oficjalnych strefach kibica UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie. Agencja przygotowała strategię działań, kreatywną koncepcję aktywacji, implementację oraz zrealizowała działania prowadzone we współpracy z miastami – gospodarzami mistrzostw.
0 3 0 0 0 29.06.2012Polska drużyna na Euro 2012: Transmisje online minuta po minucieSpośród wszystkich rozgrywek narodowej reprezentacji w turnieju UEFA Euro 2012 największym zainteresowaniem e-kibiców cieszył się mecz Polska-Czechy. Według danych z badania gemiusStream, wszystkie relacje z udziałem polskiej drużyny transmitowane online na stronie www.euro2012.tvp.pl obejrzało prawie 108 tys. unikalnych użytkowników.
0 1 0 0 0 29.06.2012Hypermedia Isobar członkiem Mobile Marketing AssociationAgencja Hypermedia Isobar dołączyła do Mobile Marketing Association – międzynarodowej organizacji, która zrzesza firmy z branży nowych mediów i działa na rzecz rozwoju marketingu mobilnego.
0 2 0 0 0 29.06.2012Trójwymiarowe murale Tyskiego KlasycznegoMurale 3D pojawiły się na ścianach budynków w Katowicach, Krakowie i Tychach. Każde z malowideł wzbogacone jest o przycisk zachęcający do polubienia go na Facebooku. To część kampanii reklamowej, która wspiera wprowadzenie klasycznej edycji Tyskiego z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Akcja potrwa do 15 lipca.
0 1 0 0 0 28.06.2012Frugo z agencją interaktywnąW wyniku wygranego przetargu FoodCare, właściciel marki Frugo, powierzył Przeagencji wsparcie komunikacji na platformie Facebook. Agencja jest zaangażowana również w cały proces wsparcia marki w Internecie.
1 1 0 0 0 28.06.2012Jedyny Taki znowu w spocie Cyfry+ (wideo)28 czerwca rozpoczęła się promocja Cyfry+, w ramach której klienci platformy w cenie wybranych pakietów telewizyjnych otrzymują bez dodatkowych opłat mobilny dostęp do Internetu w sieci Play.
0 1 0 0 0 28.06.2012Kampania promująca film dokumentalny o surfingu „El Sueno”Zbliża się premiera pierwszego polskiego filmu dokumentalnego o surfingu „El Sueno”. Odbędzie się ona w ramach cyklicznego projektu „Summer Alive” 29 czerwca w 12 kinach z sieci Multikino w Polsce.
0 1 0 0 0 28.06.2012„Milion książek na lato” – rozpoczęła się kampania promocyjna Weltbild Polska„Milion książek po 9,90 zł” to hasło przewodnie kampanii, która rozpoczęła się 27 czerwca i potrwa do 25 lipca. Działania promujące czytelniczy wizerunek marki są jednocześnie akcją rekrutacyjną, mającą na celu pozyskanie nowych klientów przez Weltbild Polska.
1 1 0 0 0 28.06.2012Koncert Madonny oraz Impact Festival reklamowane w Multikinie (wideo)Live Nation Entertainment, firma zajmująca się rozrywką „na żywo” oraz e-commerce, zdecydowała się po raz pierwszy na reklamę swojej oferty w kinie. Firma rozpoczęła współpracę ze spółką Multikino Media, której zleciła kampanię reklamującą koncert Madonny oraz Impact Festival.