0 1 0 0 0 2.07.2012Konkurs na plakat promujący bezpieczeństwo ruchu drogowego rozstrzygniętyW czerwcu zakończył się ogólnopolski program edukacyjny Fundacji BGŻ „Jeżdżę z głową”. Finałem programu był konkurs na plakat promujący wzajemny szacunek oraz bezpieczne zachowanie na drodze kierowców i rowerzystów.
0 1 0 0 0 2.07.2012Outdoorowa kampania napojów TymbarkW lipcu na ulicach największych polskich miast zostanie przeprowadzona outdoorowa kampania napojów Tymbark w nowych, miętowych smakach: cytryna-mięta oraz malina-mięta.
1 1 0 0 0 2.07.2012Kampania reklamująca tradycyjne dania gotowe Pudliszek (wideo)2 lipca w telewizji oraz Internecie rozpoczęła się kampania reklamowa tradycyjnych dań gotowych marki Pudliszki. Spot telewizyjny, emitowany w kluczowych stacjach ogólnopolskich, skierowany jest do wszystkich osób ceniących sobie domowy smak gotowych potraw. Akcja reklamowa potrwa do 29 lipca.
0 1 0 0 0 2.07.2012Kampania reklamowa InPost już na ekranach kin w całym krajuInPost rozpoczął w sześciu największych aglomeracjach Polski wakacyjno-jesienną kampanię, promującą usługę całodobowego nadawania i odbierania przesyłek.
1 1 0 0 0 2.07.2012„Nie kapie!”. Bohaterowie spotu eksperymentują z Kubusiem Waterrr (wideo)Rozpoczyna się kolejna kampania telewizyjna owocowej wody funkcjonalnej dla dzieci Kubuś Waterrr.
1 1 0 0 0 2.07.2012Kampania „Białowieski Zdrój. Jestem Wodą” (wideo)2 lipca zaczyna się kampania reklamowa nowej wody Białowieski Zdrój z portfolio Hoop Polska. Reklamy obecne będą w telewizji, w Internecie oraz na tablicach outdoorowych.
1 1 0 0 0 2.07.2012Piotr Adamczyk w kampanii reklamowej Eurobanku (wideo)Nową twarzą Eurobanku został Piotr Adamczyk. Wykorzystanie wizerunku aktora w komunikacji marketingowej banku zainauguruje zwiastun, który pojawi się w telewizji 4 lipca. Aktor zostaje w nim wysłany na wakacje po bardzo okazyjnej cenie.
0 6 0 0 0 2.07.2012Wyniki Megapanelu za maj 2012Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za maj 2012 r.
2 1 0 0 0 2.07.2012Spoty podsumowujące kampanię „Wszyscy jesteśmy gospodarzami” (wideo)Na YouTube regularnie zamieszczane są spoty podsumowujące rządową kampanię „Wszyscy jesteśmy gospodarzami” („Feel like at home”). W reklamach można zobaczyć kibiców z różnych krajów, którzy opowiadają, co najbardziej podobało im się w Polsce.
0 1 0 0 0 2.07.2012Rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna funduszu hipotecznego Dom2 lipca rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna funduszu hipotecznego Dom. Tematem przewodnim trzydziestosekundowych spotów jest hipoteka odwrócona – usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za rentę hipoteczną, wypłacaną co miesiąc lub w innych odstępach czasowych. Skierowana do seniorów kampania potrwa do końca lipca z możliwością jej przedłużenia.