0 1 0 0 0 5.07.2012Facebook inwestuje w reklamy mobilne, aby utrzymać reklamodawców na rynkach wschodzącychGłównym powodem, dla którego serwisy społecznościowe takie jak Facebook inwestują w reklamę mobilną, jest dotarcie do reklamodawców na rynkach wschodzących – twierdzi Wendy Clark, manager ds. zintegrowanej komunikacji marketingowej Coca-Coli.
0 6 0 0 0 5.07.2012Euro 2012 w analizie Newspoint (infografika)Analitycy Newspoint sprawdzili, jakim zainteresowaniem cieszyło się Euro 2012 w Internecie. Medialnymi zwycięzcami zostali Cristiano Ronaldo, Franciszek Smuda, polscy kibice, Stadion Narodowy, Shakira i Natalia Siwiec.
0 1 0 0 0 4.07.2012General Motors rozważa ponowne kupowanie reklam na FacebookuGeneral Motors i Facebook rozważają ponowne nawiązanie współpracy reklamowej zerwanej przez motoryzacyjnego giganta przed dwoma miesiącami – donosi Reuters.
0 1 0 0 0 4.07.2012Kampania ZTM „Powiadom, nie toleruj”5 lipca warszawski Zarząd Transportu Miejskiego rozpocznie kampanię, przypominającą pasażerom o możliwości powiadamiania policji i straży miejskiej o zauważonych aktach chuligaństwa. Kampania potrwa do 30 października.
0 1 0 0 0 4.07.2012Marka Lech Pils sponsorem Lecha PoznańNowym sponsorem Lecha Poznań została marka Lech Pils, należąca do Kompanii Piwowarskiej. Na podstawie zawartej na trzy lata umowy piłkarze będą grali z logo piwa na spodenkach.
0 2 0 0 2 4.07.2012Sponsorzy Euro 2012 zrobili dobry interes – analiza promocji w czasie trwania mistrzostwZestawienie wydatków reklamowych z wynikami monitoringu mediów, przygotowane przez Instytut Monitorowania Mediów i AdMonit, pokazuje, że sponsorzy zyskali na zaangażowaniu w Euro 2012 zwiększoną liczbę publikacji prasowych w kontekście mistrzostw oraz buzz w mediach społecznościowych. Jednak nawet sponsorów można było przebić, lokując ciekawą kampanię reklamową.
0 1 0 0 0 4.07.2012Warta rozstrzygnęła pierwszy etap przetargu na agencję reklamowąZakończył się pierwszy etap przetargu na agencję reklamową, która będzie pracować dla Warty. Do dalszego etapu zakwalifikowały się trzy agencje – Just, McCann i Lowe.
0 1 0 0 0 4.07.2012Debiut Grupy and MoreNa rynku reklamowym debiutuje Grupa and More, w której skład wchodzi osiem firm działających w różnych obszarach komunikacji marketingowej. Grupę utworzyła agencja BTL ArtGraph oraz agencja non-standard Brainshake.
1 1 0 0 0 4.07.2012Kampania reklamowa wyścigu Tour de Pologne (wideo)Rozpoczęła się międzynarodowa kampania kolarskiego wyścigu Tour de Pologne. Spoty reklamowe pojawią się na antenie stacji TVP, grupy Eurosport oraz w kinach sieci Cinema City w największych miastach Polski. Działania obejmują również kampanię outdoorową. Akcja reklamowa potrwa do 20 lipca.
0 1 0 0 0 4.07.2012Program kart podarunkowych iReward24 na stacjach BPSieć stacji BP poszerzyła swoją ofertę, wprowadzając program kart podarunkowych BP Super Card, działający dzięki systemowi iGiftCard24 spółki iReward24.