0 2 0 25.01.2013Zakupy w Tesco można zrobić przez telefonW ciągu pół roku Tesco uruchomiło usługę e-zakupy w dziewięciu miastach. Firma umożliwia także konsumentom dokonanie zakupów za pomocą telefonu komórkowego.
0 1 0 25.01.2013Multikino przeanalizuje zachowania użytkowników strony internetowejMultikino wybrało system marketing automation SalesManago do analizy zainteresowań klientów na stronie internetowej oraz do kierowania dopasowanych treści w kampaniach e-mail marketingowych.
1 1 0 25.01.2013Agata Kulesza znów jako oszczędna Karinka w reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)ING Bank Śląski nadal promuje swoje konta oszczędnościowe. Akcja ma wzmocnić wizerunek ING jako banku oszczędnościowego oraz zbudować świadomość oferty zarówno wśród nowych, jak i obecnych klientów. Działania potrwają od 27 stycznia do 3 marca.
0 1 0 25.01.2013Wkrótce kampania Chicco na polskim rynkuNa początku lutego rozpocznie się kampania reklamowa Chicco – włoskiej marki oferującej produkty dla dzieci. Działania będą prowadzone online w największych serwisach parentingowych i kobiecych.
0 1 0 25.01.2013Agencja Brand Support utworzyła nową spółkęW styczniu agencja Brand Support utworzyła w ramach swojej struktury nową spółkę – Shake Hands, która będzie specjalizowała się w tworzeniu i wdrażaniu kompleksowych strategii marketingu w mediach społecznościowych.
3 1 0 25.01.2013Budda zachęca w reklamie mBanku: „Poczuj, jak dobro do Ciebie wraca” (wideo)„Poczuj, jak dobro do Ciebie wraca” to hasło pierwszej w tym roku kampanii mBanku. Bohaterem akcji jest mężczyzna poszukujący w życiu równowagi oraz jego alter ego – buddyjski mistrz, który podpowiada mu, że środkiem do osiągnięcia celu jest skorzystanie z oferty banku.
0 1 0 25.01.2013Raport „Więcej niż kanał marketingowy: dyrektorzy marketingu o mobilności”Raport „Więcej niż kanał marketingowy: dyrektorzy marketingu o mobilności” skupia się na przyszłości marketingu mobilnego, odpowiada na pytanie o przewagę mobilnych stron nad aplikacjami i wskazuje, dlaczego marketing mobilny włączy do interaktywnego świata marki FMCG. Badanie zostało zrealizowane przez TNS.
0 3 0 24.01.2013MTV Polska promuje nowy serial „Niskozatrudnieni”Ruszyła kampania wspierająca premierę serialu „Niskozatrudnieni” na antenie MTV Polska. Działania reklamowe skierowane są do grupy osób w wieku 13–29 lat. Serial opowiada historię młodych ludzi wkraczających w dorosłe życie zawodowe. Młodzi i wykształceni zderzają się z dość brutalną rzeczywistością, gdy przekonują się, że dyplom renomowanej uczelni nie jest automatyczną gwarancją sukcesu na rynku pracy.
1 1 0 24.01.2013Kampania z okazji 18. urodzin miesięcznika „Focus”25 stycznia trafi do kiosków pierwsze objęte kampanią reklamową wydanie miesięcznika „Focus”. Akcja promocyjna rozpoczyna obchody 18. urodzin tytułu i będzie realizowana w 12 miastach w Polsce.
0 1 0 24.01.2013Pierwszy numer polskiej edycji „Harper’s Bazaar”14 lutego na polskim rynku zadebiutuje „Harper’s Bazaar”. Wydawca, Marquard Publishing, zamierza kontynuować linię pisma. Na czele redakcji stanęła Joanna Góra. Pismo będzie ukazywało się regularnie w cyklu miesięcznym.