0 1 0 0 0 18.07.2012Internetowa kampania platformy n17 lipca rozpoczęła się kampania internetowa, promująca transmisje igrzysk olimpijskich na platformie n.
0 1 0 0 0 18.07.2012Interia wybrała firmę e-mail marketingowąPolski portal internetowy Interia.pl nawiązał współpracę z dostawcą usług e-mail marketingowych GetResponse. GetResponse zajmie się obsługą programu e-mail marketingu Interii.
1 1 0 0 0 18.07.2012Akcja promocyjna marek Bosch i Cif wsparta kampanią reklamową (wideo)Marki Bosch i Cif wypracowały projekt wspólnej akcji promocyjnej, która ma przekonać konsumentów, że obie zaangażowane marki są ekspertami w swoich dziedzinach. Prowadzona od 18 czerwca akcja ma formę konkursu w trzech edycjach.
0 1 0 0 0 18.07.2012OX Reputation – nowa usługa na rynkuAgencja OX Media wprowadza nową usługę: OX Reputation. Jest ona skierowana do średnich i dużych firm, korporacji, a także celebrytów, którzy chcą zadbać o swoją reputację.
0 1 0 0 0 18.07.2012„Każdy z nas ma powód, by zadbać o zdrowie” – kampania reklamowa MedicoverKampania Medicover promuje opiekę medyczną dla klientów indywidualnych. Rozpoczęła się 16 lipca i jest prowadzona m.in. na autobusach miejskich w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie, na antenie stacji radiowych: Radia Wawa, Eska Wrocław, Radia Katowice i Radia Wrocław, a także w Internecie.
1 1 0 0 0 18.07.2012Kampania reklamowa piwa Desperados Red (wideo)16 lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna piwa Desperados Red. Będzie ona również początkiem niestandardowych działań komunikacyjnych, jakie marka zaplanowała w tym roku.
0 2 0 0 0 18.07.2012Znani i mniej znani na Olimpiadzie w LondynieW Igrzyskach Olimpijskich w Londynie weźmie udział ponad 200 reprezentantów Polski. Zaledwie 10% z nich znajduje się na liście 100 najbardziej znanych polskich sportowców. Zdecydowanie najbardziej popularnymi wśród polskich olimpijczyków są: Agnieszka Radwańska, Otylia Jędrzejczak oraz Monika Pyrek – wynika z raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 18.07.2012Internorm zadba o public relationsFirma Internorm – międzynarodowy producent drzwi i okien – na początku lipca rozpoczęła współpracę z agencją Toolbox Creative Communications. Agencja zajmie się kompleksową obsługą PR firmy.
0 1 0 0 0 18.07.2012Velux rozstrzygnął przetarg na agencję kreatywną16 lipca firma Velux rozpoczęła współpracę z agencją kreatywną GPD. Agencja zajmie się obsługą komunikacji ATL i BTL.
0 2 0 0 0 18.07.2012Imedia PR współtworzy 4communication group i zmienia logoimedia PR, imedia MC, CCSC i RCS Consultants rozwijają działalność i tworzą 4communication group. Poszerzeniu oferty towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej oraz wprowadzenie nowych, spójnych logotypów, podkreślających przynależność do grupy.