0 1 0 0 0 31.07.2012Polpharma z agencją social mediaAgencja social media Think Kong rozpoczęła współpracę z Polpharmą, największym polskim producentem leków i substancji farmaceutycznych.
0 1 0 0 0 31.07.2012Eska Rock zapłaci 75 tys. zł kary za Wojewódzkiego i FigurskiegoKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na stację radiową Eska Rock karę w wysokości 75 tys. zł za rozpowszechnianie treści obraźliwych dla Ukraińców oraz kobiet. Chodzi o program „Poranny WF”, prowadzony przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego.
0 1 0 0 0 30.07.2012Wyniki badania Adobe Digital Index (infografika)Grupa ARBOinteractive zaprezentowała wyniki badania Adobe Digital Index, dotyczącego modeli mierzenia zwrotu z inwestycji – Last Click Attribution i First Click Attribution.
0 1 0 0 0 30.07.2012Operator sieci komórkowej Virgin Mobile w sierpniu na polskim rynkuW Polsce w sierpniu pojawi się nowa sieć komórkowa – Virgin Mobile. Jej właścicielem jest milioner Richard Branson.
0 1 0 0 0 30.07.2012Dolny Śląsk z agencją interaktywnąPromocją projektu „Efektywny rozwój energetyki odnawialnej w połączeniu z konwencjonalną w regionach – EnergyRegion” dla Dolnego Śląska zajmie się agencja interaktywna SG24.
1 1 0 0 0 30.07.2012Wprowadzenie marki Voltaren Express Forte na rynek polski wsparte kampanią w Internecie (wideo)„Najszybszy w mieście” to internetowa odsłona kampanii wprowadzającej na rynek markę Voltaren Express Forte – lek na bóle mięśni i pleców, produkowany przez firmę Novartis.
0 1 0 0 0 30.07.2012Instytut Adama Mickiewicza rozstrzygnął przetarg na kampanię promocyjną polskiego programu kulturalnego w Korei PołudniowejAgencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii promocyjnej polskiego programu kulturalnego w Korei Południowej. Projekt realizowany będzie na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza.
1 1 0 0 0 30.07.2012Internetowa kampania Rexony Linen Dry (wideo)Trwa akcja reklamowa nowego produktu – Rexony Linen Dry. Antyperspirant stworzono z myślą o aktywnych, młodych kobietach. Kampania promocyjna, realizowana na stronach portalu Wirtualna Polska, ma je przekonać, że kosmetyk pozostaje skuteczny przez cały dzień.
0 1 0 0 0 30.07.20124max, Pearson i Design4Europe z agencją social mediaAgencja Get More Social rozpoczęła współpracę z firmą 4max.pl, oferującą sprzęt m.in. z branży IT i RTV/AGD, wydawnictwem edukacyjnym Pearson oraz firmą odzieżową Design4Europe.
0 1 0 0 0 30.07.2012Nivea reklamuje markę Nivea BabyFirma Nivea Polska rozpoczęła działania dla marki Nivea Baby, których zadaniem jest wspieranie i edukacja przyszłych rodziców w zakresie pielęgnacji niemowląt. Kampania ma na celu nawiązanie relacji z przyszłymi i obecnymi rodzicami oraz ich aktywizację online.