2 1 0 0 0 31.07.2012Telewizyjne billboardy sponsorskie marki odzieżowej 4F (wideo)Marka 4F – producent i importer odzieży oraz sprzętu turystyczno-sportowego, sponsor kolekcji olimpijskiej Londyn 2012, rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową.
4 1 0 0 0 31.07.2012Spoty z kampanii Lidla „Pascal kontra Okrasa” (wideo)Wiadomo już o uruchomieniu serwisu internetowego, który będzie głównym nośnikiem treści w kampanii sklepów Lidl z udziałem znanych kucharzy, Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Kampania nabiera rumieńców: pojawiły się jej spoty.
0 4 0 0 0 31.07.2012Akcje ambientowe promujące lotnisko w ModlinieOd 5 do 14 lipca w Warszawie, Płocku i Radomiu prowadzone były niestandardowe akcje promujące Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa-Modlin, który rozpoczął działalność 15 lipca 2012 r.
0 1 0 0 0 31.07.2012Polpharma z agencją social mediaAgencja social media Think Kong rozpoczęła współpracę z Polpharmą, największym polskim producentem leków i substancji farmaceutycznych.
0 1 0 0 0 31.07.2012Eska Rock zapłaci 75 tys. zł kary za Wojewódzkiego i FigurskiegoKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na stację radiową Eska Rock karę w wysokości 75 tys. zł za rozpowszechnianie treści obraźliwych dla Ukraińców oraz kobiet. Chodzi o program „Poranny WF”, prowadzony przez Kubę Wojewódzkiego i Michała Figurskiego.
0 1 0 0 0 30.07.2012Wyniki badania Adobe Digital Index (infografika)Grupa ARBOinteractive zaprezentowała wyniki badania Adobe Digital Index, dotyczącego modeli mierzenia zwrotu z inwestycji – Last Click Attribution i First Click Attribution.
0 1 0 0 0 30.07.2012Operator sieci komórkowej Virgin Mobile w sierpniu na polskim rynkuW Polsce w sierpniu pojawi się nowa sieć komórkowa – Virgin Mobile. Jej właścicielem jest milioner Richard Branson.
0 1 0 0 0 30.07.2012Dolny Śląsk z agencją interaktywnąPromocją projektu „Efektywny rozwój energetyki odnawialnej w połączeniu z konwencjonalną w regionach – EnergyRegion” dla Dolnego Śląska zajmie się agencja interaktywna SG24.
1 1 0 0 0 30.07.2012Wprowadzenie marki Voltaren Express Forte na rynek polski wsparte kampanią w Internecie (wideo)„Najszybszy w mieście” to internetowa odsłona kampanii wprowadzającej na rynek markę Voltaren Express Forte – lek na bóle mięśni i pleców, produkowany przez firmę Novartis.
0 1 0 0 0 30.07.2012Instytut Adama Mickiewicza rozstrzygnął przetarg na kampanię promocyjną polskiego programu kulturalnego w Korei PołudniowejAgencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii promocyjnej polskiego programu kulturalnego w Korei Południowej. Projekt realizowany będzie na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza.