0 1 0 4.02.2013Case studies nagrodzone na Social Media Convent1 lutego w Gdańsku odbyła się pierwsza edycja ogólnopolskiej konferencji Social Media Convent, podczas której prelegenci przedstawili trendy w mediach społecznościowych na 2013 rok. Wybrane zostało też najlepsze case study, za które jury uznało kreatywne wykorzystanie przez firmę Fanpoint protokołu Open Graph dla Kwejk.pl. Na koniec spośród wszystkich uczestników wyłoniono znawców mediów społecznościowych – Social Media SuperStars.
0 1 0 3.02.2013Druga edycja Mobile Trends Conference & Awards już w lutym 201321 i 22 lutego w Krakowie odbędzie się druga edycja Mobile Trends Conference & Awards. Podczas konferencji zaprezentowane zostaną aktualne zagadnienia dotyczące komunikacji mobilnej, która jest obecnie najszybciej rozwijającym się trendem w technologii.
0 1 0 1.02.2013RWE z nowymi agencjami marketingowymi i PRW 2012 roku RWE Polska i RWE Stoen Operator wybrały w przetargu agencje, które będą wspierały koncern w działaniach marketingowych i reklamowych przez kolejne lata. Ich głównym zadaniem jest opracowanie strategicznych działań skierowanych do firm i klientów indywidualnych.
1 1 0 1.02.2013Katarzyna Pakosińska ubrana w czyste techno promuje UPC (wideo)1 lutego UPC rozpoczęło kampanię promującą pakiet Telewizji Cyfrowej UPC z szybszym Internetem w dotychczasowej cenie. Akcja promocyjna obejmuje telewizję oraz Internet. W spocie kolejny raz wystąpiła Katarzyna Pakosińska.
1 1 0 1.02.2013Zupy Ammko reklamują się za pomocą mądrości ludowych (wideo)1 lutego rozpoczęła się kampania marki Ammko z portfolio firmy Tan-Viet, właściciela brandów Vifon czy TaoTao. Działania reklamowe potrwają do końca miesiąca i będą prowadzone w formie reklamy zewnętrznej, w radiu (RMF, RMF Maxxx) oraz na YouTube.
0 1 0 1.02.2013Burger King rozpoczął przegląd europejskiego budżetu mediowegoWedług nieoficjalnych informacji amerykańska sieć fast food Burger King rozpoczyna przegląd swojego budżetu mediowego w Europie.
1 1 0 1.02.2013Durex oferuje prezerwatywy na telefon (wideo)Durex wprowadził w Dubaju usługę zamawiania prezerwatywy z dostawą do domu za pomocą strony internetowej lub aplikacji na smartfon. Dostawa ma zająć nie więcej niż godzinę.
1 1 0 1.02.2013Bank BPH nie potrzebuje cyrku i reklamowych sztuczek (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa loterii promocyjnej dla nowych posiadaczy rachunków osobistych, kart kredytowych i kredytów gotówkowych Banku BPH. Działania obejmą przede wszystkim telewizję, radio, outdoor oraz Internet.
1 3 0 1.02.2013Baśniowa Natalie Portman promuje markę Dior (wideo)Natalie Portman została twarzą kolejnej kampanii Diora, w której promuje luksusowy zapach Miss Dior Blooming Bouquet. Aktorka już od dwóch lat wspiera swoim wizerunkiem działania promocyjne tej marki. Najnowsze kreacje utrzymane są w baśniowym, subtelnym stylu.
1 1 1 1.02.2013Kampania amerykańskiego serialu kryminalnego „Castle” (wideo)Universal Channel promuje piąty sezon serialu „Castle” miesięczną kampanią w prasie oraz Internecie.