0 1 0 0 0 14.08.2012Publicis pod PR-ową opieką agencji Ciszewski MSLPrzygotowaniem strategii komunikacji oraz prowadzeniem biura prasowego agencji reklamowej Publicis w ramach stałej współpracy zajmie się Ciszewski MSL.
2 1 0 0 0 13.08.2012James Bond w kampanii reklamowej Coca-Cola Zero, przed premierą kolejnej części serii „Skyfall”Coca-Cola Zero ponownie wykorzysta w przekazie marketingowym postać Jamesa Bonda w związku z premierą 23. części serii o przygodach Agenta 007, pt. „Skyfall", która wejdzie do kin jesienią.
0 1 0 0 0 13.08.2012Agencja mediowa Essence Numbers od trzech miesięcy na rynkuOd czerwca działa na rynku agencja mediowa Essence Numbers, wyspecjalizowana w planowaniu, realizacji i zakupie kampanii mediowych, w których Internet jest kluczowym medium.
2 1 0 0 0 13.08.2012Hans Kloss mówi w radiowych spotach Burger Kinga (audio)Burger King rozpoczyna właśnie kampanię radiową, promującą ofertę King Deal. W spocie reklamowym Hans Kloss przekonuje słuchaczy, że stawka jest mniejsza, niż można się spodziewać.
0 1 0 0 0 13.08.2012Mobilny konsument w świecie mobilnego InternetuCo piąty internauta ma telefon typu smartfon, za pomocą którego łączy się z Siecią, komunikuje ze znajomymi czy korzysta z nawigacji GPS – wynika z raportu „Mobilny konsument w świecie mobilnego Internetu”, przygotowanego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR).
1 1 0 0 0 13.08.2012Kosmita w reklamie ubezpieczeń samochodowych mBanku (wideo)Nowa kampania reklamowa mBanku promująca ubezpieczenia samochodowe łączy wyraźny przekaz marketingowy z absurdalnym humorem sytuacyjnym charakterystycznym dla marki. Kampania rozpocznie się 13 sierpnia i potrwa do 16 września, w Internecie zaś do 30 września.
0 10 0 0 0 13.08.2012Co w trawie piszczy? Teczka Trendów 2012Firma badawcza 4P Research mMx zidentyfikowała 10 masowych trendów konsumenckich, które wpływają na to, jak kupują, czego szukają i o czym marzą konsumenci, a także czego się obawiają i czego pragną unikać. Każdy trend został dokładnie zanalizowany, opisany i zilustrowany. Badacze ocenili również jego zasięg i potencjał na gruncie polskim. W ten sposób powstała Teczka Trendów 2012 – 70-stronicowy raport, dostępny obecnie w letniej cenie promocyjnej.Informacja promocyjna
0 1 0 0 0 13.08.2012Polacy rozczarowani występami polskich sportowców na olimpiadzie w LondynieWiększość internautów (57%) nie jest zadowolona z występu polskiej reprezentacji podczas igrzysk olimpijskich w Londynie. Jednocześnie aż 58% respondentów uważa, że olimpiada była większym sukcesem reprezentacji Polski niż Euro 2012.
0 1 0 0 0 13.08.2012Agora: zwolnienia grupowe – do stycznia 250 pracowników straci pracęZarząd Agory rozpoczyna konsultacje w sprawie zwolnień grupowych ze związkiem zawodowym działającym w Spółce. Do stycznia 2013 roku zarząd planuje zwolnienie do 250 pracowników. Przyczyną zwolnień jest osłabienie rynku reklamy i zwiększona dynamika zmian całego rynku mediów.
0 1 0 0 0 13.08.201217 sierpnia mija I termin wysyłania zgłoszeń w konkursie Złote SpinaczeZapraszamy do udziału w konkursie Złote Spinacze 2012, nagradzającym najlepsze polskie projekty PR. Kampanie można zgłaszać w 28 kategoriach podzielonych na 3 główne grupy: kategorie główne, sektory i kategorie specjalne.