0 3 0 0 0 10.08.2012Znamy laureatów tegorocznej edycji Konkursu Sztuki na BilbordachJury za najbardziej interesującą pracę uznało projekt Michała Leśniczaka i Marii Wawrzyniak z Polski i właśnie do nich powędruje nagroda w wysokości 12 tys. zł. Na tegoroczny Konkurs Sztuki na Bilbordach wpłynęło w sumie 1450 prac, nadesłanych przez 784 artystów z 62 krajów świata.
0 1 0 0 0 10.08.2012Tatiana Okupnik została ambasadorką Ecco Walkathonu w Polsce15 września odbędzie się po raz ósmy w Polsce, a trzynasty na świecie Ecco Walkathon. Do grona niemal dwudziestu tysięcy uczestników spaceru dołączą polskie gwiazdy. Swoje poparcie dla akcji wyraziła również piosenkarka i prezenterka telewizyjna Tatiana Okupnik – zostając ambasadorką wydarzenia w Polsce.
0 4 0 0 0 10.08.2012Wyniki finansowe Grupy Agora w I półroczu 2012Grupa Agora przedstawiła swe wyniki finansowe za I półrocze 2012 r. Według szacunków Grupy wydatki na całym rynku reklamy wyniosły około 3,8 mld zł (spadek o prawie 4%). Przychody Grupy wyniosły 564,4 mln zł (spadek rok do roku o 8,2%), w tym sprzedaż reklam wyniosła 325,1 mln zł (spadek o 7,7%), sprzedaż wydawnictw wyniosła 81 mln zł (spadek o 19,3%), sprzedaż biletów do kin wyniosła 59,1 mln zł (spadek o 15%), a pozostała sprzedaż wzrosła o 6,6% do 99,2 mln zł.
3 5 0 0 2 10.08.2012„Lepiej pożyczyć z banku niż od rodziny” – nowa kampania ING Banku Śląskiego (wideo)Nowe reklamy ING Banku Śląskiego skierowane są do tych, którzy po pożyczki na remont bądź wyposażenie mieszkania często zwracają się do rodziny czy znajomych. Bank proponuje im swoją pożyczkę gotówkową „Pakiet 5000 zł”. Jako przewagę swojej oferty nad rodzinną lub koleżeńską pożyczką podkreśla brak zobowiązań innych niż finansowe.
0 5 0 0 0 10.08.2012„Pozytywni w sieci” – akcja UPC Polska na rzecz lepszego poziomu dyskusji w InternecieAż 86% komentarzy online nacechowanych jest negatywnymi emocjami. Najczęstsze z nich to złość i gniew – wynika z analizy społeczności internetowych przeprowadzonej na zlecenie UPC. Odpowiedzią dostawcy Internetu na tę sytuację jest akcja „Pozytywni w sieci”.
0 2 0 0 0 10.08.2012Raport Fanpage Trends lipiec 2012Sotrender prezentuje najnowszy raport z cyklu Fanpage Trends, podsumowujący marketing na Facebooku w 31 kategoriach produktowych. Oprócz danych dotyczących liczby fanów, zaangażowania i najlepszych treści, został on także wzbogacony o 21 komentarzy ekspertów do poszczególnych branż.
0 2 0 0 0 10.08.2012Kompania Piwowarska promuje trzeźwość na autobusachRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii promującej bezpieczeństwo na polskich drogach. Na 15 warszawskich autobusach pojawiły się informacje o dwóch programach odpowiedzialnościowych – „Sprawdź promile” oraz „Prowadzę. Jestem trzeźwy”.
0 1 0 0 0 10.08.2012Orange kolejny raz udostępni małym firmom część swojej powierzchni reklamowejRusza rejestracja do ogólnopolskiego konkursu „Reklama dla Firm”, w którym można wygrać kampanię reklamową. W ramach akcji Orange udostępni 353 małym firmom część własnej powierzchni reklamowej na tablicach w wybranym przez zwycięzcę jednym z 49 polskich miast.
0 1 0 0 0 10.08.2012Vileda rozpoczęła współpracę z agencją Sfera PRDo grona klientów wrocławskiej agencji Sfera PR dołączyła firma FHP Vileda – światowy lider w branży mechanicznych środków czystości.
0 1 0 0 0 10.08.2012Pierwsza konferencja poświęcona marketingowi skierowanemu do singliSiedmiomilionowa populacja Polaków-singli ma charakterystyczne potrzeby związane ze stylem ich życia. O potrzebach singli i o tym, jak wygląda ten rynek w innych krajach UE będzie można się dowiedzieć na konferencji „Marketing dla singli, czyli jak uwieść singla?”, która odbędzie się we Wrocławskim Centrum Kongresowym już 24 września.