0 6 0 0 0 31.08.2012Wyniki Megapanelu za lipiec 2012Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za lipiec 2012 r.
0 1 0 0 0 31.08.2012Tkaniny Ikei na citylightach w ŁodziOd 1 września na wybranych citylightach w Łodzi będzie można oglądać materiały z kolekcji tkanin Ikei.
0 3 0 0 0 31.08.2012Foka, morświn i niedźwiedź w internetowych reklamach EkoLokaty BOŚRozpoczęła się nowa kampania online Banku Ochrony Środowiska. Reklama EkoLokaty podkreśla możliwość ratowania zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt, które żyją w polskich parkach narodowych.
0 1 0 0 0 31.08.2012American Eagle Outfitters na polskim rynku28 sierpnia na polski rynek weszła amerykańska marka odzieżowa American Eagle Outfitters. Na otwarciu jej sklepu w CH Arkadia pojawiły się gwiazdy polskiego show-biznesu.
0 1 0 0 0 31.08.2012Weltbild promuje produkty w kampanii z dynamicznym retargetingiemPolska firma wysyłkowa Weltbild rozpoczyna kampanię online z wykorzystaniem dynamicznego retargetingu, opartą na technologii Vizury.
0 1 0 0 0 31.08.2012„Senior na zakupach” – raport UOKiKUniemożliwianie konsumentowi odstąpienia od umowy, trudna do odczytania przez seniora czcionka, nieprecyzyjne koszty windykacyjne – to niektóre z praktyk stosowanych przez akwizytorów. UOKiK skontrolował 34 przedsiębiorców, kwestionując 77 zachowań.
0 1 0 0 0 31.08.2012SeoFly po raz pierwszy z agencją PRNa początku września firma SeoFly rozpocznie współpracę z Good One PR. Do obowiązków agencji należeć będą kompleksowe działania związane z PR, e-PR oraz social media.
0 3 0 0 2 31.08.2012Kampania społeczna „Pomyśl, zanim wrzucisz”Na przełomie sierpnia i września rozpocznie się kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje „Pomyśl, zanim wrzucisz”. Za wycieraczkami samochodów w centrum Warszawy umieszczonych zostanie prawie dwa i pół tysiąca ulotek zwracających społeczną uwagę na niefrasobliwość użytkowników Internetu w udostępnianiu online zdjęć dzieci.
0 6 0 0 0 31.08.2012Tak promuje się Łódź Design Festival 2012We wrześniu i październiku nasilą się działania BTL promujące tegoroczny festiwal Łódź Design (18–28 października 2012 r.). Obejmą one miejsca naturalnie związane z odbiorcami wydarzenia (uczelnie artystyczne i techniczne, galerie oraz showroomy, kluby, puby), ale też te, których odwiedzający być może po raz pierwszy dowiedzą się o festiwalu.
0 3 0 0 2 30.08.2012„Frugo można pić w niezmienionym obuwiu” – zalecenia i przestrogi dla uczniów1 września rozpocznie się „Back2School” – nowa odsłona kampanii Frugo z humorystycznymi ostrzeżeniami i radami dla konsumentów. Odbiorcami reklam mają być uczniowie powracający do szkół.