0 1 0 0 0 2.10.2012Robert Burneika ambasadorem marki BeefMasterRobert Burneika podpisał dwuletni kontrakt z Zakładami Przemysłu Mięsnego Biernacki i stał się ambasadorem marki BeefMaster.
0 1 0 0 0 2.10.2012Agencja prasowa Artivia przejmuje In Hot Water CompanyEtho Systems, właściciel internetowej agencji prasowej Artivia.pl, z początkiem października przejmuje własność agencji interaktywnej In Hot Water Company. Obie firmy dzięki połączeniu kompetencji mają oferować klientom pełen zakres usług marketingowych.
0 1 0 0 0 2.10.2012Carpisa rozpoczęłą współpracę z agencją Fashion PRWłoska marka Carpisa, posiadająca sieć ponad 570 salonów z akcesoriami mody na całym świecie, rozpoczęła współpracę z Fashion PR.
0 1 0 0 0 2.10.2012Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej klientem Image DoctorsFundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej zleciła agencji Image Doctors obsługę w obszarze budowania relacji z mediami.
1 1 0 0 0 2.10.2012„Przyjemnośc totalna” – kampania Jeżyków (wideo)1 października rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa marki Jeżyki, która będzie wspierana akcjami handlowymi w obu kanałach sprzedaży, tradycyjnym i nowoczesnym.
0 1 0 0 0 2.10.2012Hullabaloo otwiera nowe biuro w WarszawieHullabaloo, niezależna międzynarodowa agencja reklamowa z siedzibą w czeskiej Pradze, rozpoczyna działalność w Polsce. Drugie zagraniczne biuro powstanie w Warszawie.
1 1 0 0 0 2.10.2012Nowe sceny z ukrytej kamery w kampanii T-Mobile (wideo)T-Mobile udostępniło na kanale Youtube sceny, które nie znalazły się w telewizyjnej wersji spotu realizowanego z ujęć ukrytej kamery.
0 1 0 0 0 2.10.2012Działania promujące Program Kontroli Jakości Pracy AnkieterówOrganizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) uruchomiła kampanię promującą standardy jakości w badaniach rynkowych. Pretekstem do działania był obchodzony w tym roku jubileusz 10-lecia audytu Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) – systemu zapewniania jakości w badaniach.
0 1 0 0 0 2.10.2012„5. Stadion” – podsumowanie kampanii Tyskiego i Kompanii Piwowarskiej„5. Stadion” kampania marki Tyskie oraz Kompanii Piwowarskiej wykorzystywała koncept wspólnego stworzenia największego na świecie stadionu.
0 1 0 0 0 1.10.2012FoodCare zakończył współpracę z dotychczasową agencją PR30 września dobiegła końca współpraca firmy FoodCare z agencją Ad rem Public Relations.