0 2 0 25.05.2023„Daj sobie czas” – mural PayPo przy Moście Poniatowskiego w WarszawieKampania PayPo „Daj sobie czas” zachęca do przemyślanych zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonych. Mural akcji znajduje się w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.
0 1 0 25.05.2023Kampania Team Kaufland skierowana do pracownikówRozpoczęła się kampania internetowa TeamKaufland skierowana przede wszystkim do pracowników firmy. Ma wzmocnić świadomość personelu na temat działań ESG sieci. Jest również wyrazem uznania dla pracowników za ich zaangażowanie.
0 1 0 25.05.2023GymBeam współpracuje z influencerem i trenerem Piotrem BoreckimMarka fitness i e-sklep z odżywkami GymBeam nawiązała współpracę z Piotrem Boreckim. To trener personalny i utytułowany zawodnik konkursów kulturystycznych.
2 2 0 25.05.2023Oszczędzaj na zakupach, nie na pupilu. Kampania 360° Maxi Zoo PolskaW maju rozpoczęła się kampania sklepów z produktami dla zwierząt Maxi Zoo. Marka doradza, jak w obliczu podwyżek cen kupować produkty dla domowych pupili taniej, nie tracąc na jakości.
1 1 0 25.05.2023Julia Garner i Simone Ashley dołączają do George’a Clooneya w kolejnej reklamie NespressoGlobalnym ambasadorem marki Nespresso jest George Clooney. W najnowszej reklamie pt. „Zakład” dołączają do niego Julia Garner i Simone Ashley. Połączenie tak różnych osobowości ma być dowodem na różnorodność smaków w kolekcji Vertuo marki kawy w kapsułkach.
1 4 0 25.05.2023Frugo Energy zachęca: „Be Frr!”25 maja zaczyna się nowa kampania reklamowa Frugo Energy – „Be Frr!”. Jej celem jest odświeżenie wizerunku napojów energetycznych Frugo Energy, marki znajdującej się w portfolio FoodCare.
0 2 0 24.05.2023Janusz Walczuk, ambasador marki Garage, zapowiada cykl letnich imprezMarka napojów piwnych Garage (Carlsberg Polska) inauguruje sezon letnich imprez i festiwali. Wchodzi też w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada cykl imprez organizowanych razem z muzycznym kolektywem So Hard.
1 2 0 24.05.2023Dorota Wellman w kampanii Fundacji NutriciaW VIII edycji kampanii Fundacji Nutricia, pod hasłem „Pomagasz bliskim, pozwól pomóc sobie” wzięła udział dziennikarka Dorota Wellman. Celem jest m.in. pokazanie, że opiekunowie osób chorych potrzebują wsparcia zarówno w kontekście zdrowia pacjenta, jak i swojego.
0 1 0 24.05.2023Herbalife przedłuża wieloletnią współpracę z Cristiano Ronaldo jako sponsor w zakresie odżywianiaHerbalife, globalna firma MLM z branży zdrowia i wellness, ogłosiła odnowienie umowy sponsorskiej z międzynarodową ikoną piłki nożnej, Cristiano Ronaldo. Współpraca, która rozpoczęła się w 2013 r., będzie kontynuowana. Firma będzie wyłącznym partnerem Ronaldo w zakresie produktów do odżywiania i wellness.
0 1 0 24.05.2023Agencja Streetcom wygrała przetarg marki Leifheit i rozpoczyna kampanię z mikroinfluenceramiDo grona klientów obsługiwanych przez agencję Streetcom dołączyła marka artykułów gospodarstwa domowego Leifheit. Pierwszy projekt to kampania z mikroinfluencerami. Jej celem jest budowanie świadomości marki, a także dotarcie do klientów z informacją o sklepie internetowym leifheitsklep.pl.