0 3 0 0 0 12.02.2021Protest „Media bez wyboru” – analiza wpływów reklamowych firmy Kantar PolskaFirma Kantar Media przeanalizowała wpływy reklamowe mediów 10 lutego, czyli w dniu protestu przeciw planowanemu podatkowi od przychodów reklamowych. W sumie w stacjach telewizyjnych wyemitowano w tym dniu 13 244 spoty w stosunku do 30 608 tydzień wcześniej. Stacje radiowe zmniejszyły liczbę reklam z 2709 do 1177.
0 1 0 0 0 12.02.2021Polacy najchętniej z Europejczyków wyznają miłość online. Badanie TikTokaPolacy najchętniej spośród wszystkich Europejczyków wyrażają uczucia online. Prawie połowa wykorzystuje w tym celu platformy społecznościowe, na których wyznaje miłość lub sympatię do drugiej osoby. TikTok prezentuje wyniki badania przeprowadzonego we współpracy z instytutem badawczym Censuswide.
0 1 0 0 0 12.02.2021Deloitte: Podczas noworocznych wyprzedaży najtańsze oferty czekały na klientów pod koniec styczniaNoworoczne wyprzedaże w większości skończyły się z końcem stycznia. Sprzedawcy wprowadzają teraz do sklepów nowy asortyment na wiosnę i lato. Jak wynika z najnowszej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w ostatnich dniach stycznia 2021 r. w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 2,5 proc., podczas gdy na początku miesiąca było to 3,7 proc. Oznacza to, że wraz z upływem miesiąca obniżki się pogłębiały, a sklepy chciały pozbyć się zalegającego towaru. Jednocześnie przeprowadzona przez Deloitte we współpracy z firmą Dealavo analiza ofert ponad 1000 sklepów z branży e-commerce pokazała, że klientom mogło być trudno znaleźć produkty, które faktycznie były znacząco przecenione.
1 4 0 0 0 12.02.2021Reklama OOH również dołączyła do protestu „Media bez wyboru”10 lutego media protestowały przeciw planom wprowadzenia nowego podatku od przychodów z reklam. Do akcji „Media bez wyboru” przyłączyła się też branża OOH.
0 1 0 0 0 12.02.2021Maximize – narzędzie Wavemakera do usprawniania optymalizacji mediówPolski zespół programistów i analityków tworzył Maximize. To nowe globalne narzędzie Wavemakera do optymalizacji dotarcia poprzez różne kanały mediowe. Maximize bazuje na sztucznej inteligencji i pozwala jednocześnie optymalizować dotarcie do różnych grup celowych.
0 1 0 0 0 12.02.202173% respondentów popiera protest „Media bez wyboru” – badanie SW ResearchFirma SW Research zbadała poparcie dla protestu „Media bez wyboru”. 73% respondentów popiera te działania.
0 1 0 0 0 12.02.2021Apel IAB Polska do firm z branży medialnej w sprawie podatku od przychodów reklamowychIAB Polska solidaryzuje się z protestem mediów pod hasłem „Media bez wyboru”. Jak podkreśla, używanie epidemii jako pretekstu do wprowadzenia kolejnej, wyjątkowo dotkliwej i trwałej daniny solidarnościowej, która nie zostanie zniwelowana wraz z końcem pandemii Covid-19, budzi zdecydowany sprzeciw.
1 1 0 0 0 11.02.2021Harry Potter, hobbici, Joker i inni filmowi bohaterowie w maseczkach w kampanii CDCAmerykańskie Centers for Disease Control and Prevention i Warner Media przygotowały kampanię „Mask up America”. Występują w niej bohaterowie popularnych filmów. Wszyscy w maseczkach na twarzy.
0 1 0 0 0 11.02.2021Coca-Cola zapowiada, że zwiększy wydatki na marketing do poziomu sprzed pandemiiCoca-Cola zintensyfikowała strategię redukcji portfela oraz przestawiania inwestycji na główne marki. Planuje jednocześnie przywrócenie poziomu inwestycji marketingowych do czasów sprzed pandemii, aby pobudzić wzrost.
0 1 0 0 0 11.02.2021Żabka Polska ze zmianami organizacyjnymi, których efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzaniaŻabka Polska poinformowała, że w związku z dynamicznym rozwojem z początkiem bieżącego roku wprowadza zmiany organizacyjne. Ich efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzania.