1 2 0 0 0 11.07.2012Firma Flogos rozpoczęła działalność w Polsce (wideo)Firma Flogos, producent urządzeń wykorzystywanych w reklamie niestandardowej, planuje rozpoczęcie działań PR-owych na skalę europejską. Od kwietnia rozpoczęła działalność także na rynku polskim, dystrybuując swoje generatory. Maszyny te tworzą pianę, która może być formowana w rozmaite kształty. Kampania społeczna wykorzystująca to narzędzie zdobyła w tegorocznym konkursie Cannes Lions Złotego i Brązowego Lwa.
0 1 0 0 0 11.07.2012Medicover z agencją public relationsMiędzynarodowa firma medyczna Medicover podpisała stałą umowę na obsługę PR z agencją Multi Communications. Agencja będzie kompleksowo obsługiwała firmę w obszarze PR korporacyjnego i produktowego, działań social media oraz doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji.
1 1 0 0 0 11.07.2012Michael Phelps w kampanii reklamowej Head&Shoulders (wideo)Nowy ambasador marki Head&Shoulders, pływak Michael Phelps, złoty medalista olimpijski, wystąpił w reklamie tego szamponu.
0 2 0 0 0 11.07.2012Kampania MasterCard: „Orient Expressem przez Azję”Kampania, której celem jest promocja karty World MasterCard i towarzyszącej jej loterii „Orient Expressem przez Azję”, rozpoczęła się 1 lipca.
0 1 0 0 0 11.07.2012Polartec zadba o public relationsPolartec, amerykański producent zaawansowanych technologicznie dzianin, wybrał agencję Projekt 77 do kompleksowej obsługi public relations.
0 1 0 0 0 11.07.2012Rozpoczyna działalność nowa agencja marketingu mobilnegoNowa agencja marketingu mobilnego – Mobberry – będzie wsparciem technologicznym dla działów marketingu, PR i sprzedaży. Będzie koncentrować się na działaniach social, local i mobile.
0 1 0 0 0 11.07.2012Unilever Polska poszerza współpracę z agencją interaktywnąAgencja The Digitals została wybrana przez Unilever do stałej współpracy marketingowej. Dla agencji oznacza to udział we wszystkich przetargach, które są organizowane na obsługę marek należących do tej firmy.
1 1 0 0 1 11.07.2012Bartosz Kurek i jego młodszy brat w spocie reklamowym Zott Monte (wideo)Polski siatkarz Bartosz Kurek został oficjalnym ambasadorem marki Zott Monte. W reklamie wystąpił razem ze swoim młodszym bratem, Jakubem.
0 2 0 0 0 11.07.2012Dwucyfrowy wzrost globalnych wydatków na reklamę internetowąNa całym świecie wzrosły wydatki na reklamę we wszystkich rodzajach mediów. Reklama telewizyjna, prasowa, radiowa, internetowa, kinowa oraz zewnętrzna – wszystkie one doświadczyły wzrostu na początku 2012 roku w porównaniu do roku 2011 (3,1%). Wskazują na to wyniki kwartalnego raportu Nielsena Global AdView Pulse.
0 7 0 0 0 11.07.2012Start kampanii społecznej „Ja, motocyklista”12 lipca odbędzie się inauguracja kampanii społecznej „Ja, motocyklista”. Jej celem jest zmiana negatywnego postrzegania kierowców jednośladów przez społeczeństwo oraz zwrócenie uwagi na zagrożenia, jakie niesie ze sobą uleganie stereotypom.