0 3 0 28.02.2013Wyniki badania: 97% internautów korzysta z poczty internetowejPoczta e-mail jest najpopularniejszą formą komunikacji online. Korzysta z niej 97% polskich internautów. To więcej niż wynosi odsetek korzystających z serwisów społecznościowych. Dla blisko 2/3 badanych e-maile są też najważniejszym kanałem wymiany informacji. Takie są wyniki badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) na zlecenie Wirtualnej Polski.
1 3 1 27.02.2013Rodzice gejów i lesbijek ze swoimi dziećmi na billboardach – kampania społeczna (wideo)1 marca rozpocznie się kampania społeczna „Rodzice, odważcie się mówić”, w której pojawią się rodzice osób homoseksualnych i biseksualnych wraz ze swoimi dziećmi. Na jednej z reklam można zobaczyć aktora Władysława Kowalskiego („Pan Tadeusz”, „Ogród Luizy”, „Katyń”) z synem.
0 1 0 27.02.2013Okocim wybrał agencję PRAgencja Multi Communications poprowadzi działania media relations w zakresie PR-u produktowego piwa Okocim.
0 1 0 27.02.2013Marka Beskidzkie pod opieką Schulz Brand FriendlyFirma Aksam, właściciel marki Beskidzkie, podpisała umowę o długofalowej współpracy z Schulz Brand Friendly. Agencja zajmie się obsługą w zakresie strategii komunikacji, kreacji, produkcji reklam oraz planowania mediów. Zadba również o budowę wizerunku marki.
0 1 0 27.02.2013Podróż do wnętrza Ziemi z World MasterCardNa początku lutego wystartowała kampania promocyjna kart World MasterCard, w której główną nagrodą jest wyprawa do jaskiń Waitomo w Nowej Zelandii. Kampania, realizowana pod hasłem „Wyruszyć w podróż do wnętrza Ziemi: bezcenne”, została wsparta komunikacją ATL, BTL i online.
0 1 0 27.02.2013Obi zmienia strategię marketingowąSieć marketów budowlanych Obi nawiązała całościową współpracę z grupą komunikacyjną Ogilvy & Mather. Od listopada 2012 roku opracowywana była strategia pozycjonowania firmy, a od 1 stycznia 2013 spółki z grupy wspierają sieć we wszystkich bieżących działaniach reklamowych. Współpraca ma charakter długofalowy.
0 1 0 27.02.2013Bank BGŻOptima rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamowąBGŻOptima, internetowy bank specjalizujący się w oszczędzaniu, rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową. Całość działań związanych z obsługą kreatywną banku poprowadzi agencja reklamowa Heart&Brain.
0 1 0 27.02.2013Streetcom wprowadza dwie nowe usługiStreetcom Polska wprowadza do oferty dwa nowe narzędzia – Streetcom Deals oraz Brand Advocates. Tym samym agencja chce rozwijać swoje kluczowe kompetencje w obszarze marketingu rekomendacji konsumenckich.
0 1 0 27.02.2013Apella z nową telewizjąAgencja Apella, która zajmuje się kompleksową promocją wizerunku, wydaje „Gazetę Bankową” i „Tygodnik Podlaski” oraz jest udziałowcem spółki Fratria, wydawcy „W Sieci” i portalu wpolityce.pl, złożyła wniosek o koncesję na miejsce na pierwszym multipleksie (MUX-1).
0 2 0 27.02.2013Pogłębiający się kryzys w wydatkach Polaków – badanie GfKAnaliza przebiegu zmian wskaźnika wyborów konsumenckich GfK w ostatnich czterech kwartałach 2012 roku prowadzi do wniosku o istotnym pogorszeniu się kondycji nabywczej polskich gospodarstw domowych.