1 1 0 0 0 12.07.2012Bajkowa kampania Kubusia Play (wideo)12 lipca rozpoczęła się nowa kampania Kubusia Play. W spocie miś Kubuś wraz z grupką dzieci przenosi się do magicznej krainy.
0 1 0 0 0 12.07.2012Kolejne e-sklepy z systemem marketing automation6win.pl, bron.pl oraz strefahobby.pl to kolejne sklepy internetowe, które zdecydowały się na zautomatyzowanie marketingu za pomocą systemu marketing automation SALESmanago. System jest już wykorzystywany przez ponad 200 polskich firm.
0 1 0 0 0 12.07.2012Produktywność pracy piętą achillesową PolakówPod względem wydajności pracy wciąż plasujemy się w ogonie Europy. W 2010 roku produktywność, definiowana jako PKB przypadające na 1 godzinę pracy, wyniosła zaledwie 54% unijnej średniej – wynika z raportu „Wydajność pracy w Polsce”, wydanego przez Sedlak & Sedlak.
0 1 0 0 0 12.07.2012Czy kod QR zawojował polski rynek reklamy?W czerwcu 2012 roku badacze z MEC Analytics and Insight sprawdzili, co Polacy wiedzą na temat kodów QR i jak często z nich korzystają. Okazało się, że tylko 15 proc. osób zeskanowało QR kod, korzystając z aplikacji dostępnej w smartfonie.
0 1 0 0 0 12.07.2012Walmart wyprzedzony przez Shell i Exxon MobilWalmart nie jest już firmą o najwyższych przychodach na świecie. Amerykańską sieć handlową wyprzedziły koncerny paliwowe Shell i Exxon Mobil – wynika z zestawienia magazynu biznesowego „Fortune".
0 1 0 0 0 12.07.2012Dentsu kupi Aegis?Japoński holding marketingowy Dentsu zaoferował 4,05 mld euro za zajmujący się planowaniem i zakupem mediów koncern Aegis. Transakcja, jeśli dojdzie do skutku, zmieni układ sił wśród globalnych holdingów reklamowych.
0 1 0 0 0 11.07.2012Najważniejsze tendencje w obszarze nowych mediów i nowych technologii: raportyFirma MGG Conferences stworzyła raporty „Komunikacja firm i konsumentów w epoce cyfrowej” oraz „Treści cyfrowe – przemiana modeli komunikacji i relacji między producentami a konsumentami”. Opisują one najważniejsze tendencje w obszarze nowych mediów i nowych technologii oraz wynikające z nich perspektywy marketingowe.
1 12 0 0 0 11.07.2012Wartość ekspozycji reklam sponsorów w trakcie najważniejszych meczów Euro 2012 rozczarowująca. Sharp największym wygranymBadanie Brand Signals objęło mecze reprezentacji Polski, ćwierćfinały, półfinały i finał ME Euro 2012.
0 1 0 0 0 11.07.2012Internetowa promocja konsumencka mebli VoxNa swoim profilu na Facebooku marka Vox rozpoczęła dwa konkursy związane z nowym produktem – wielofunkcyjnym łóżkiem. Kampania potrwa do końca września.
0 1 0 0 0 11.07.2012ARBOinteractive uruchamia sieć reklamy mobilnej MOBaheadMOBahead to kolejny produkt w ofercie Grupy ARBOinteractive. Składa się on z klasycznej reklamy display, kierowanej do użytkowników mobilnego Internetu, reklamy na stronach mobilnych i w aplikacjach oraz reklamy typu push.