0 1 0 0 0 16.07.2012UOKiK: reklamy firmy Vobis wprowadzały konsumentów w błądSąd Apelacyjny potwierdził decyzję prezes UOKiK w sprawie stosowania nieuczciwych praktyk rynkowych przez Vobis. Za wprowadzanie konsumentów w błąd spółka musi zapłacić ponad 177 tys. zł. kary.
1 3 0 0 0 16.07.2012Premiera klipu Pezeta w ramach projektu J&B City Remix (wideo)14 lipca premierę miał teledysk, stanowiący finał akcji J&B City Remix, prowadzonej przez markę J&B na przestrzeni ostatnich dwunastu miesięcy.
0 1 0 0 0 16.07.2012Isover, Festina, Roter Hahn oraz polskie Karkonosze z agencją public relationsW drugim kwartale 2012 roku portfolio klientów agencji Publicon zasiliły marki Isover, Festina, a także Roter Hahn oraz polskie Karkonosze.
0 1 0 0 0 16.07.2012Totalizator Sportowy rozstrzygnął przetarg na agencję kreatywnąW wyniku postępowania przetargowego agencja Brain została agencją kreatywną Totalizatora Sportowego. Umowa będzie obowiązywała do końca 2013 roku, z możliwością przedłużenia na następne lata.
0 1 0 0 0 16.07.2012Nowa agencja marketingu internetowego wkracza do PolskiGlobalny dostawca usług z zakresu marketingu online – ReachLocal – podpisał umowę franczyzową z OxataSMB, firmą powiązaną z założycielami Allegro. Nowopowstały oddział ReachLocal oferować będzie rozwiązania biznesowe i usługi z zakresu marketingu online dostosowane do potrzeb i budżetów lokalnych przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 16.07.2012Agros Nova wybrała podwykonawcę badań jakościowychNa podstawowego podwykonawcę badań jakościowych firmy Agros Nova została wybrana agencja Izmałkowa Consulting. Agencja zajmie się badaniami jakościowymi, związanymi z pracami rozwojowymi na każdym etapie marketing mix.
0 1 0 0 0 16.07.2012Electronic Arts z agencją kreatywnąPolski oddział Electronic Arts – producenta interaktywnego oprogramowania rozrywkowego – nawiązał współpracę z agencją kreatywną Pompidou. Agencja zajmie się obsługą kreatywną i produkcyjną firmy.
0 1 0 0 0 16.07.2012Sphinx promuje promocje „Happy hours”Sphinx rozpoczyna kampanie marketingowe, prowadzone wokół nowej odsłony promocji „Happy hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis” i „Orbit”. W kampaniach wokół nowych ofert wykorzystywane są materiały BTL – ulotki, plakaty, roll-upy i tzw. table standy.
0 2 0 0 0 16.07.2012Kampania społeczna „Pływam bez promili”Rozpoczyna się 6. edycja kampanii społecznej „Pływam bez promili”. Akcja ma uświadomić, że alkohol, nawet w niewielkiej ilości, znacznie zwiększa ryzyko utonięcia. Kampanię wspierają sportowcy, m.in. mistrz świata w pływaniu na 800 m. z Melbourne Przemysław Stańczyk.
1 1 0 0 0 16.07.2012Prognoza pogody w kontynuacji kampanii o cyfryzacji telewizji (wideo)Siódmy spot kampanii o cyfryzacji telewizji pokazuje prognozę pogody, podczas której prezenter walczy nie tylko z zachowaniem fryzury „na pożyczkę”, ale także ze zbliżającym się tornadem.