0 2 0 0 0 23.10.2012Nowa identyfikacja wizualna Związku Polskie Okna i DrzwiZwiązek Polskie Okna i Drzwi, branżowa organizacja zrzeszająca producentów, dostawców i dystrybutorów stolarki budowlanej, wprowadził nową identyfikację wizualną. Zmieniony logotyp Związku miał być bardziej czytelny i wyraźnie nawiązywać do polskich barw.
0 1 0 0 0 23.10.2012Najlepsza Kampania PR Dziesięciolecia – start plebiscytu onlineZwiązek Firm Public Relations, organizator konkursu Złote Spinacze, ogłosił plebiscyt na najlepszą kampanię PR nagrodzoną w ostatnich dziewięciu edycjach konkursu. Głosowanie online rozpoczyna się 23 października.
0 1 0 0 0 23.10.2012Żubr zadba o lojalność swoich konsumentówKompania Piwowarska podpisała umowę dotyczącą wsparcia sprzedaży oraz budowania lojalności konsumentów wobec marki piwa Żubr.
0 1 0 0 0 23.10.2012Prudential Polska i Polska Izba Ubezpieczeń z agencją PRTowarzystwo ubezpieczeń na życie Prudential ponownie wchodzi na polski rynek. Działaniami public relations firmy zajmie się Havas PR. Agencja zadba także o komunikację Polskiej Izby Ubezpieczeń, organizacji samorządu branżowego reprezentującej wszystkie zakłady ubezpieczeń działające w Polsce.
0 6 0 0 0 23.10.2012Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości przestrzegają: „nie olewaj swojej przyszłości”Na początku października rozpoczęła się akcja promująca Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Hasło działań brzmi: „Nie ma co dumać. Trzeba działać”, a ich miejscem są uczelniane toalety.
0 1 0 0 0 23.10.201216. Targi Książki w Krakowie – „Istnieję po to, by czytać książki…”Od 25 do 28 października potrwają 16. Targi Książki w Krakowie. Tegorocznym hasłem przewodnim wydarzenia stały się słowa brytyjskiej pisarki Clare Morrall: „Istnieję po to, by czytać książki...”.
0 1 0 0 0 23.10.2012Perły Polskiej Gospodarki – ogłoszenie wyników rankingu 16 listopadaX edycja rankingu polskich przedsiębiorstw – Pereł Polskiej Gospodarki zostanie rozstrzygnięta 16 listopada podczas uroczystej gali na Zamku Królewskim w Warszawie. Ranking jest inicjatywą redakcji anglojęzycznego miesięcznika gospodarczo-finansowego „Polish Market”.
0 1 0 0 0 23.10.2012„Innowacyjne Lubuskie” w nowej kampanii społecznej22 października rusza nowa kampania przygotowana przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego. Jej celem jest promocja korzyści wynikających ze współpracy nauki i biznesu oraz inicjatyw podejmowanych w regionie lubuskim. Akcja potrwa do 19 listopada.
0 1 0 0 0 23.10.2012„CSR 2.0 – rewolucja i ewolucja społecznej odpowiedzialności biznesu” (infografika)11 października Forum Odpowiedzialnego Biznesu zorganizowało konferencję „CSR 2.0 komunikacja, edukacja, technologia”, której gość specjalny, Wayne Visser przedstawił ewolucję koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w stronę modelu CSR 2.0, zakładającego pełną odpowiedzialność za czyny i zaniechania firmy.
0 1 0 0 20 23.10.2012Rabobank rezygnuje ze sponsorowania kolarstwa po aferze dopingowej Lance’a ArmstrongaHolenderska grupa bankowa Rabobank, właściciel polskiego BGŻ, po siedemnastu latach rezygnuje ze sponsorowania profesjonalnego kolarstwa. To skutek afery dopingowej z udziałem legendy tej dyscypliny, Lance'a Armstronga.